Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2011 10:26 - УСПЕШНО РАЗМИНАВАНЕ С ТОРПЕДОТО?
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1112 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 08.08.2011 10:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                УСПЕШНО   РАЗМИНАВАНЕ  С ТОРПЕДОТО?

 

    По телевизията излъчиха предаване за някакъв сериен убиец Лещарски.Доколкото чух бил от с.Царавец,Врачанско.Като дете убивал по жесток начин пилета и кокошки на хората в селото,натрупвал ги на куп и се изпикавал върпу тях.После взел да прави по-големи пакости,изнасилил майка си и го окошарили.Но върху него останали съмнения и за убийства,за които нямало доказателства да го съдят.Излязъл той от затвора и пак започнали убийства.Полицията вече имала подозрения,че са негово дело и започнала да го търси.А той се заселил по Врачанския балкан,като обитавал там пещери,а също и по Искърския пролом,където обитавал изоставени къщи по махалите.За да си набавя храна и пари,убивал хора,но и си вземал от тях по нещо за спомен,напр.очилата им,които показаха в една пещерите,където е живял.Движел се и по билото на Балкана чак до морето,от където слизал и нападал /убивал/ хора с цел набавяне на храна и пари.Показаха снимка на изрода,маскиран като монах,с много смирен вид,за да печели доверието на жертвите си.Аз съм се разминал с него,ето как:

      Преди около две години изминавах дивен преход между ж.п.спирките Левище и Пролет по десния бряг на реката срещу течението й.В началото има едни много красиви гори,по-нагоре започват пасища,след това има и красиви скали.В блога си имам описан този чуден преход.Все още има останали махали с по няколко възрастни семейства,а покрай тях – и пътеки.Още при първата махала над спирката хората ми казаха,че по планината са се появили лоши хора и се крият по изоставените къщи.А тук изоставени къщи – много.Всичките те са претърсвани за извличане от тях на суровина – джелезо и джици или нещо друго ценно.Вратите са разбити,всичко от джелезо е изчезнато.Аз затварям вратите и ги връзвам с нещо за да не се отварят от вятъра.А вътре в къщите всичко е нахвърляно на куп в средата на стаите.

       Този ден попаднах на запазена къща в изоставена махала,пред която имаше железен лост,вътре се виждаше печка,вратата бе затворена.Тревата пред къщата бе поизтъпкана.Свирнах с уста,ако има човек да се покаже.Никой не се показа и продължих.Започнах спускането към къщите на спирка Пролет,но хората там са ме видяли и започнаха да викат по мен и да свият с уста.Дойдоха и други,бяха довели и куче.Надолу се слиза много трудно,а точно преди селото се преодоляват къпини.Пресрещнаха ме хората с недоверие,питат ме кой съм,защо съм тук.Казвам им,че съм турист,те се съмняват.Като разбраха,че познавам целия Пролом,защото имаше човек от с.Зимевица,вече ми повярваха и казаха,защо се съмнявот.Преди дни от полицията са търсили из Балкана над селото им избягали затворници,които са се укрилвали там,но като си отишли им казала да внимават,защото в рйона им имат данни,че се укрива сериен убиец.Аз нямам вид дори на единичен убиец,поради това хората не викнаха полиция да ме провери,но ме предупредиха да не ходя из Балкана,за да не ми „свети маслото” този престъпник.

        Гледам аз предавеното „Код криминално”по телвизията за него,снимки от скалите на Пролома при Черепиш,при Лютиброд,където той е се е крил по пещерите.Гледам и снимката му,един псевдомонах с брада и смирен поглед,а той – убиец,обитаващ предимно Врачанския балкан и Пролома.Разминал съм се с него.Сега имам други туристически интереси,но по това време посещавах много и двете му обиталища,които той е бил превърнал в бази за извършване на престъпления.Убил една баба чак в Ромча,което село е съвсем до София.

       Това се казва успешно разминаване с торпедото.Но има случаи,когато хем се разминаваш с топредото,хем загиваш и ето един от тях от времето на Втората световна война:

       Моряци на военен кораб,към кораба им е изстреляно торпедо от подводница.Механиците правят всичко възможно да отклонят кораба от курса на торпедото,но то го следва и до минута ще го направи на парчета.Боцманът,който много обичал моряците решил да ги развесели в последна минута от живота им.Извадил оная си работа,която била много огромна,размахал я срещу моряците и попитал:Момчета,знаете ли какво ще направя сега?Никой не познал и той казал: Сега ще ударя по масата!

     В този момент става взрив,корабът се разбива на парчета,останалите живи моряци са в морето,хванали са за дървени столове,пейки.Боцманът се опитва плувайки край тях пак да ги развесели,но никой не иска да му говори.Само един от моряците с укор в очите го запитал:

   - Боцмане! Как можа да удариш с тоя голям кур по масата.Тъкмо се бяхме разминали с торпедото!

     Моето разминаване с торпедото бе успешно....

 

                                                                                 Тов.     Пр.     




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12327103
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18389
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930