Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2019 08:48 - ПРЕНОСЪТ НА ДАННИ ПОНЯКОГА ОБРАЗУВА И НЕРВИ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 2287 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 03.01.2019 08:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                  БУЮКHAPPYNEUYEARДЖУМБУШ

 

    Джумбушът се случи по вина на новата ни електронна система за купуване на винетки за автомобилите, ето как:

 

   Центърът взе Решение за изминалата година да се награди най-активния нетов поддержник на комунизЪма. Това е продължение на стара традиция с над 100 годишна история, още от времето на ВОСР. Тогава Петка докладва на Чапаев:

   - Анна пулеметчица сифилис хватила!

   Чапаев разпоредил:

- Анна наградить, сифилиса расстрелят!

Сегашната награда на Центъра показва непрерывната му връзка с

най-великите събития в човешката история.

 

    Решението обаче кой да стане носач на приза се забави, защото с равни шансове се оказаха четири комуниста, които събраха равен брой точки. Това снижи стойността на наградата, защото тя така се дели на четири, макар в случая да става въпрос за 100 процентови комунисти, не за 25 процентови.

   Изпратената ми информация за оповестяване на Решението на Центъра в блога ми, на основата на която да обявя носачите на приза „Нетов комунист на годината” получих във формат като да е целево хакнат от профикибергибридници за да се превърне тя във фалшива новина. Това е и причината този мой постинг да е първият в блога ми, който не правеше достатъчно смисъл, защото:

 

    Първо:

    Първата в списъка с наградените няма мъжки хормони! Според сводките на наблюдаващия я оперативен работник яйчниците й работят като моторетки. За хормонален /де/баланс може да се говори при втората, която според нейния наблюдаващ оперативен работник е прегоряла преди 2 години и 28 дни към датата на обявяването й за насач на приза.

 

    Второ:

    Сгрешен е полът на третата дама, на която е вменено при оповестяването на наградите, че е с много висок естроген. Оказва се, че това е мъж, при това хетеросексуален, което го прави рядък и желан екземпляр на фона на преобладаващите по света днес мъже от двата типа, Коронка или Плодник.

 

   Трето:

    Поздравителната картичка също е погрешна. На нея е изобразена снегурочката Алина Кабаева вместо дамата, която трябваше да бъде на картичката, Деса Мерцедеса.

 

    Такъв провал на Центъра, който е и пасив за мен в случая не съм виждал за десетките ми години работа в него, поради което поисках проверка по казуса:

    Как така стана, че едно сте ми изпратили, аз друго получих?

    Отговор получих веднага:

    „За да бъде преносът на наши данни невъзможен за засичане, всеки ден хакерите на Центъра меняват мрежите. Последните данни  Ви изпратихме по електронната система за купуване на винетки. Тя е виновна за случилото се, а не Центъра”.

   Следват мотиви към обяснението:

   Оперативен работник высшего класса е отишъл до устройство за електронна продажба на винетки да провери възможностте му за пренос на данни. Заплатил оперативчикът винетка за един ден за лек автомобил, устройството му дава документ и касова бележка, в която на същата цена той получава право да кара ТИР по републиканската ни мрежа за цяла година. Така  туй устройство сбъркано е сбъркало и преноса на данните.

    Та заради скапаната ни система за електронна продажба на винетки е станал този гаф. Разпоредиха ми да си архивирам постинга и да се извиня /от името на Центъра/, но само на носача на приза под №3, защото първо му е вменено, че е жена и второ, защото се твърди, че естрогена му е по-висок отколкото на дама №1, което просто не е възможно – тя е върхът!

    Чакам разпореждане от Центъра да си преправя постинга с верните данни и тогава ще го публикувам отново. Неоспоримо в него остава само едно – по-правоверни от тези четири нетови комуниста в социалните мрежи просто няма!

 

    Във връзка с това имената на следващите три носача на приз за най-първи литературными опричниками няма да публикувам в блога си докато не получа данните на Комисията поне по три преносни мрежи.

 

    Имам рекомендация от Центъра да поздравя четиримата блогъри, които обявих за носачи на призове с едно неумиращо стихотворение, превърнало се в класика за всички честни и прогресивни хора по света, между които съм и аз.

 

                   Към Партията

 

 

Аз крача с крачките ти бойни.

Аз чувствам как тече кръвта

от твойте рани многобройни,

и аз горя, и аз туптя,

 

туптя със пулса ти неравен —

плът от войнишката ти плът, —

подхлъзвам се и се изправям

по твоя окървавен път.

 

Води ме, Партийо, води ме,

под свойте бойки знамена!

Свети с червеното си име

чрез хилядите имена!

 

Във своята сурова строгост

ти нежна като майка си.

Аз всичко бих ти дал да мога

да бъда твой достоен син.

 

Като лъча да пламенея —

лъча на твоята зора!

Тъй както Смирненски да пея,

тъй както Ботев да умра!

 

Мен хулите не ме смущават,

врагът с които те покри —

аз знам, аз вярвам, че си права,

когато съгрешиш дори!

 

Ах, как горещите ти рани

дълбоко, остро ме болят —

кога нападаш и се браниш,

кога се луташ в своя път.

 

Тъй както някога на село,

свежен от утринна роса,

баща ми с лапи загрубели

показваше ми да кося —

 

тъй ти десница ми подаде

и във борбата ме кали.

Затуй горя във твойта радост

и твойта болка ме боли.

 

Води ме, Партийо, води ме

под бойките си знамена

и нека свети твойто име

чрез хилядите имена!

 

… И ако нявга се забравя

и почна да те клеветя —

не ме заплювай! Аз тогава

не бих заслужил чест такава —

дори на храчките честта!

 

Но аз горя! Но аз живея!

Аз няма да ти изменя!

Във думите ми червенеят

лъчи от твойта светлина!

 

И в милионния ти пристъп

срещу врага ни разнолик

не съм аз Радевски, ни Христо,

аз съм безимен твой войник.

 

Води ме, Партийо, води ме

под свойте бойки знамена!

Свети с червеното си име

чрез хилядите имена!

                      Хриисто Радевски





Гласувай:
9



1. getmans1 - Хахахах. . . . Бай Коста, заменяй ...
03.01.2019 09:25
Хахахах.... Бай Коста, заменяй ТИРовската минетка за четири руски и ги пускай по Дунав мост ... ама тоя при Русе, че току виж хванали оня при Видин и после иди ги търси из омразната Гейропа.
цитирай
2. zaw12929 - За Новата 2019-а пожелание: здр...
03.01.2019 12:38
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Според един от номинираните за носач на приз "Литературным опричником"
03.01.2019 19:31
getmans1 написа:
Хахахах.... Бай Коста, заменяй ТИРовската минетка за четири руски и ги пускай по Дунав мост ... ама тоя при Русе, че току виж хванали оня при Видин и после иди ги търси из омразната Гейропа.


Не само Гейропа е заплаха за нас, а също и Кравария. Ковбоите отвъд океана, при които сега съм на гости. Единствено под щита на хиперрракетите на Путин ние ще се спасим от тях.
Как да го не предложат от Центъра за номиниране....
Един Новогодишен поздрав от мен:
https://www.youtube/watch?v=CEfPo9R4K7g&t=32s
Това е любимата песен на мъжа на Деса Мерцедеса. Изпя я баш на Нова Година.
цитирай
4. planinitenabulgaria - На Вас и на г/жа Радостинчето - Милото, пожелавам
03.01.2019 19:36
zaw12929 написа:
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!


най-великия потентник в блога, Венци 1951 да се сезира най-после и върху Вас. Стига Ви е бегАл като ракета на Путин. Той чете редовно постнгите ми.
Ако човек е имал толкова жени, колкото звезди има на небето, още две няма да са му в повече...
Късмет Ви желая още в рамките на тази година!
Товарищ из Центра
костЯ
цитирай
5. vmir - Мисля, че ако прекрасната Радостина вместо да хаби телесните си прелести
04.01.2019 15:04
в доукомплектоване на елхичка, украси с тях ракета на Путин , всичките му ракети немедленнно ще станат още по-обичани, атрактивни, популярни и необходими. И всички прогресивни хора по света ще им се радват от все сърце и може би повече от самата Радостина. Така ще намали и омаловажаването на самия Путин, образ на когото някои нехигиенични жени поставят между телесните си грайфери и гънки и лекомислено си мислят, че отреждайки му място между потта и секретите си без нито една ракета, му правят реклама.
цитирай
6. planinitenabulgaria - Светът празнува хиперрракетата на Путин, аз от тогава до сега не изтрезнявам,
05.01.2019 07:32
vmir написа:
в доукомплектоване на елхичка, украси с тях ракета на Путин , всичките му ракети немедленнно ще станат още по-обичани, атрактивни, популярни и необходими. И всички прогресивни хора по света ще им се радват от все сърце и може би повече от самата Радостина. Така ще намали и омаловажаването на самия Путин, образ на когото някои нехигиенични жени поставят между телесните си грайфери и гънки и лекомислено си мислят, че отреждайки му място между потта и секретите си без нито една ракета, му правят реклама.


блогърката пък, която иронизирате е узряла яйцеклетки. Никаква радост от Ваша страна не усещам, но има и по-тежки случаи:
Разни специалисти по ВКС тук твърдят, че това било компютърен монтаж.
Аз пък им казвам, че техен компютърен монтаж е експлозията на говновоза на московски проспект, който изпръска със суровина пътуващите около него, както и тези на километър преди и след него. Включително и един луксозен бял автобус Мерцедес. Със сигурност монтаж е и клипа "Говновоз тушать огон говнами", при който запален автовобил на московски проспект бе изгасен със същата суровина.
цитирай
7. vmir - 6. planinitenabulgaria - Светът празнува хиперрракетата на Путин, аз от тогава до сега не изтрезнявам,
05.01.2019 20:56
planinitenabulgaria написа:
Никаква радост от Ваша страна не усещам


Дано да не са останали със същото впечатление и в Центъра, защото радостта ми е толкова безгранична, че няма думи, достойни за ракетите на другаря Путин, освен телесните прелести на другарката Радостина, която и себе си би предоставила за полет с някоя от тези прекрасни ракети, стига да е снабдена с необходимото количество ядрен заряд, за да може да разцепи Земята на прекрасни малки парчета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12315124
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930