Прочетен: 765 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 09.03.2017 17:49
Попаднах на нетови "статии", които интерпретират по различен начин оригинала, в случя статията на Сашо Дебелио. Оставам с убеждението, че в нета като да има платени изязявявачи, на които посочвайки им се някоя статия за да запроституирват с нея и те й се нахвърлят като пирани. То фалшиви новини, то дезинформации, то пропаганда. Добре е ако някой попадне на изкоментирали се в нета по повод на тази сатия да види все пак оригинала:
Защо Европа не е залък за всяка таратайковска уста?
Александър Йорданов
Големи разбирачи на "скоростите" се навъдиха у нас. Сякаш не знаят поговорката: всяка жаба да си знае гьола. Хората на Запад отдавна си карат на четвърта-пета скорост, че и на шеста. Ние 26 години се тътрим на 1-2 скорост, един или два пъти, "зацепихме" на 3-та, но баш тогава
сменихме шофьорите
И така ги сменихме, че тия, сменниците, повече от първа или втора скорост не могат да включат. И се тътрят като Филиповски каруцари. Дори тия, от Филиповци, по-често удрят кушия.
Та с прости думи – хич ни няма по бързите скорости, все човъркаме в скоростната кутия и все съединителят ни буксува. Но не падаме по гръб, грешките си не признаваме, че и на ония, гдето отдавна са отпрашили на пета и шеста скорост,
акъл взехме да даваме
Един прост пример с една автомобилна марка, от тия – мераклийските. Мерцедес, например. Какъв Мерцедес заслужаваме ние, от коя класа? Ясно е, че имаме мерак за най-високата класа, за S-класата, като тая гдето си я бе поръчал премиерът на Македония – да прави масаж на задната седалка. Само че не ни е по джоба тая S-класа. Пенсиите с 40 лева увеличаваме, а искаме в Мерцедес S класа да се возиме. Къде дават така? Не ни ли стига, че са ни дали възможност изобщо да караме "Мерцедес". Не трябва ли да се радваме, че можем да подкараме А класа, B класа, С класа и толкова засега. Да се прострем според чергата си, според джоба си. Ще минат години и ще погледнем и към Е класата, и към S класата. И говоря за нови автомобили, а не за стари бараки с пренавити стотина хиляди километри.
Защото ние искаме Европа, но си оставаме обикновени балкански тарикати. Искаме "бързите скорости", а не можем още да се оправим с бавните. Средна заплата 500 евро на месец и как с такава заплата ще караме S класата? Да сте видели на Запад някой прошляк със заплата 500 евро да кара Мерцедес? Не сте видели и няма как да видите. Затова нека да бърза Европа, нека тича напред, а ние нека първо се научим така да караме, т.е. да гласуваме, че да покажем, че я желаем истински тая препускаща пред нас Европа. Защото като гледам по-скоро
манталитетът ни е на шофьори на "Запорожец" и "Москвич"
И каква скорост да вдигнат, моля ви се тия, които непрестанно включват на заден ход. И все ги тегли към старите руски таратайки. Говоря за политическите руски таратайки от Кремъл. И за нашите таратайки, които им пригласят, че и акъл дават на Европа. Я, марш обратно в таратайковския гьол! Сега вече, ще го кажа още по-ясно:
Първо се избират проевропейски партии и политици в управлението на страната, а не проруски таратайки, а след това вече се коментират скоростите на Европа. Защото Европа не е залък за всяка таратайковска уста.
Само едно е пропуснал!
Своята заслуга! Защото 27 години е там, където не му е мястото!
27 години не е малък срок! Това е един трудов стаж за пенсия Почти!
Значи той като "строител" на новото има вече пенсионен стаж като такъв, а за нулевия си резултат се оправдава със социализма?
Да, нулев, след като социализмът му пречи даа постигне нещо Нали с него се оправдава!
Кога някой от тези доказани не на мястото си хора, ще посочи своята отговорност за неуспеха?