Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 06:36 - АМЕРИКАНСКИ РАЗМИСЛИ 2019 - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1242 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 18.01.2019 07:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ЛОС  АНЖЕЛЕС  ОКОЛО  НОВА  ГОДИНА  -  АВТОИЗЛОЖЕНИЕ

 

   В края и в началото на всяка година автомобилните фирми, внасящи автомобили в Америка, а също и банките, които ги продават с цел реклама на новите модели автомобили имат промоции. Не греша, като казвам, че автомобиилите се продават от банките, защото тук почти всички автовобили по улиците са лизингови и остават собственост на банките. След определен период ползващите ги връщат на банката, те се преоценяват и се взема нов авто;обил, също на лизинг. Американците предпочиитат да живеят на кредит, това е резултат на пазраното им мислене. Затова и вътрешният дълг на Америка и толкова голям.

     Автомобилите след вземането им на лизинг обикновено се ползват до изтичане на срока на гаранцията им, може и малко повече или пък само до износване на гумите им. Американците не разменят местата на гумите, за да се износват и 5-те гуми едновременно, затова първо се износват предните. Гумите са много качествени и се износват бавно, като предните издържат около 50000 мили, а задните повече повече. Фирмите, произвеждащи гуми също са в жестока конкуренция.

   Автомобилът е много важен за американците, бих казал без него бизнеса и живота им са невъзможни. Всеки, който има право да управлява автомобил от едно семейство притежава свой. Огромното търсене на автомобили на американския пазар, както и големите финасови възможностти на покупчиите е причината за тази жестока конкуренция между фирмите производители на автомобли. Дали се търси една марка автомобили има и други причини – защото тя в момента е хит, защото голяма част от хората мислят, че за човека се съди по автомобла, има и други. Ако автомобил от определена марка стане причина за нещастен случай поради техническа повреда, този тип автомобили са отписани от американския пазар. Привеждам пример с един автомобил Митсубиши. Резултатат от инцидента по технически причини – никакви такива повече автомобили в Америка. Поради огромният пазар на автомобилите тук всеки нов модел автомобил на фирмите се предлага първо в Америка, да се види как ще тръгне тук и тогава отива по другите пазари, напр. Европа. Фирмите от Европа също предлагат новите си автомобили първо тук, после ги предлагат в Европа и по света. В същото време те усиилено работят за подобряванее на техническите характеристики на автомобилите, за удобството и сигурността на ползващите ги, за красивия им външен вид. В автомобилите се прилагат най-новите технологии, търси се красив дизайн, съчетание между цветовете, в управлението и проследяването на работата на възлите и управлението на автомобила все повече навлиза компютърната технология. Преди да се случи нещо или ако нещо се случи, на таблото се изписва какво е то. Процесите за избор на режим на работа на мотора при промяна на натоварване, дали да бъде включена опцията два двигателни моста, блокаж на диференциалите и др. водачът не мисл, автомобилът прави всичко сам. Ако не спреш автомобила след като си предупреден от таблото на компютъра, че има пробле, той след малко спира сам. За фирмата това е огромен срам, случва се много рядко. Ако сее случи на автомобил в гаранция, жалко за фирмата. Освен на специализираните стендове за оопределени типове автомобли от еедна марка,  другаде той не може да бъде поправен.

   В компътъра на автомобилите вече има памет, в която се записват важни данни от експлоатацията му, компютърът реагира на комнади на говорна реч на водача, има система предупреждаваща от опасна близост или приближаващ отзад автомобил, черна кутия за работата на отделните възли на автомобила. Нашите автотърговци, които „въртят” километражите не биха се справили с такъв тип компютър, то ще запише истинското и фалшивото число, датата на промяната, а може би и името на измамника автомафиот.

   Специално за америикнаския пазар, който е огромен, автомобилите стават все по-големи по обем и много красиви. Това важи както за американските автомобили, кото са много обемни, така и за японските и за европейските. Толкова красиви автомобили не съм виждал до сега. Причината е, че тук по това време идват последните модели, чрез които фирмите се борят да се наложат на пазара. Всеки автомобил е красив по различен начин, но тази година най-красиви са японските. Всичките им модели са красиви, като особено красиви са Тойота Приус, леко изменена, в една или в две разцветки – бижу. Моделът се предлага в различни изпълнения на предната и задна част. Ако не ти харесва комбинацията, която в момента има, ще получиш желаната предница/задница, а също и комбинацията цветове, която искаш при следващата доставка от Япония. Още по-красива е лимузината Лексус, и тя на фирмата Тойота, но в луксозно изпълнение. Красиви са автомобилите Ниссан, тук по-разпростраени с луксозното изпълнение Инфинити. Новите сравнително малки електрически коли Ниссан са изключително красиви. Най-красиви тази година са колите Хонда, доста по-продавани в стандартно изпълнение вместо в луксозното Акюра. Такава съвършена форма другите фирми още не са достигнали.

   Корейските автомобли Хюндай и КИА също са много красиви, по качества те не отспъпват на японските.

    Искам да отбележа какво нещо е пазарът. Търси се един автомобил, после никой повече го не търси, на мода идват други. Давам пример с малките Мецедеси тип Смарт. Беше пълно с тях, имаше ги във всякакво изпълнение, от дизели до електрически, сега изчезнаха /б. м. заминали са за Мексико и на юг от него/. Натам тръгват повечето от старите автомобили на Америка, дреги ги отнасят кораби по света.

   Япония за тази година бие Европа по този показател. Тук най-продаваните евпопейски коли са немските, но те отстъпват по красоота на японските. Фирмите БМВ, АУДИ и Мрцедес се конкурират, от миналата година на пазара след дизелскандала се завърна и Фолксваген. Разкошни и скъпи са немските автомобли, но по красота отстъпват на японските. Техническите характеристики на японските автомобли също са много високи. Тойота Приус хибрид от новия модел изразходва галон /3, 78л./ и половина на 100 мили /163 км./. Ако колата ползва хоризонтален път и няма нужда да се прехвърля енергия към и от батериите, а работи само на мотор, тя изразходва още по-малко бензин. Тази кола е с най-сложната електроника за управление от всички други от нейния клас и се счита за връх в жанра. Батериите й издържат до 10 години, като с всеки следващ модел те се усъвършенстват като капацитет и бързина за зареждането им. Технологиите за проиизводсво на батерии по света се усъвърщшенстват с бързината на компютърните технологии, а търсенето им нараства. Има тенденця да се въвеждат електрически коли вмеесто такива с минерално гориво, което е наложително за гъстонакелените градове. Колите тук да не замърсяват въздуха както при нас, давам пример с коли Тойота Приус в движение още от първите модели с изминати по 600000 мили, но въпреки това напълно покриващи тукашните  критерии за завърсяване на въздуха. Япониия не само по този показател се откъсва от Европа, те са най-кадърната нация в Изтока както германците в Европа.

    От немските фирми тази година хит са АУДИ и БМВ, Мерцедес остава след тях. Мерцедесите са фантастични, но в тях има вече нещо ретро като дизайн, а и цените им са по-високи от тези на луксозните японски изпълнения. Има и шведски коли, прекрасни, но малко, английски коли висок клас, много скъпи, спортни коли от типа влизаш с обувалка излизаш с тирбушон /за идиоти с много пари/ с цени до 2000000 долара, а поръчкови изпълнения на Бугати достигат до 5000000 долара. С хормони от мъжа на Деса Мерцедеса ли са правени та са толкова скъпи, казва ли ти някой. Но и тези коли имат проблем, мястото за резервоар не е достатъчно, трябва може би да пътува с тях цистерна и да ги зарежда както самоолети във въздуха.

   Американските коли също са прекрасни, но се водят второ качество, след японските и немските. Трето качество се водят прекрасните корейски автомобили не защото са грозни или несигурени, но едно е да кажеш, аз карам луксозен немски или японски автомобил, друго е да кажеш, аз търкалям корейски автомобил. Все едно да кажеш, аз пих кафе или аз пих маймунско кафе. Щом си пил маймунско кафе, щом не караш корейски автомообил, означава, че си много фърст, че кредитните ти карти са толкова много, че са подредении в библиотеката в дома ти, а ако и там мястото не стига, в книжарница под наем.

   Тенденцията в предлатането на автомобилите е те да стават все по-красииви, но и по-големи по обем. Обяснимо е, давам пример неамериканец, Каракачанът. Как се набутва такова нещо в тормален автомобил и посе как се вади, то е мъка. А има американци, на които той по обем отговаря на единия им крак. И за тях трябва да се мисли, те са част от пазара на автомобили.

     Има американски автомобили огромни, наричани голям семеен ван. Такива са на фирмите Кадилак, Юкон, Шевролет, има и другии, но макар и огромни, тези ванове стават все по-огромни. Сега има една огромна кола на Шевролет, според мен грозна, но заради огромността си се търси. Същото важи и за колите тип универсални, които са ни джип ни лимузина, но обемът им нараства и нараства. Видях една такава Тойота, толкова голяма, че четири дебелака като Каракачанът могат да се поберат вътре и да пътуват без да се притискат един в друг. От типа Инфинити също има големи коли, но голямообемни има вече и от типа БМВ и АУДИ. Доста големи станаха и корейските униколи – ни джип, ни лимузина. По красотаа те не отстъпват на другите, по са …корейски. Издават нисък социален статус и се не купуват както другите, макар по нищо да не им отстъпват.

   Най-търсеният и най-евтин в експлоатация автовобил е ТЕСЛА. Той е изцяло електрически, като с навлизане на батериите от последно поколение той ще изминава с едно тяхно зареждане до 1000 км. Тези батерии ще се зареждат с много голям ток за много кратко време, почти както колите с минерално горииво. Този автомобил в нормално изпълнение струва 79000 долара, в по-евтиния варант трябваше да бъде 39000, но поради скандали между работниците и работодателите, той се появи с цена  49000 долара. ТЕСЛА е съвършенство като дизайн, като обтекаемост, като удобство и тишина в купето. Продукцията му е обезпечна за много години напред. Ако Тойота имат най-сложния автомобил хибрид, съвършен като хибридната техника на Путин, с която той води неотразимата си хибридна война срещу война срещу страните непримати, ТЕСЛА има най-сложното оборудване за прехвърляне на енергия в зависимост от посоката към батериите и от батериите. Хората се записват за него както ние по вмемето, когато си купувахме Москвичи за по 5000 лв. след чакане от 5 години.

   Руската мафия имаше договор за доставки на коли ТЕСЛА в ограничени количества в Русия, но приобретателите им бяха изобличени от фирмата в лъжи и договорът бе прекратен.

   Ще направя едно отклонение:

   Путин ще пуска електрически вариант на автомобила ИЖ 1500, който ще се произвежда в завод „Калашников”, съоръжен с най-прецизната техника на света. Нищо чудно путинските автомобили да бият американските по качество и на ТЕСЛА да се наложии да затвори завода. Така мисля, защото гледах прототипа на автомобила ИЖ. В новия си модел на всеки от двата му предни калниика той има по 4 /четири!/ правоъглини фара - нещо, което никой конструктор или дизанер до сега  да мисли така прогресивно-революционно мислещ. Общо осем правоъгълни фара отпред. За такова нещо искам да си дам парите, не за остарялата като модел и мислене ТЕСЛА.

   И още една автомобилна новина:

   След ареста на руската разузнавачка Мария Бутина в САЩ, Путин арестува шпионина Пол Уилан. Според мен чрез него той ще притисне Тръмп за бартер – този гаден шпионин срещу честната и прогресиивна руска разузвнавачка. Мстър  Пол обаче се заниимава с компютърното обезпечавене на автомоилите Тойота и нищо чудно руските хакерии да придобият възможността в един момент да блокират всичките автомибли Тойота по пътищата на Америка, като хакнат компютрите ми. На мястото на Тръмп, веднага ппистъпвам към бартер – ще си взема гадния шрионин, ще му върна честната и почтена разузнавачка Товорищка бутинА, след което вероятността кибергибридниците на Путин да хакнат Тойотите  по пътищата на Америка ще намалее.

   Както автомиблът ТЕСЛА е над всички като притежаващ недостижими зо другите фирма качества - лесен за експлоатация, икономичен, така най-красивите превозни средства по пътищата на Америка са противопожарните им автомобли. Основният им цвят е червен, но към него много стилно са прибавени бяло, много малко черно, блестящо хромирано. Какви табла, какви кранове, какво оформление на местата, където са навити маркучите, има и табла за допълнтелни инструменти, дистанционно командвани стълби, а над пожраната – водно оръдиие, красиво и съвършено като ракета на Путин. Във всеки град противопожарните коли са оборудвани различно, напр. в Сан Франциско, новата столица на геьовете в Америка, колите са оборудвани в стил ретро. Те имат дори тромби, но тези тробми са за украса, а стилът на камиона е както преди век. Не че камионат е стар, така се произвеждат в единични бройки при заявки като дългите личузини Линколн, една от които пригежание на Йото Циганина от Костинброд с дължина около 15 м.

    Много красиви са и тировете, малко по-големи от нашите и много красиви. Пред кабината има задължително торпедо, зад кабинката – стая за почивка. Украси има всякакви, цветовете са неочаквани, ремаркетата също са много стилни. Нашите тирове достигат до брутно тегло 50 т., тукашните – до 80, защото нашите имат под товара 12 гуми, американските – 18.  

     Камионите също са изключително красиви, абсолютно чисти, като нови. Има ги във всякакви големини и съоръжени с много допълнителни приспособления като кранове, стълби и др. Дори тези,  които возят бетон са абсолютно чисти. Има и камиони с вградени към тях допълнителни устройства, напр. за смилане на клони и натоварването им в самосвали, и самосвалите - куклички.

    Автобуси тук има малко, има обаче Градски транспорт с автобуси на природен газ, подобни на нашите. По-малките градски автобуси са доста по-големи от нашите. Те свистят при тръгване като самолет и имат страхотно ускорение. Сдвоените автобуси също са по-големи от нашите, имат всякаквии приспособления - за качване на сакати хора, на багаж, на велосипеди. Нашите са с друг дизайн и с повече врати. А междуградските автобуси са доста по-големи от нашите по обем и имат повече седалки.

   Да се ходи по улицитее на града наподобява разходка из автоизложение. Същото е и по магистралите, където най-интересни за мен са тировете, просто два еднакви няма като художествено оформление. В града пък се заглеждам по пожарните им коли, на трето място остават автомобилите.

   Интересно, защо Щатите, които с мислят за незнам какви, толкова държат на автомобилите. В други няколко страни, няма да ги осветлявам хората не искат автомобили, техният основен девиз е друг:

-         Не щем масло, искаме ракети!

    Следвайки този път на мислите, ако ги попита некой искат ли автомобили като американските, предполагаемият отговор би бил:

-         Не щем автомобили, искаме ракети!

  Затова може би те автомобили нямат, но пък с могъщите си ракети биха унищожили и най-съвършенитее автомобили по света, а защо не покрай тях и собствениците им.

   На този свят има преходи на хората от едно общество в друго, по-висше. Преходът – от ерата „Маймуни с ракети” към ерата „Маймуни, покачени на автомобили” е познат на срециалистите под понятието Деклнуаризация. Той води хората до нови автомобилови познания -  хората добиват способността да различават ракета от автомобиил и го яхват. После се учат как да го ползват неприматскими способами, вдяват на тази тема.

    Чини ми се, ако не се премине през този период, ИЖ-ът няма да стане по-добър от ТЕСЛА-та…

                image    

                        Селфи на автомобиловия специалист, написал постинга....




Гласувай:
7



1. bdenkov - идеологическа подривна дейност, активни мерки или психологическа война".
28.01.2019 23:56
Представяме Ви изтекъл в интернет строго секретен учебник/наръчник на КГБ в рамките на серията от публикувани материали на КГБ http://www.interpretermag/kgb-training-manuals-revealed/

Обърнете внимание на частта за "Активните мероприятия", започваща на стр. 51. Описани са начините и средствата на КГБ за оказване на въздействие върху вътрешните процеси в чужди държави:
- използване на агенти за влияние;
- оказване на материална и морална поддръжка на политически партии, организации и др.;
- компрометиране на организации и хора;
- дезинформация.
Особено интересно е описанието на методите за внасяне на противоречия и вътрешно разделение в политически партии и организации. Или как се манипулира дадена партия или част от нея да вземе решение, което е в интерес на Москва.

Всяка прилика с действащи лица и събития у нас дали е случайна и неволна?

Пресцентър на Атлантическия съвет на България https://drive.google/file/d/1dWB8ak89PeNiQppP7IYNqc7FIO6TZmGM/view?fbclid=IwAR1Df8TG3MboSoxNFF0FdpwDKEljSD4fInCYVsIzMbY5pFIuJBp4VXh-tcI https://drive.google/…/1dWB8ak89PeNiQppP7IYNqc7FIO…/view
http://www.interpretermag/kgb-training-manuals-revealed/?fbclid=IwAR1Hq6PSVhru03rgPeWvsrO7_AJQydH4CaJv7JQUaCviN0sf7Qiw98vIYlg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 9481912
Постинги: 3949
Коментари: 9806
Гласове: 17035
Архив
Календар
«  Септември, 2022  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930