Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 17:10 - С ПОСВЕЩЕНИЕ НА Другарят стефаН
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.09.2017 17:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
    С този мой постинг искам да подканя Другарят стефаН да напише постинг за най-гениалния музикант, според приятеля му Вовата, /б. м. Путин/, диригентът летец Валерий Халилов. Намеренията ми бяха други, но като започнах да помествам снимките с цветятя, те ми напомнят за постингите на Другарят стефаН. Поради това се абортирах от намеренията си и реших да му поставя нетова задача, с която само той би могъл да се справи:

   Моля Ви, уважаемий Другарю и мой нетов събрат, намерете материали и напишете един всеобыемляющий постинг для диригента летчик, друг Путина. Направете това скоро, защото имам и други предвид да сторят това, но Вие ги варите като познания в областта на музиката, поради което сте първият подканен да развиете тази тема.
   И още нещо искам. След като този диригент и летец е  много гениален, моля Ви разяснете ми скалата на гениалността според Путин - много гениален, малко гениален, средно гениален. Питам Ви защото и аз имам претенции да влезна в тази скала, но поради изключителната ми скромност не казвам какви. 


image

Тази снимка е символична - блогър/ка/ черпи вдъхновение от постинг на Другарят стефаН.

image



image




image



image



image



image



image


image



image



image



image



image



image



image

А това е мое селфи.  В качеството си поздравявяч на Друтарят Стефан, реших да поместя и една моя снимка. Да съобщя нещо важно за себе си - вече слязох от гората, посещавам наргилебарове и пия маймунско кафе. Станах съвсем друг, сега има един лаф, много фърст. Аз - дори повече.










Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12282361
Постинги: 4566
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930