Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2022 22:23 - СЪВЕТИ ЗА ПРОПОЙЦИТЕ, ЗА КОИТО СКЪПОТИЯТА...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.10.2022 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

СЪВЕТИ ЗА ПРОПОЙЦИТЕ, ЗА КОИТО СКЪПОТИЯТА, ДОКАРАНА НИ ОТ РАДЕВ И СТРАТЕГА МУ МАРИНОВ Е ПРЕЧКА ДА СИ ДОБАВЯМЕ АЛКОХОЛ В КРЪВТА...

    Аз също съм пропоец, къркам яко и всичко, каквото ми сервират. Имам обаче едно изискване – да е много и като стана от масата да е останало. Иначе лошо ще стане. 
    
Преди порках само Луникоф, който си поръчвах от Германия. Стана много скъп обаче и преминах на нещо още по-велико, самогон. Бих казал, това е най-важната течност на света. Предполагам, като мен мисли и събратът ни по блог,  Морски песни. За него имам чувството, че ми е събрат не по блог, а по пиЕне. Да добавя и още една дама, на която също ще помогна в следващ със съвет, Радостиналасса. Тя пише под влияние не на алкохол, а на хормона естроген, продукт на надбъбречните й жлези, които при жени над 70 заработват като моторетки. Знам формулата за решението на проблема й. Мисля да напиша и менторски постинг към д/р Цветислава Гълъбова, бъдещ основател на партия, шеф на лудницата в манастира Св. Иван Рилски, основателка на Инициативния комитет, предложил Радев втори път за президент. Тя е по-зле от Морските песни и от Радостичето взети заедно. Аз само като погледна някого, преди да е казали  една дума, съм наясно с психиката му. Знам формулата за решаване и на нейния проблем...

     Заради Морските песни сега си правя този труд, да дам инструкции как ние, пиенците, да се оправим в тази скъпотия, която ни докараха Радев, Маринов и др. като тях.  Ето как – като сами си приготвим питието. Технологията е следната:

   Необходима е тенджера за работа под налягане с обем 6 л. Демонтира се клапанът и се прави приспособление с резба за закрепване на медна спирала, която минава през студена вода от чешмата.

   Суровината, която ще се „пече” в тази тенджера се приготвя от 1 кг. добре узрели домати, половин кг. захар и 1300 гр. бял хляб. Най-добре е суровината да се смели с миксер, като предварително се добави към нея половин л. вода. Това са джибри, които трябва да стоят на топло около три дни. На четвъртия ден те се поставят в тенджерата, в която има 3 л. вода. Добре се забърква всичко това, поставя се капака и се включва котлона на средна степен, иваче дъното загаря и рикиата после мирише на изгоряло. Готовият продукт си има наименование, Томатовка.

   След около час на котлона от тръбичката капят първите капки. Когато обемът им достигне 50 гр. се изхвърлят, защото са отровни. От тук нататък започва празникът за мен. Първите 250-500 гр. са с около 50 алкохолни градуси, след което започват да падат. При достигане на 1 л. самогонът е точно 40 алкохолни градуса. След това започват да излизат самогонови патоки, които са леко сиви. Те за мен са върхът. От тях аз изпивам по литър и повече. Но...от тръбичката потича дестилирана вода и това е краят на любимото ми занятие. До утре!

   Трябва обаче и организция на този процес. На мен кило убав самогон ми стига за едно денонощие, а суровината ферментира за три дни. Затова имам три съда, където я държа и така всеки ден имам пресен, убав самогон, за суровините на който съм дал 3-4 лв. А една рикиа менте в магазините от 700 гр. струва по 12-15 лв.

   Така си реших въпроса.

    Тази вечер имам специален повод да си кръкна яко. Един троль ме е хванал, че преписвам от чужди туристически блогове, за да се пиша турист и ме изобличи. Има право, но само донякъде. Истината е, че въобще не съм стъпвал на планина, само преписвам постинги на други туристи. Но веднаж стомна за вода, втори път и ето, че тролът ме изобличи. Като си приготвям самогон ще го поканя на първите 50 гр. от фракцията...

   Да ме бе изобличил някой турист с фундаментални познания за страната ни, а то един гнусен троль. Но добре го измислих. Първакът от 50 г. ще го оправи. Метилявият алкохол – за него. За мен – етиловия.


image

Този е от моята партия и тази на съблогъра ми Морски песни. За мен обаче убедено твърдя: Аз съм по-добър от него. С колкото бутилки той успее да се пребори, аз ще преборя една повече.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12323045
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930