Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2023 20:53 - ЗАГЛАВИЕТО - В ПОСЛЕДНОТО ИЗРЕЧЕНИЕ НА ПОСТИНГА МИ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.02.2023 22:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                 НЯКОГА КАЗВАХМЕ, ТРЕНЬОР НА БОРЦИТЕ ЗА МИР,

                 ДНЕС – БИРИНДЖИЯ НА ПАРТИИТЕ ПРОТИВ ВОЙНАТА

   /Всичко в света се променя, актуализират се и титлите. Идиотите обаче се възпроизвеждат.../

   С наближаване на извънредните избори у нас много неизвестни около тях паднаха и вече изкристализирва партията, които трябва да ги спечели. Това е партията на добрите. Всички останали партии са на лошите, аз така разбирам подметнатия наеректиран до експлоадирване пенис към електората на добрите. И нещо друго разбирам – от някакъв хормон /прогистерон?/ ли или от що, тяхното разкритие преди изборите е най-голямо - ще засмучат електората на страната както турбина на самолета въздух.
    Нарочно не осветлявам партията на добрите, защото съм откровен аполитичен пацифист. Моето кредо е:

              Нек се бият, нек се трепат, нека мрат!
              Знам, че краят е печален, аз съм неутрален!      

    Не осветлявам и образа на най-първия треньор на борците за мир, чието успение бе на 11. 09. 1971 г. нито на новобиринджията пацифист, толкова умен, че никой не посмява да му поиска уволнението. Само един таг за него – роден е там, където е роден и Митьо Ганев.  Той е по-умен дори от державниките на страните от ЕС взети заедно. Те не разбират позицята му на пацифист, защото той не казва вълшебното заклинание, ИСКАМ МИР, а нещо съвсем различно, НЕ ИСКАМ ВОЙНА. Еврогейците и краварите са тъпи и не схващат, че това е едно и също и затова го неразбират.

   Днес бях на туризъм по Западна България, възлюбен от мен регион и сега се сещам за едно тяхно закинание:

    - ДА ТИ Е ДРАГО ДА ИМ еБИШ МАЙКЯТА....

image







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188111
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031