Постинг
02.03.2017 11:26 -
ЕДИН МОСТОВ ПОСТИНГ
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 1343 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 02.03.2017 15:34
Прочетен: 1343 Коментари: 1 Гласове:
6
Последна промяна: 02.03.2017 15:34
Моите постинги са за България, затова и почти не се четат. Сега е модерно в Блог. бг да се химнослови най-великата военна села на света, която с модерните си оръжия може да превърне в радиоактивно стъкло всяка страна, която не й хуйдисва.
И този постинг ще е за България. В първите години след Освобождението, ето какво са направили нашите деди. Сега ще поместя снимки на още два моста между гарите Оплетня и ж. п. школа. Вторият, мост е известен с името Извитият мост, който макар и не най-пръв по красота е конструктивно чудо.
Постингът посвещавам на дедо Борн, който ми се струва, че малко мостове познава и затова таз е единстваната тема в блога му, которая он не касал и мы не читали.Това не е причина обаче и тази моя поредица да му не ареше. Плурализъм. Едни обичат страната си, каквото могат правят за нея, други пък работят за чужди страни, което за тях единствено прави смисъл.
Приятна разподка с мен. Вижте какво са направили нашите майстори през годините в първите две годиини на ХІХ век.
Тази скала гледа към трите моста. Красотата й вероятно е
вдъхновявала майсторите при работата им.
Следват снимки от Третият мост
.
125 години служи на хората, не е мръднал. Отвън е с декоративен каменен кофраж, който скрива железобетона. Фусовете са на дълбочина, при която е достигната скала и те стъпват на нея.
От тук започват снимките на Извития мост. Той е трисводест, висок е поне 50 м. Пред него има още един мост с един свод, като между двата има скала, която ги свързва.
В тази къщичка е имало постоянно кантониер, който е преглеждал ж. п. пътя.
От тук започват снимки на втория мост, който дублира Извития мост след удвояването на ж. п. линията.
Влакът е на стария мост, след който веднага ж. п. линията наввлиза в тунел.
Служител по ж. п. линията
Прегледах професионално новия мост, след като го преминах горе и после слязох под него. Изпълнен е страхотно и не намерих нищо обезпокоително по конструкцията му.
Подпорни зидове до ж. п. линията, като да се правени вчера.
А това е подвеждане на водата, която да влезе в шахта и от там във водосток.
Подпорна стена, хваната за скалата. Евалла майстори!!!
Този влак е символ на моето време. То си отива. Идва времето, когато да пишеш за Родината си, се възприема от чуждите агенти в страната ни гаче ли чадър в гъзъ им разтваряш. Защото Родината не е важна, важно е да се разпространява по света комунизЪма, националността няма значение. Интернационализм пребудеть навсегда!
Търсене
За този блог
Гласове: 18389