Прочетен: 1314 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 29.04.2018 19:43
ПРОРАБОТКАТА „ВОЛОЧКОВА”
така и не се разба къде бе планирана
Освен хипернетовия изявявач Товарищ джелезоФ, на когото посвещавам този постинг, има хипотетична възможност да се намери и още някой, напопулизиран като него, поради което започвам с пояснение по темата, необходимо да бъде постингът ми правилно разбран:
Волочкова бе дълги години примабалерина в Большой театр. Тя бе и си остава и сега изключително красива дама. Но физиологията си е физиология, както казваше някогашната соцбиринджийка Цола Драгойчева. Когато Волочкова стана на 40, някои движения й станаха трудни, гъвкавостта на тялото й понамаля. Появи се и тенденция към напълняване. По-млада балерина, гъвкава като змия, заслужено я измести от първото място.
Трудът на балерините е изключително тежък. Едва ли тези, които обичат балета знаят какви усилия и колко труд стои зад тази красота в изкуството им. В резултат на силните натоварвания на определени части от тялото им те придобиват костни изменения, напр. в областта на стъпалата, при прешлените, при тазовите стави, които се огъват до степен, застрашаваща от скъсване на сухожилията им. Освен това въпреки изтощителните фичически натоварваня животът им минава в строги диети – те трябва да са изящи, леки, защото балетистите по време на танц ги повдигат, таванът е 55 кг. Хич не е здравословно да си гладен и да понасяш огромно /повтарям, огромно!/ физическо натоварване. Максималната възраст за балерината да се изявява пълноценно на сцената като солов изпълнител е до към 40 години. Балетът е танц на младостта. Има и изключения обаче. Една балерина се беше изявявала на сцената до 8-и месец на бременността си.
Велико нещо е балетното изкуство. Аз харесвам най-много танците на Мая Плисецкая. Според субективната ми преценка тя е недостижима в балета както Мария Калас в пеенето.
След 40 обаче какво става с балерините? Те намаляват фичическото си натоварване, започнат да се хранят малко по-добре, женската им хубост им разцъфтява. Превърнали се в красавици, каквито никога не са били, те са вече бивши балерини, играят само в масови сцени. Спецалната им походка обаче, изящни движения и маниери остават, поради които при случайна среща професията им бива определена с лекота от специалистите.
Проработката на руските олигарси /???????/, останала под кодовото име „Волочкова” включва една точно такваз балерина, намерила ниша за пазарна изява между две сили, всяка от които с мощ да я раздели на молекули ако така прецени, но завършила с приемлив край за нея. Ето и подробности за тази проработка, която така и не се разбра кой започна и кой заповяда тя да приключи, макар но действията на заинтересованите това да е съвсем ясно:
Поместих постинг за музикалната мафия около Путин, шеф на която е отвратта Валерий Гергиев. За него плащаха да го държат диригент в Лондон известно време. Той стана носач на приз на музиката, издаден му от Путин след концерт в гр. Палмира. Напомням какво се случи преди следващия концерт в Палмира на военния ансамбъл с диригент Валерий Халилов, и той приятел на Путин след като самолетът им излетя от Сочи. Наследникът на Гергиев като шеф на руската музикална мафия ще бъде барбапианистът Мацуев. Осветлих и едно изпиране на 2,5 млрд. долара на Путин чрез един негов бушон, световно неизвестният челист Сергей Ралдугин с прякор Челиста на Путин. Той е за книгата а Гинес – няколко минути свири на Путин, он му плаща 2,5 млрд. долара, които заминават за офшорка в Панама. Описах ги тези хубавци във връзка с опастността да бъде заличен от списъка един от най-великите музикални конкурси, „Чайковский”, където руската музикалната мафия пусна метастази.
Какво става обаче с руското изкуство днес?
Първото нещо е, че за изкуството пари няма, но за хиперракети има. Руснаците твърдят, ме живеят зле заради американците. Путин, за да пазел руснаците от американците давал 90% от бюджета на страната за оръжия. При това положение, последните, които ще получат нормално финансиране са дейците на културата и изкуството. Те търсят пътища за оцеляване, поединично - добиите руски музиканти ги намират лесно, отивайки да работят в чужбина, търсят се пътища и за групово спасяване. Без допълнително финансиране на оркестрите, на операта, на театрите, да работят те е невъзможн, а това без дотации от страна на милиардерите олигарси просто няма как да стане. Олигарх да отиде на театър, на симфониичен концерт, това е все едно аз да отида на чалгаконцерт на Слави. Но да отиде олигарх на опера – да! Традициията идва от Сталин. Той е посещавал оперни спектакли, узнавайки за които оперните певици ги е втрисало. След спектакъла Сталин разпореждал някоя от певиците /която му е харесала/ да бъде поканена в Кремъл да й окажат внимание за отличното й изпълнение. Джелатите на Берия – очаровани от изкуството, ще му дават преценка? Агентите на НКВД организирали приема, появявал се по някое време Сталин, разменял две думи с певицата и я викал да излезе с него. Въвъвеждал я в някаква стая, от която се чувал вик на изненада: Ама другарю Сталин! В стаята Сталин обладавал певицата и я пускал за се върне след това на трапезата. Тя обаче не искала да яде, а веднага да си тръгне, като агентите на Берия я извеждали от Кремъл.
Измежду обладаните от него певици обаче една му е харесала и той я е канил да й окажат внимание за отличните й изяви в продлъжение на години. Когато го постига инсулт в момент на просветление, той пак се сеща за нея и заповядва на секретаря си да изпрати приказ до Берия да я убие, защото е курва. За първи път секретарят му не изпълнява заповед на Сталин така спасява живота на нещастницата, скапан от тиранина. Само че наследникът на Сталин, Дебелата украинса свинкя, също я е притискал. Той я е набедил за морал, неприсъщ на съветската жена – ждръцала се извънбрачно, блатная, блятая - и я изпрати /по същество/ на заточение да пее в някакъв оперен театър на СССР, който никой не посещава и без право да напуска града. Преди да инпийнчват Дебелата украинска свинкя, жената вече е починала. Интересно къде е намерила Дебелата украинска свинкя вината на тази жена, за да я интернира някъде си.
Този комунистически метод на работа с интелектуалките има ново, творческо продължение, провеждано от новата управляваща Русия класа, тази на олигарсите. Истината е, че олигарсите помагат с някакви средства на Большой театр, но условието им е да ползват балерините на театъра за техни проститутки. Този случай нашумя след разгласяването му от първия балетист на Боьлшой театр, в момента не си спомням името му. Отговорът – киселина в лицето на балетиста. Понеже той е много голям артист, взеха го на лечение в Швейцария, където му присадиха по лицето кожа от корема и бузите на дупето, направиха му много операции на очите, но резултатите са н бяха добри. Балетистът ослепя 90%, в лицето заприлича на плашило. Кариерата му бе до плисването на киселината в лицето му.
А какво в същност е ставало в Театъра:
Директорът на театъра е уведомявал балерините – при постъпване на работа, а които са били на работа, ако искат да се махат – за условията, при които те ще работят. Това е било важно перо за театъра и ако някоя балерина не е била олигарсите да й „скачат” се е считало, че тя не е полезна за театъра /финансово/ и са я уволнявали. При директора е имало масив с данни за балерините, в който е вписано кога е техният цикъл, за да бъдат ползвани по предназначение. Когато са неразположени – ще изнасят подготвени за олигарсите програми, вероятно тип порно, когато са разположени – олигарсите ще им скачат. Отказът е означавал уволнение в момента на отказа. За този „труд” балерините получавали допълнително възнаграждение, строго регламентирано, доста по-голямо от месечната им заплата, а олигарсите ако останат доволни от „контакта” с тях им бутали бакшиш. Само че тези отношения довели до спорове между балерините в театъра, до неприятности, до снижаване камеството на спектаклите и първият балетист на операта се осмелил да се възпротиви срещу това тяхно статукво. Да ги изшибват по поръчка, много е унизително….
Оказва се обаче, че някои балерини, особено тези в края на кариерата си - най-красивите, защото вече не приличат на сушени риби - са чукали и частно. Те извън поръчковите „изяви” от операта са посещавали частно разни олигарси, които са обгрижвали срещу много сериозно заплащане. От три страни са били възможни проследяванията на тези балерини, като от една от тях е била изработена проботката „Волочкова”. Тази балерина, най-красивата, е вземала по 15000 долара от олигарх за да прекара една нощ в мутробарока му. Тази сума не е голяма за олигарсите, за кито килоограм месо за тях в техния магазин струва до 1000 доолара, а един олигархски вестник струва 100 долара. Да, ама така частта от парите, които трябва да постъпят в операта, постъпват при балерината. Нещо като сива икономика или укриване на данъци. Знаем какво става в САЩ ако фанат някой да укрива данъци.
Проработчиците фащат един 30 годишен олигарх, много богат, приличащ на нормален човек, с мераци по Волочкова, разработват го. Кани я той в мутрообарока си, прави таен видеозапис. На краткото видео се вижда как той я изшибва изотзад, но така, че да се вижда татуировката на рамото на Волчкова, която я издава. След това хакери били влезли във фейсбука на мутрата /пардон, олигарха/ и публикували видото, като под него сезират тези, които ще го видят, че изшибваната в тази поза е Волочкова. Който не вярва, да види татуировката й.
Наактивиран поръчкова журналиска-проститутка започва медийна кампания срещу Волочкова, наричайки я най-скъпата проститутка на света, която вземала по 15000 долара от раз. Волочкова казва, че това е уйдурма и завежда дело срещу журналиската. Мутрата не играе в тази игра, защото по гърба му не може да се рпабере кой точно е. Делото тръгва, но още на първото заседание се склюючва споразумение – журналисктата-проститутка се абортира от показанията си, поднася извинение на Волчкова, представя се за подведена жертва. Вероятната причина за това споразумение е заплаха от страна на олигарси, които имат мераци по Волочкова да не я окошарят, защото разваля имиджа на руската жена или да я преместят в друг град и така да бъдат лишени от такова изящно за изшибване същество.
Ще завърша с нещо весело, за какво аз бих дал 15000 долара ако бях олигарх:
В Монтана има една нотариуска, Искра Фидосова, която гони 200 килца. Ако не ги е и минала, защото изяжда по две кутии обикновени вафли в рамките на работния си ден. На времето тя е зъвършила техникум в града, където е изучвала допълнително пиано, английски и балет. Поради много гъвкавите си стави тя е вдигала безпрблемно крака си до главата, но след женитбата за сърбина, който много добре я гледа, започва да напълнява. Въпреки това баче тя и днес може да си вдига крака до главата, играе балет превъзходно, но не става за вдигане. Може би само генераЛ радеВ благодарение на големия му интелект ако не бяха го назначили за президент, а за балерин, би могъл да я повдига и върти във въздуха безпроблемно.
Тънцът, която тя обикновено играе на бис е от една пиеса от цикъла „Карнавал на животните” от Сен Санс, „Танц на слона”, която се изпълнява от пиано и контрабас. Балетистката Фидосова застава на ръце и крака, като тялото и остава хоризонтално, клати се грациозно, като с единия, а после и с другия крак рита назад. Съвършенство! Познавам доста хора от областта на този тип изкуството, смаяни са от танца й. Но гледат да не окажат зад нея…
Ще потърся клип с този танц във фейсбука й, а също и един танц на Волочкова, отново по музика от Карнавала на жиивоотните.
Постиингът представлява една много сериозна идея, отправена към Товарищ джелезоФ:
По-разумно би било за него вместо да се пише в нета, да вземе да научи Танца на лебеда или пък на Слона, да ги заснеме на HD video и да ги качи в профила си. За Танца на слона му указах и консултант от Монтана, при нея се влиза ако носиш два кашона с вафли, единият тип талашитки, а другият – шпертплатки.
Ето това ми е много любимо нейно изпълнение с мелодия на Яни,
https://www.youtube.com/watch?v=HwTriHSd5rQ
Ето това ми е много любимо нейно изпълнение с мелодия на Яни,
https://www.youtube/watch?v=HwTriHSd5rQ
сега тя изглежда различно. След компромата, който неизвестно кой й спретна и после неизвестно кой по-силен го прекрати, тя продължава да е на предишщната си работа.
Чудя се, как не е намерила и тя някъде работа по света, където преобладават руските балерини и балетисти, навсякъде щяха да я приемат. В тази област руснаците са много силни още от годините, когато твори Чайковски и са в тесни връзки с френския балет. И продължават да захранват театрите по света с техни кадри.
Аз пък най обичам нейната изява в характерния танц на "веселата мецанка". Знаеш ли го?
С большим приветом!
От центра
29.04.2018 22:49
Аз пък най обичам нейната изява в характерния танц на "веселата мецанка". Знаеш ли го?
С большим приветом!
От центра
на Центъра - най-смислен постинг за цялото време на функционирването на тази електронна медия. В последно време обаче сте изпреварен от друг волнонемен трол, Пандо, който е по-стопроцентов от Вас.
Не е лошо щом сте почитател на изкуството на Волчкова, да научите един танц от нейните, да го запишете и от позицията Ви на най-пръв нетов изявявач, ще отсочите на още по-високо ниво.
Ако имате данни за този, който на снимката "работи" с Волочкова, осветлетете го!
Горячими маркспутинскиме приветами,
Товарищ костЯ / из Центра/