Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2015 22:38 - ЧЕТИРИ СКЕРЦА ОПУС 1605
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1663 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.04.2015 22:55





                            ЧЕТИРИ  СКЕРЦА  ОПУС  1605

 

        СКЕРЦО №1:

        СЪЗДАВА  СЕ  НОВА  ПАРТИЯ  „БЪЛГАРСКА СИРИЗА”

 

        Докато бях в Америка по техните медии със страх се коментираше раждането на още една партия СИРИЗА на Балканите. Първата бе гръцката,  основана от бивши членове на гръцката комунистическа партия, знаещи съветски език, защото всичките нейни „родители” са завършили висше образование в учебните заведения на Голямата страна. Дали работят за Путин и против ЕС не съм аз човекът, който може да разкрива дейността им, запазвам компетентно мълчание. Те обещаха да не връщат кредитите, взети от Европа, да предявят иск за щети по време на ВСВ спрямо Германия в размер на около 160 млрд. евро, да повишат заплатите и пенсиите според нуждите на народа, да понижат възрастта за пенсиониране и още много таквиз работи. Как да им се не гепнеш на обещанията! И гърците, с интелектуално ниво почти като на нашите гиздовци от Дупница им повЕрваха.

   Аз вече имам впечатления от някои гръцки сиризчии. Председателят им го наблюдавах докато правеше звуци по време на реч пред народа и стигнах до извода, че е сбъркан ендокринно. Първо, той едвам не експлоадирва от естроген, видно по носа и устните му. Явно в скротума си носи яйчници, но и те са сбъркани, защото нямат жълто вещество – гърдичките му са ни риба ни рак, което говори за недостатъчен прогистерон, но пък чеенето му е закачено добре – прави звуци за мнозина.

   Значително по-добре /ендокринно!/ обаче изглеждаха финансовият му министър и заместникът му, когато от медиите на Италия громяха богатите европейци. Причината - те произвеждали повече отколкото консумирали, но въпреки това не давали пари на гърците, които почти нищо не произвеждали, но пък имали големи разходи. Министърът на финансите бе гологлав и имаше излъчване, което ми напомняше на моменти на това на Стефан Софиянски, Кирил Йорданов и Андрей Райчев. Германия заради ВСВ и Меркел, която спряла да дава пари, бяха обект на масирана орална атака на финансовия гръцки министър. Не само че Германия дължи на Гърция миларди за разрушенията, а /нахалницата Меркел/  иска Гърция да им връща кредитите. Заместникът му също бе голям образ. Той бе с коса и ми наподобяваше на кръстоска между циганин и маймуна. По крясъците си обаче, с които подкрепи началника си, той бие по децибели маймуните као маче у дирек. Чудя се, защо ли Юлиан Вучков квалифицира сиризчиите в Гърция като ментарджии…

 

   Но ето, че техният почин намери почва и у нас. Бракуваните чингиджии, за които вече няма работа и щат в момента се подготвят за български сиризчии. Те вече имат и програма, която аз четох и се шашнах. Публикувам елементи от нея:

-         вдигат заплатите и пенсиите двойно,

-         осигуряват 1000000 нови работни места,

-         за 800 дни ще оправят всички проблеми в държавата.

     Не само това! Техни икономисти са изчислили щетата, причинена нам от съюза ни с Германия и ще предявят иск към Меркел в размер на 10,3 млрд. валутни лева за ПСВ и за 98,7 млрд. преводни рубли за ВСВ. Не само ще ги изискат, те и ще ги вземат, аз вервам в тях, разбира се, стига да има кой да им ги даде. И реших:

   И аз ставам сиризчия, макар да не мога да се включа активно към

партията им, защото не съм във възрастта на тези, които сега отговарят за студенти. Ако не бях толкоз голям сега му бе времето да се запиша за безплатно обучение във висши учебни здаведения на Голямата страна, където са били обучавани и оригиналните гръцки сиризчии - да изучавам богатия руски опит в новите технологии, информатиката, микроминиатйризацията в електрониката и другите авангардни науки в света. Мисля, че покрай тях бих могъл да придобия и втора специалност – хибриден войник на Путин, да се завърна с нея в България и  от социалните мрежи да отпочна всички, дето са за ЕС, за НАТО, за Америка. Така ще се отплащам докато съм жив за безплатното си образование – ще връщам заблуденте овце от стадото българско на верния път, водещ към Русия, Евразийския съюз и КНДР. 

   Какви възможности пропускам с тия безплатни обучения на български студенти в Голямата страна. Кога успях да стана на 71! Вероятно обучените в Голямата страна и завърнали са на работа тук ще са и добре подплатени финансово – проблем, решен още на първия конгрес на Коминтерна. Като специалист с двойно предназначение пред мен /надявам се!/ сами ще се отварят тежки врати, зад които ще прониквам без усилия.

 Поместавм няколко снимки на спряганите за началници на кабинетите сиризчийки, но за сега не показвам лицата им, а само тези елементи от тях, с които те са се наложили над конкурентките си. След облигатните изпълнения класиралите са били много, но волната програма се е оказала решаваща и са били подбрани наистина най-добрите. Имам и агентурните снимки от досиетата на спряганите за родители на българската СИРИЗА, но след оралната изява на техния башбиринджиагалар снимките ми няма да внесат нова информация за новото сиризчийско политбюро.  

  
image

Главната секретарка на българската СИРИЗА

image

        Замглавната секретарка на СИРИЗА


image
 

         Личната секретарка на председателя на СИРИЗА 

 

      СКЕРЦО №2:

      ВОЕННОТО НИ РАЗУЗНАВАНЕ – АЙРАН БЕЗ КИСЕЛО МЛЯКО

      /гола вОда/

     В мен все повече се загнездва убеждението, че от ВР не четат поместеното в социалноти мрежи, което може да им помогне в работата. Давам пресен пример:

    Една  разведчичка, вероятно не получила работа, но със сигурност и тя разработвана в Голямата страна, сега се е внедрила в социалните мрежи и помества много важна за ВР информация. Тя е изчислила, че ако международната реакция започне война срещу Путин негова ракета първо ще унищожи Полша, пет мнути след това – защото сме по-далеч от Русия – друга негова ракета ще унижожи и нас. И така разведчичката е изчислила колко време остава на всяка вражеска държава, където и да се намира тя по света преди да бъде унижожена, след като Путин изстреля срещу нея ракета. И отправя вопъл към държавниците ни: да спасят страната ни и децата й като излезнат от НАТО и влезнат в ЕС /Евразийския съюз/.

     Разведчичката изнася и друга информация, но тия дебили от РВ и това не са чели. Тя е забелязала 4 самолета F – 15 над Пловдив, които вероятно не са били засечени като са прекосявали границата ни и това със сигурност е така защото:

    Ако бяха забелязани ние имаме един изправен прехващач МИГ - 21 в Доброславци, щяха да го излетят. Той лети три пъти по-бавно от Фантомите, но трябваше поне да ги подгони, нищо, че не може да ги стигне. Да покажем мускули.

    И още един плюс за развечиката. Тя различава F - 15 oт  F – 16, макар разликата да е само в електронното им оборудване, което прехваща по-добре насочените срещу него ракети земя-въздух.

    Наименованието на втория от този модел самолети се ползва като синоним от луднали по мъж жени, когато нямат такъв на разположение, а са в осмия си ден. Тогава те фащат някой и го кандърдисват така:

   Налети ми като F – 16, обладай ме, напълни ме.

   Мисля си, дали пък тази разведчичка преди да си напише постинга не се е размечтала по някой минаващ покрай нея красив мъж, и да го е счела за равен на Фантома?  Вероятно е така, защото, написаното от нея звучи не като на недоклатена, а на въобще не поклатвана.

     А затова, че имала две деца, толкова много възможности за заплождане предлагат съвремените гинекаскабинети. Кандидатките за тази процедура дори имат алтернатива – ин витрум или ин вътрум…

   

 image

   Ако бях жена в осмия ден и аз тоя щях да го възприма като четири Фантома, които бих пожелала да ми налетят. Таквоз едро нещо не е за изпускане!

     СКЕРЦО №3:

     ПРИМАТ  МЕЖДУ  ДВА  ТАЛАНТА!!!

 

     Бях останал без работа, което за мен е изключение и за да не почна да правя като дявола с децата си, отворих социалните мрежи. Паднах от смях. В една от тях:

    Първата на първа страница – една поетеса.

    Третата на същата страница – друга поетеса.

     И двете добри, написали те по едно стихотворение, талантливи жени. Поетът е висше издание на човека, някак по-високо стои от него – Господ го е дарил с нещо, което много малко хора могат, но пък доста обичат, поезията.

    И между талантите – един примат. Написал си бозайника глупостта, достойна за чина му - редник в бойната и политическа подготовка като хибриден войник на Путин. Но пък турнат между тия две жени с талант.

    Спомних си за Шуман, когато желаейки да се установи на работа във Виена посещава гроба на Бетховен. Съвсем скоро след смъртта на Бетховен умира и Шуберт, когото погребват в същото гробище, но между тях междувременно погребват още един човечец, обикновен, но станал известен след смъртта си с местоположението на гроба му. Аз съм бил там, дори не снимах гроба му, а е трябвало. Сега ако имах тази снимка щях да сравня добрия човечец с нахалния примат. Погребаният между тези титани не е виновен, шефовете на гробището са решили така. Не така стои въпросът с примата, който сам безсрамно се е поставил между две надарени с талант личности. Ако не бе така той щеше да архивира или унищожи глупостта си от срам, а той явно се наеректирва от собствения си приматлък. Имало някога един древен грък, Нарцис, сега – обичащ себе си примат. Развитие с обратен знак?

    За мен това не може да бъде истински примат, вече го нарекох бозайник. Приматът в сравнение с бозайника - предшестваш маймуните с 3000 години - е къде къде по-висш! Да си доволен от себе си сигурно е голяма радост. Дано да не вземе да каже:

     - О, миг, поспри, ти така си хубав!

     Защото след това на ред са лемурите…

 
image

     Да се пообръсна, че ще се явявам на изпит за безплатно висше. После прописвам и аз в социалните мрежи...

 

     СКЕРЦО № 4:

     НЯКОЙ ПРЕЧЕ НА ОПЕРАТИВНАТА МИ РАБОТА В САЩ

 

     От доста години ми възлагат оперативни задачи докато съм в САЩ, не крия колосалните си успехи. Не съм достатъчно скромен за да премълча, че Аз знам ахилесовата пета на Америка. Това е една точка по крайбрежите на Калифорния, чиито координати няма да съобщя. Там се събират три подземни плочи, които се натискат и те са причината за честите земетръси по това крайбрежие. Всичко там е в динамично равновесие и лек взрив върху тази точка може да предизвика разместването им и потъването на Америка в океана. Това решава проблемите на Путин с Европа по начин, както на Ким Чен Ун с Южна Корея и Япония. Според мен една тротилова шашка от една либра /453 грама/ е достатъчна, което препоръчах в доклада си до Центъра, но въпреки това Путин държи в готовност две ракети с конвенционални заряди, насочени точно в тази точка. Колко ракети трябва да изстрелят американците срещу гОЛЯМАТА страна за да Й нанасат минимални поразии, а за да бъде Америка унищожена на Путин дори му не трябва дори ядрен заряд. Благодарение на моята оперативна разработка войната САЩ – Русия е предрешена.

    Аз имам и други достижения из Америка като оперативчик, но в момента съм бесен, защото ме грози ето каква беда. Пишещи в социалните мрежи започнаха да ползват за ник номера на американската ми кола. Това е недопустимо, защото аз нанасям на него инфорцията си, която се разчита от специална програма. На края на постинга си ще поместя уникалния номер на колата си, който каращия зад мен разведчик снима при движението ми из Америка и изпраща по електронен път данните за разшифроване в Центъра.

     Предупреждавам, че за мен работят две БМВ-та и осем мутри, всяка от тях по-едра от Делян Пеевски. Ако хвана някой с моя ник в социалните мрежи ще му пратя мутрите си добре да го наложат, ако е жена, да постъпят с нея както с жена, но като за наказание. Мутрите ми са много надарени, предупреждавам. Да не замяза някоя на гонена от слон, но и стигната…

   Ето и уникалния ми номер на колата. Само да фана някой, че го ползва за свой ник – веднага към него /нея/ фръкват БМВ-тата ми.

image

    Това е номерът на оперативната ми кола в САЩ, която ползвам вече 48 години. Само аз и в Центъра знаем каква информация има на тази табела. Гепна ли някой да ми ползва буквите от номера /ZAW/ до минути са му пристигнали двете ми БМВ-та.

         Накрая - сероизно!

         Понеже обичам и пропагандирам музиката, ще приложа клипове на четирите Скерца на Шопен. По-образованите в музиката ще усетят, че само последното звучи шеговита, а първите три са малко тъжни. Нищо, че са шеги /на италиански скерцо/. Обърнете внимание на прекрасните им бавни епизоди.

  













Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12285011
Постинги: 4566
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930