Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2015 05:16 - СЪРБИЯ 2013 - 1
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1667 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 10.04.2015 06:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

             

 

   С посвещение на г/жа Зденка Тодорова, посветила живота си на запазвание на българския дух сред българите в Западните покрайнини:

 

     Реших да започна да привеждам блога си в по-прегледно състояние. Когато се включих в него преди повече от 5 години не мислех, че постингите ми ще бъдат станат толкова много и ще ми бъде трудно за за самия мен да открия желаните. Макар и вече доста голям - на 71! -  аз се чувствам в добра форма за ходене по планината и мисля, че броят им ще расте и поради още една причина - не само планината е възлюбена тема от мен. В този постинг правя опит да обединя част от едно мое пътуване, което съм нарекъл по определен начин във фотоархива си. А фотоархивът ми - той е така богат както музикалният ми архив, събиран над 50 години.

    В общия постинг по темата прилагам линкове на седем предишни мои постинги, защото мисля, че така те ще бъдат откривани по-леко. При търсенето по име ще излезе общият постинг, който съм нарекъл първично  „Сърбия 2013 – 1”, а в него ще са включени съставните му постинги по заглавия.

    Постингите ми не са хора, заразени с вируса на Маркс, а за свободни хора - които обичат Родината си, природата и са нейни защитници, които ценят красотата на Божиите творения и са ценители на изкуството, които са вярващи, краеведи, ходят сред природата за да черпят от нея сили и вдъхновение, които са будни и мислещи. Природата има нужда от защита срещу приматите, които днес я рушат, казвайки: Какво ни пука за природата, важното е да има пари! Те подриват жизнената ни среда така, както воюващите против нас нов тип хибридни войници от социалните мрежи – новото оръжие на държавите-примати, борещи се за гарантирана посредственост, разработено в Центъра за атака срещу хората с деградирала ценностна система, с което те подриват съзнанието им, промиват мозъците им и ги превръщат в краен продукт примати.

   Постингите ми, в които има много красота ще провокират дремещите, но активни марксвируси в организЪмите на заразените с тях и възприемането на тази красота ще бъде с обратен знак на този при нормалните хора. До това води вируса на Маркс - изкривява психиката на хората, за да не се чувстват те никога свободни, духът на разрушението да е вечно жив у тях, да се мразят - преди обед себи си, след обед – целия свят, да се избиват, да деградират до същества, подобни на бозайниците, живели 3000 години преди маймуните – предприматите. Примери  - Русия и КНДР, които вместо да произвеждат нещо за хората в държавите си, подмятат срещу света ракети както циганите по селата в Северозападна/ла/  България брадви и метални тръби срещу хората, които работят и не крадат. Добре е заразените с този вирус хора ако съзнават заболяването си да не отварят постингите ми, ако пък са ме включили в „любими”, да ме изключат. Защото със сигурност дремещият в тях вирус ще се активира след като ги прочетат.

   Към постингите ми ще прилагам и по някой музикален клип, защото красотите на природата свързвам и с музиката. Този път постингът ми обхваща картини от три красиви и различни планини, отнети от България защото сме били на страната на лошите през ПСВ според Англия и Франция, /б. м. идиотите!/  които ни наказват за престъплението ни с отнемане на територии с компактно българско население и придаването им към чужди държави

      Прилагам три музикални клипа на много различни и много красиви музикални произведения, които нахлуха в главата ми сега. Твърде малко хора знаят за местата, които описвам, покрай тях да понаучат и по нещо от областта на музиката. Линеарността винаги ми е била присъща, това е термин от музиката.

   Дано опитът ми да подредя по този начин блога си се окаже успешен!

   

 http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/04/na-razhodka-iz-rui-planina-1.1351426

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/05/razhodka-po-vlashkata-planina.1351694

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/05/ot-poganovskiia-manastir-do-selo-selishte.1351840

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/06/ot-gornata-mahala-na-dragovita-do-centyra-i.1351949

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/06/ot-s-dragovita-do-polovinata-ot-s-vrachba.1352207

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/07/ot-selo-gorna-derjina-do-manastira-quot-sveti-nikolai-quot.1352239

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/turizam/2015/04/07/edno-otklonenie-ot-1-km-ot-pytia-za-s-poganovo.1352246


Следват няколко снимки от Западните покрайнини:

image



image



image



image

      Вкаменената от смях жаба:
      Как няма да се разсмея като чух това, макар и от камък? Туй на горната снимка била България сега - клозет без врата. Защото нито законите й закони, нито магистратите й магистрати...Затова и Западните покрайнини се не поисква обратно..

image

                 Село край важен римски път. Българите вече са го напуснали...

image

Тази снимка е от с. Пресека. Цял живот съм работила тежка работа, каза жената.

image

Така са изглеждали българите тук в началота на ХХ век. Далеч по-жизнени
от днешните, с преминаващ пред персоналния им компютър виртуален живот...

image     

Бъдещето на Запазните покрайнини, днес наричани Западни Балкани.
От 120000 българи през 1919 г- те сега са само 18000...








Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12324720
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930