Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2016 11:17 - ДВА ВЪПРОСА, ТВЪРДЕ СЛОЖНИ ЗА МЕН...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1290 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 22.10.2016 11:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
          ДВА  ВЪПРОСА,  НА  КОИТО  НЯМАМ  ОТГОВОР…..

 

   С напредване на възрастта човекът поумнява. Така е наистина, в случая съдя по себе си. Жената поумнява ако осъществява успешни извънбрачни връзки. Така е наистина, съдейки от мониторинга ми въру жените, с които съм бил близък. Макар да съм в процес на непрестанно поумняване обаче, аз все още не мога да си отговоря на два въпроса със сложност, неотговаряща на развитието ми до този момент. Ето първият от тях:

 

   1. Защо след повишаването на цените на билетите на „Градски транспорт” между протестиращите хора пред Общинатаа нямаше нито един циганин?

 

   2. Защо кандидат за бъдещ президент на страната ни, издигнат от независим инициативен комитет подкрепя аншлусът на Крим от Путин? Кой би могъл да нактивира тези „активисти” и да им плАти за дейността им, идея си нямам. И още една идея нямам - за България ли ще работи такъв президент или за чужда страна, каквато беше сегашната ни вицепрезидентка.

 

     С тези въпроси се обръщам към много първите в Блог. бг, които вземам от извадка на специална програма, която ги отся между няколкото хиляди блогъри. Първите седем обекта бяха редуцирани по единадесетобалната система, която ползваме в Центъра и класифицирани по възможностите им. Ето и избраните по програмата:

 

1.     Венцивалери,

2.     Фрееолдмана,

3.     Дъекономисто,

4.     Блекито

5.     Чара,

6.     ЦАВ,

7.     Железов

 

     Спираам се на част от мотивите на програмата за избора на тези обекти.

     Към №1 има възкликване, ча този обект с право е най-пръв, той е наречен от прогамата „Мистър логика”. Аз съм съгласен, пожелавам му да стане още по-пръв.

     Към № 2, 3 и 4 има мотиви, че тези тримата са зъвършили една школа с различни профили и с право са много първи. Те са по интелект подобни на трите близначки, които спечелиха един Биг Брадър – взаиимно се допълват, макар да говорят едно и също.

    Към №5 и 6 мотивите са, че двете дами са коренно различни – едната е интелигентна, другата - умна и така като комбинация са нещо страшно. Програмата ги сравнява с две дами от нощен бар, при които облигатно еднатаа е руса, а другата – черна.

   За последния в списъка, с доста по-малко точки от обектите преди него мотивите са, че всеки следващ негов постинг е по-смислен от предходния, което доказва, че той се развива. Още един мотив има програмата специално за него – мозъкът на човекът е в строга пропорция спрямо теглото му, 1,8 %, а този човек е доста едър, което означава и доста умен.

 

    Мисля, че намерих точните обекти, които могат да ми отговорят на тези два сложни за мен въпроси и да сложат край на раздвоението ми. Въпросите са наистина многоо сложни, но ако тези седмината се сберат и ги обмислят, решенията ще изкристализират…

   

   

   




Гласувай:
5



1. 777 - Ти защо се заяждаш с най-остроум...
22.10.2016 12:45
Ти защо се заяждаш с най-остроумните в блога? Визирам № 4 и 3.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Не се заяждам, аз се уча от тях и когато имам трудности се консултирам с тях.
22.10.2016 14:27
[quote=777]Ти защо се заяждаш с най-остроумните в блога? Визирам № 4 и 3. [/quote

Поглеждам в мотивите /на програмата ми/ за класисираният на 4-о място обект, но информацията за него е засекретена. Само това мога да отбележа, че разработчиците му са разчитали на него да постигнат много по-добри резултати при разработването му в диапазона от 7,62 мм. до 152 мм. Каквито и расспорки да са му поставяли обаче, ефектът е бил незначителен и са се отказали от него.
Мотивите /на програмата ми, диск от която имам като подарък от база "Вучина махала"/ за класираният на 3-о място обект са, че той има талант на поет, защото може да пише стихове. Той самият не подозира това, но оперативният му работник отлично познава възможностите му, отразени в масивите на Центъра.
В коментара Ви липсва въпрос за третия обект от Троицата, обект №2, Другарят фреЕ, класиран по единадесетобалната система преди двата обекта, за които имате въпрос. Не върви третирането само на двама от тази Троица, те вървят в комплект. Без един от тези тримата, останалите двама са айран без кисело мляко. Действията на един от тях и коментариите на останалите двама трябва да се АНАЛизират с осторожно внимание.
цитирай
3. sestra - Хм, да, остроумни като пирани.
23.10.2016 22:36
С отворена захапка шегувкане някакво такова...
цитирай
4. planinitenabulgaria - Мисля, че не ме разбирате.
23.10.2016 23:16
sestra написа:
С отворена захапка шегувкане някакво такова...


Двата казуса, за които имам притане са толкоз сложни, че не мога да си ги обясна, особено първия. Затова се обърнах към най-първите в блога, които вероятно имат отговор. Това не е шега, а съвесем сериозно отношение от моя страна към знаещите и можещите, когато не намирам сам правилните отговори. Да се мисли, че във въпросите ми има някаква шега към запитваните от мен ме навежда към мисълта, че е налице недооценка на възможностите им. А те са наистина големи, поне ако се съди по броя на проникванията в постингите им - многобройни и толкова различни, че се чудя как още някой не е решил да им извърши това гастроскопическим способом.
цитирай
5. sestra - Хахахаха!
23.10.2016 23:22
planinitenabulgaria написа:
sestra написа:
С отворена захапка шегувкане някакво такова...


Двата казуса, за които имам притане са толкоз сложни, че не мога да си ги обясна, особено първия. Затова се обърнах към най-първите в блога, които вероятно имат отговор. Това не е шега, а съвесем сериозно отношение от моя страна към знаещите и можещите, когато не намирам сам правилните отговори. Да се мисли, че във въпросите ми има някаква шега към запитваните от мен ме навежда към мисълта, че е налице недооценка на възможностите им. А те са наистина големи, поне ако се съди по броя на проникванията в постингите им - многобройни и толкова различни, че се чудя как още някой не е решил да им извърши това гастроскопическим способом.

Да пази Бог.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12280872
Постинги: 4565
Коментари: 10794
Гласове: 18368
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930