Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2020 17:13 - ПРЕД ПОРЕДНОТО НИ ПЪТУВАНЕ ИЗ БЪЛГАРИЯ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 4725 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 17.08.2020 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Пътуването ще е доста емоционално, защото ще обхване три региона с останки от античната тракийска култура. Тя за мен тази антична култура е чувствителна , защото местата с останките от нея винаги са ме привличали, макар да съм посещавал някои от тях многократно. В момента пред погледа ми се появи картина от Светилището до с. Друмче. Там трапеците са  над достъпен скален перваз, поради това пред тях има тераса, а те са толкова големи, че в тях може да седне човек или елегантна дама.  В плана този път е включен един регион с малко по-различни траки, тези по Казанлъшко. Другите траки, по Джебелско и Малкотърновско са ми по-добре познати. Ще посетим вероятно едно от най-силните за мен светилища, Лековит камък /Илкая/ до с. Воденичарско, а също и село Лебед с две естествени езера до него и още 14 явозира с различна големина в мерата му. 
    По Сакар и Странджа съм пътувал малко, защото са ми отдалечени, това означава по-големи разходи за пътуването. 
    Пътуването ми съвпада с 40-я ден на Улицата. Народът на улицата, който аз окачествявам като фатмакочерепови /според други антропологови специалисти като мен -  черепофатмакови/ боклуци иска махкването на Каскета и въвеждане на машинно гласуване. Аз споделям мнението им относно искането за машинно гласуване, такова е искането и на Факултета и Столипиново. Това е пътят да се разрешат проблемите на страната според Фатмака, Черепа, Триото, Терцета и Троицата - въвеждане на машинно гласуване.  Горе машинното гласуване, доле Каскета!
   По случай 40-я ден от началото на протестите - аз отбелязах тържествено в блога си техния 28-и ден - ще мина през църквата Св. Св. Кирил и Методий. Избрах нея, защото  свързвам просветителското дело на двамата братя  с това на новата Троица - Радев, Манолова и Трифонов, днешните ни просветители. Ще запаля една свещ за успеха на делото им, но ще гледам да е по-дебела. 
   Спасението от вируса по улиците на София и от боклуците по някои от кръстовищата е в отдалачаването на хората от идиотизЪма докато он затихне. Хората са притеснени от загуба за работни места заради коронавируса, от ограниченията заради него, от ненормалните валежи, редуваши се с горащини и точно този момент избраха Черепа и Фатмака чрез платените си боклуци да вгорчаватхдопълнително живота на хората. Да се чуел гласът на народа, затова били платените боклуци по кпъстовищата. А така леко алтернативно решение има:
   Вместо кебапи и бира, да започнат три пъти на ден да хранят боклуците с боб, на който първата вода не е изхвърлена. Ето начин, да се чуе гласът им, а и да се усети протестътът им срещу Каскета с още едно сетиво...

image
   
                                 Славянските просветители

image

                         Пътят от президентството до палатковите лагери

                                     image

Нерушима е дружбата между Президентството и Улицата. Докато не падне Каскета и не се въведе машинно гласуване този союз ще бъде опората на работниците и селяните - борците срещу мафията в прокуратурата и в изпълнителната власт.
     Мутри, вън!




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Представи си ББ да кара самолет
17.08.2020 22:01
Шкембето няма да се събере. А на въже ще е неописуемо. Тулуп. Много взе да се прозяваш, Скало.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Дамите трабвя да имат красиви мисли,
24.08.2020 16:44
radostinalassa написа:
Шкембето няма да се събере. А на въже ще е неописуемо. Тулуп. Много взе да се прозяваш, Скало.


защато ако немат такиви, в тях протичан шибани промени. Една от тях е, че най-чувствителното им място става нечувствително и они побесневат. Преди обед се сърдят на себе си, след обед - на целио свет...
Аз предалагам на зами като Вас прием на ударна доза прогистерон. Има и добри резултати - вместо поради хорманалния си дисбаланс дамите да вързват на мъжете кусури, осъществят някоя връзка с тях по същество. За Вас по три таблетки Прогистерон форте ще са Ви достатъчни за да смените тона и отношението си към блогърите, по които имате мераци но не става. На същото мнение както аз са и приятелите ми от блога Венци и Рустам. Ще включа и още един, Товарищ стефаН, чиято съпруга е докторка, а он безмежежно като Вас любить Путина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12181728
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031