Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2017 21:42 - ЗАЩО ПУТИН ПРЕСТАНА ДА СТРОИ РАКЕТИ?
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 867 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                                                                                          С посвещение на Товарищ немА:

      Схватлив съм по природа - каквото и да правех в живота, приближавайки се вече към края му, удаваше ми се. Причината бе умението ми да  превръща; трудовите дела в творчество. Открих в себе си и други умения, съвсем чужди за мен, едно от многоjо такивя е да правя декоративен зид с камъни. Без да ме е учил някой, построеният от мен зид става по красив от построения от майстор, комуто откривам грешки. Достигнах до степен в тази област, да прогледна в камъните. Строящите с камъни знаят какво означава това.

     Да се възвися и в блога опитах, но засега успях да надмина по познание само една нетова изявявачка, на която най-много й проникват /в сайта/, Товарищ немА. Блогърите обаче, които са интелигентни, умни или талантливи все така остават далеч пред мен и ми се струма, че се отдалечават все повече.

       Доволен, че надминах по широта на познанията нетовата изявявачка, аз отворих данните в масива в Центъра за нея. Като пенсиониран бивш професор на Катедра „Култура” към Центъра, аз имах до скоро право да тегля от масива данни, разрешени за достъп след свалянето им от категория „Секретни” до ниво 5С, но вече ми имам по-висока степен защото  имам договор за работа като съветник по новосформиращите се бази на Центъра по Балканите. Това промени статута ми, нивото ми вече е 6А, получих и пожизнена добавка към пенсията си, доста добра и много привилегии. Базите на Балканите са вече 9, първата от тях бе „Вучина махала”, а последната е „Бубалар”.

    По време на обучението в базите на няколко пъти попадахме на нетови изяви на Товарищ немаА, които подлагахме на анализ за достоверност и актуалност, както и за АНАЛиз на личните й качества. Пояснявам, че тази товарищка е най-добрата нетова специалиистка тип ракетчичка. На мястото на Путин ще изгоня Шойгу и ще турна нея, страхотна е. Всеобъемляющите познания на тази ракетна специалистнка предизвикаха интерес у курсантите не само досежно руските ракети – най-съвършените на света – но и що за човек е тази жена и откъде толкоз много е научила за ракетите на Путин. За изтегляне на данни от масива за нея бе неообходима степен от 6А нагоре, ползвахме моята парола. Преди дни теглих отново информация от масива на Центъра, предоставени от оператиивните работници за дясната ръка на Жданов, Шульгин. С Товарищ немА обаче нещата се оказаха по-сериозни, много малка част от архива на товарищката е разсекретена. Поради това само с две-три изречения ще опиша личния й живот, защото той изобщо не е интересен – от стремеж повече да научи за техническите данни и възможностите на ракетите на Путин, товарищката просто не е имала време за личен живот.

    Тя е живяла доста време в Голямата страна, но какво е правила там не мога да осветля, задачата й остава засекретена. Интересното обаче е това, че тя е разработвана в Центъра за работа в съвсем друга област, която нямам право да осветля, но се е занимавала непрестанно с изучаване на ракетните установки тактико-техническите данни на ракетите и е така добре запозната с тях както аз с планините на България или пък външната министгърка на Иван Костов с интимните контакти. С натрупването на огромните си ракетни познания извън учебния материал в Центъра, товарищката полага приравнителен изпит и получава висока степен като изязявач в тази област, отговаряща за мъжете оперативни работници, разработени в Центъра в клас между 76 и 100.

     Оперативните работници не са описали нито една среща между нея и какъвто и да било мъж, с когото госпожата би осъществила интимна връзка. Има доклад за нея от случайна оперативна работничка гинеколожка, избягала от Гърция партизанка, д/р кирия Гинека Гоноревная, известен в Москва гинеколог, при която тя отива с оплакване от непрестанен сърбеж в най-интимното си място. Установявайки, че пациентката изобщо няма полов живот, д/р Гоноревная й отказва преглед и я изгонва от кабинета си. Колегите й оперативни работници я считат за весталка, но специалисти анализатори сексолози от Центъра цитират извадки от нейни статии за ракетите на Путиин, в които тя е приповдигната както жена, на която мъж с гросмайсторска сила борави най-чувствителното й място. Това е вид фетишизъм, специалистите-анализатори на изявите на оперативните рачотнички в Центъра го наричат ракетен, защото е съпроводен с естрогенен удар при досег с информация за ракети и свръхсекреция на едни там жлезички.

    А сега за делата й, описани от оперативния работик, който „работи” по нея:

    Познанията на госпожата-ракетчичка са толкова значителни, че едва ли и Шойгу би могъл да се мери с нея. Тя познава всички ракети на въоръжение в СССР, останалите от тях и още годни за ползване в Русия, произведените по време на Горбачов и Елцин. В това число влизат базираните на подводници, на подвижни системи, в силози, и тези, които са разположение във вагоните ва всеки влак, по рибарските и търговските кораби, по тракторите, комбайните и камионите. Запозната е и със свръхтежките ракети на Путин, срещу които няма защита тип ПРО, запозната е и с последните ракети на Путин, наречени от специалистите ракетчици  в НАТО хиперракети. Те могат да достигнат целта по балистична крива, в режим „оса”, при който летят непредсказуемо или след достигане  на височиина между 5 и 10000 км и спускане по непредсказуем начнн, най-простият от които е спирала, могат да дойдат и от обратната страна на земята, защото те обикалят земята за около час.

    Срещу тези ракети на Путин защита няма, това го твърди най-първата ракетчичка, Товарищ немА, но сега ще покажа, че съм я надминал като изтъкна мотивите, заащо Путин вече не прави ракети. В тази тема тя изобщо не е навлизала! В аванс ще кажа, че на Путин вече не му трябват негови ракети, всички произведени в света ракети ако се наложи ще заработят за него. Ето как:

   Ракетите на Путин имат включени дискети с програма, които контролират придвижването й към целта, отбелязвам, че ракетата дори да обиколи земята и да се появи от обратната страна отклонението от целта е не по-голямо от сантиметър. Специалисти кибернетиици в Центъра обаче разработиха киберпрограми, с които делийтват програмата на вражеските ракети в режим на полет и им вкарват нова, която насочва вражеската ракета не към Русия, а може да я върне обратно да удари кораба или подводницата, от където е изстреляна, може да бъде насочена, ако има достатъчно гориво до голям град /напр. на Щатите/, до военна база, до команден център на врага. Защо при това положение Путин да прави ракети, след като всички произведени от враговете му ракети той може да обърне срещу тях с програмите, разработени в Центъра. И други работи може Путин, за които има различни програми. С тях той може да вкара атомните централи в авариен режим и даа ги изгърми, да парализира връзките между командните центрове, да изключи телефона дори на Тръмп. Някои ще помислят, че това не е истина, но нека се размислят кой избра за президенти Тръмп, Егор Додон и Генерал Радев. Путин гоовори за военнокосмическите си оръжия, но много малко знаят какво могат да причинят на враговете на Русия неговите спътници – в първите секунди те ще унищожат вражеските спътници, а в следващите от небето ще превърнат вражеските страни в радиоактивно стъкло.

    Тук аз нпадвишавам Товарищ немА, но станх по-голям специалист от нея и в областта на гражданската авиация, където тя също притежава гросмайсторски познания.. Тя нАучно докаазва, че американските пътнически самолети разпръскват над странта ни молекули от различни метали, които вредят на здравето ни и ни причиняват неизлечими болести. Споменава се в статиите й за алуминий, за цинк, за мед, за полоний, за литий, но списъкът е дълъг. Вече се разпръсква и комбинацията три в едно – калций, магнезий и цинк. Тази комбинация предизвиква разпръскваане на облаците, липса на валежи и необичайно високи температури. Някога химикалите за обезлистване на джунглата във Виетнам не бяха толкова вредни.

     Замислих се за това, задълбочих се, и устаноових, че не само вредни неща разпръскват самолетите. Някои самолети разпръскват благовония, но на коя страна принадлежат те от земята не мога да разбера, защото надписите им са от страни.  Като юбител на самолетите по корпуса обаче аз ги разпознавам, това са самолетите  Ту, Ан, Ил и Як. Стане ли ми лошо, ясно ми е, че лети американски самолет, усетя ли благовоние, споскащи се от небето, разбирам че това е тякой Ту.  Интересите ми какво точно разпръскват американските пътничеки самолети над България – зад тях се виждат по две или четири следи от разхвърляните на дсраната ни отрови -  стигнаха до там, че аз различавам вече самолетът алуминия ли разхвърля над мен или манган, или пък комбинацията  калций+магнезий+цинк. Тази комбинация я разпознавам ако с мен в планината има дама, тя й действа като допинг – направо фръква по баирите. А пък аз знам какви таблети да взема като премине над мен американски самолет и идентифицирам с какъв метал се опитва да ме отрови и вземам нужната антиотрова.

    Мисля, тези мотиви са достатъчни, да се убеди някой, ако случайно отвори постинга ми, че за девет години изпреварих една дама в класацията, при това една от най изявяващате се нетови изявявачки. Без всякакакво съмнение моите познания в областта, където тя се изявява са по-задълбочени и пространни. Аз разпознавам вече дори с какви отрови ме атакуват от въздуха, това едва ли го могат много…

Така, както съм тръгнАл, току виж, надминал съм и някой/я/ друг/а/…

За девет години в Блог. бг, надминах един, и да не надмина друг, това пак е успех за мен -  скромността ми е пословична.

image 
 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188622
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031