Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2022 10:13 - ЗА ПЛЕНЕНИЯ ОТ УКРОФАШИСТКИТЕ НАЦИСТИ БЪЛГАРСКИ КОРАБ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1238 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 11.04.2022 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                     image

"Само да ви кажа, истина е също, че нашият кораб в МариопОл, истината зависи за живота им, цялата картинка трябва да се гледа, аз лично не бих застрашил, това е много важна тема, в момента има 260 метра между кораба и оградата. Тези 260 метра са като алеята на смъртта. Тази сутрин единият танк влезна и беше разрушен. В понеделник имахме прозорец, да изведем моряците, но самият капитан ни помоли да не правим тази стъпка. Няма в момента командир, който специално да заповядва на тези войски. Аз съм запознат метър по метър какво трябва да се направи. Аз съм сложил най-голям приоритет на тези мотиви."

   Бележка моя:
   Търся преводач, запознат метър по метър с логореята на Кирчо Секса, който да ми обясни той какво иска да каже. Електронната преводачка на Центъра даде следният превод, който според мен също не прави смисъл. Ето преводът:

       "На един председател на ТКЗС му закарали една каруца дърва. Половината били нацепени, а половината не били нацепени."

        Не съм удовлетворен от този превод, защото става въпрос за кораб, а не за каруца. Нито пък вече има председатели на ТКЗС-та.





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Опит за превод:
11.04.2022 10:54
"Аз, таковата, не можах да науча български като малък и избягах в Канада да не ми се подиграват децата. Там ходих на курсове към Харвард по икономика на сладкарницата. Който има сладкарница, разширява познанията си със сок от моркови и го запознават с Урсула (в Grinder). Тука ме намериха едни добри чичковци и ми казаха, че ще ми дадат много пари, ако стана министър-председател. Единият чичко май беше леля и носеше някакво арабско име, не помня какво. Метър по метър се доближавах до нашата цел - да изкрада де що мога (помага ми цяла бригада гейове), а пътьом да уволня всеки, който знае какво прави на мястото си. Много обичам корабите и ще ида да се повозя на Царския кораб, като махнат някакъв танк от него. 260 метра ги бягах за норматив и го зная всеки метър от тях. После ще уволня капитана, защото не се обади по-рано, да ме покани на круиз".
цитирай
2. germantiger - заслужено
11.04.2022 14:04
ами така е с кирчо - администрацията на харесания от теб байдън, заедно с нашия руско-американски президент сложи този

най ми е кеф, че бугарските протестиращи комуняги/включително кокошки отблога исакаха да махнат бойко и си получиха ето това :)

хак да им е на българските боклуци,които бяхйа употребени от божов
цитирай
3. planinitenabulgaria - Една от най-върлите лъжи за Кирчо Секса е,
11.04.2022 18:02
germantiger написа:
ами така е с Кирчо - администрацията на харесания от теб байдън, заедно с нашия руско-американски президент сложи този

най ми е кеф, че бугарските протестиращи комуняги/включително кокошки отблога исакаха да махнат бойко и си получиха ето това :)

хак да им е на българските боклуци,които бяхйа употребени от божов


че е инженерингов проект на американците. Тази фалшива информация дойде от кибергибридниците на Путин. На времето истината за царо, че е инженерингов проект на Виктор Примаков, не бе приета. Сега простащината прие една неистина за истина. Само че идват нови времена - чрез мекеретата си Радев съвсем скоро ще гътре Кирчо Секса и ще турне за министър председател Стефан Янев. Не човек, а джелезо! Не! Комунист!!!
Поздрав на списъковите интелектуалци, които по време на Велиикото народно въстание излязоха с прокламацияв полза на Радев.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Не съм много съгласен с превода Ви, защото мисълта Ви е изказана в
11.04.2022 18:06
dobrodan написа:
"Аз, таковата, не можах да науча български като малък и избягах в Канада да не ми се подиграват децата. Там ходих на курсове към Харвард по икономика на сладкарницата. Който има сладкарница, разширява познанията си със сок от моркови и го запознават с Урсула (в Grinder). Тука ме намериха едни добри чичковци и ми казаха, че ще ми дадат много пари, ако стана министър-председател. Единият чичко май беше леля и носеше някакво арабско име, не помня какво. Метър по метър се доближавах до нашата цел - да изкрада де що мога (помага ми цяла бригада гейове), а пътьом да уволня всеки, който знае какво прави на мястото си. Много обичам корабите и ще ида да се повозя на Царския кораб, като махнат някакъв танк от него. 260 метра ги бягах за норматив и го зная всеки метър от тях. После ще уволня капитана, защото не се обади по-рано, да ме покани на круиз".


поредица от изречения. Целият този Ваш текст Кирчо може да гто помести в едно изречения, като логорейните му възможтости са неограничени.
По-истински май е преводът с каруцата с дървата за председателя на ТКЗС-то
цитирай
5. dobrodan - Буквалният превод се побира в едно изречение.
11.04.2022 18:25
Би гласял: о, колко съм прост!?
Използвам смислов превод, за да предам съдържанието на достъпен език. Така ме учиха преди години и ето.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Вие пропускате нещо много съществено:
11.04.2022 23:08
dobrodan написа:
Би гласял: о, колко съм прост!?
Използвам смислов превод, за да предам съдържанието на достъпен език. Така ме учиха преди години и ето.


Кирчо Секса не прави разлика между три месеца и три години като време. То и там разстоянието е два пръста, казват в Западна България, но разликата е голяма. За незапознатите с този казус въвеждам таг, перинеумът.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12326740
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930