Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2023 21:55 - ИНТЕЛЕКТЕН ВЪЗХОД НА РУМЕН И ДЕСА ПО ЕКСПОНЕНТА ?
Автор: planinitenabulgaria Категория: Музика   
Прочетен: 1276 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.01.2023 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  МОИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОСТИНГИ ЗА МУЗИКАТА ПОСТИГАТ МНОГО ОТЛИЧЕН ЕФЕКТ

   Радвам се, че вероятно постингите ми са причина цветът на българската интелигенция да започне да проявява интерес към музиката. Ще дам два примера:
   Рециталът на пианистката Елизабет Леонская - беглецка отСССР - бе уважен от съпругата на даржавовата ни глАва, националния предател Радев. Аз високо ценя това уважение от страна на Деса, защото програмата на Елеонская съдържаше трите Последни сонати за клавир на Бетховен, опусите 109, 110 и 111, родени в човешки разум-вселена. Това означава че тя е високо образована в музиката и познава цялото творчество на Бетховен и поради това тя съумява да капира тези произведения, връх на човешкия разум. Много ми се иска да се срещна с Деса Коня и да ми разкрие тя краосата на тези свръхмъдри поизведения. Досегът с интелектуальници винаги носи радост. Дано да отвори и този ми постинг и да ме туитне или ми даде ишарет по някакъв начин, че иска да коментира Последните сонати на Бетховен с мен.

   Друг наш интелектник, при това върхът - държавовата ни - а не нЕкаква друга - глАва, обичащ музиката, ценитал и приятел на композитора Светослрав Трифонов, когото фана да направи партия фантом, сега го виждаме във Виена в залата Музикферайн. По време на концерта той говори с нЕкого, изотзад му е седнАл министъра на МИД на Русия, Ларвов. Питам се, дали това посещение на концерта е от любов към музиката от страна на държавовата ни глаАа или пък е явочно за получаване на инструкции от началника му Путин, който ползва Радев за троянски кон у нас и в ЕС. 
  Умаловажавам новогодишните концерти в Музикферайн, изпитвам голямо уважение към диригента му обаче тази година, който е едино от най-добрите диригенти на света, забравих името му. Ще спомена обаче и още един факт, свързан с тези новогодишни концерти - на тях се сбират снобове от цял свят, които разбиат от музика колкото свиня от кладенчова вода. Поради тови и музиката, която им се поднася бива окачествявяна от музикантите като подпури из опуси. На нея снобовете най-се радват, а за обичащите музиката произведенията, избирани на новогодишните концерти са една...чалга. 
   Но си е друго да кажеш, аз бях на Новогодишния концерт в Музикферайн или пък аз бях на почивка на круиз, стаята ми бе на 14-етаж. Колкото по-високо е стаята ти в круиза, толкоз повече тъ уважават. Ако си бил на новогодищен концерт във Виена - още повече.




Гласувай:
0



1. planinitenabulgaria - Залата "Музикферайн" има богата история.
01.01.2023 22:16
В нея една наша политичка, която мъжете като видят пощурЕват е прихванала по време на концерт. Това е записано със златни букви в историята на Залата. Но че е възможно Залата да се ползва като явочна квъртира - такова нещо не е преминавало през малоумницата ми. Възможно е обаче. Да напомня за балерините на шахиншаха на Иран, една от които, любимата на шахиншаха, бе съветският разведчик Иванов. Внедрен в двореца му като балерина. Сега историята "Радев-Ларвов" ми намязва на същото...
цитирай
2. ganini - Mozart почина на 5.12 1791 г.
01.01.2023 22:53
Мusikvereinsaal е открит през 1870 г....
цитирай
3. planinitenabulgaria - Така е, благодаря за уточнението.
02.01.2023 02:18
ganini написа:
Мusikvereinsaal е открит през 1870 г....


Въвеждам и второ уточнение, заплождането на наша министърка по време на новогодишен концерт в залата става по времето на Хубавото Наде като външен министър. И ние сме допринесли нещо за музикалната култура на Австрия...
цитирай
4. ganini - Ха, ха, ха!
02.01.2023 12:34
planinitenabulgaria написа:
ganini написа:
Мusikvereinsaal е открит през 1870 г....


Въвеждам и второ уточнение, заплождането на наша министърка по време на новогодишен концерт в залата става по времето на Хубавото Наде като външен министър. И ние сме допринесли нещо за музикалната култура на Австрия...


Чудесно казано! Вечната Амбър опложда австрийската музикална култура!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12325273
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930