Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2019 11:58 - НА РЕЗЕРВАТА ГЮМЮРДЖИНСКИ СНЕЖНИК - 5
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 544 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.08.2019 12:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   От високото, където съм по-близо до Бог слизам надолу, В главата ми нахлува песента "Der Wanderer" на Шуберт. Някакъв връзка стана в мозъка ми, защото и аз съм човек, който докато има сили ще странства. Предпочитам този начин на изява, вместо по чака-рака кръчми с чалга и сръбско-циганска музика. Не съм в крак с модата, дори по зле съм - пътувайки в метрото не цъкам с телефона си.
   Но пък ето къде ходя:

image

На мета билото се стеснява, но под него има удобно място за минаване.
За да е още по-удобно има и римски път, широк 80 см.

image

Първият от шестте върха до вр. Вейката, а до Гюмюрджинския снежник има още три.
Изключително тежък, бих казал изтощиелен прехоод ако не се тръгне от Горския дом.

image



image



image



image



image



image

  Сред тази полупустиня са живяли нашите помаци някога, днес в Гърция,  сего изселили се близо до морето.

image



image

Времето е неподходящо за снимки, горещината е страхотна. Ат скалите към мен усещам излъчване на топлина.

image



image



image



image

Ще покажа снимки от вирчето до Горския дом. Запомнил съм го с дебелите колкото къката ми лениви черни змии, които така и не успявам да снимам - усетят ли ме, влизат във водата. Тук носят с кофи малки рибки и като порастнат ги ловят.

image



image



image

                                                               Рибари

image



image

                                      Следват няколко огледални образа.

image



image



image



image

Момчета от с. Долно Къпиново. Вместо да яхнат кросови мотори и да рушат природата на резервата, качили се пеша до тук и ловят риба. Добри момчета.

image



image



image




image



image




image


   Край на дивната разходка в резервата. Много е дълга и тежка ако се тръгне от село Къпиново.
    Прилагам линк с песента на Шуберт Странникът и още един с фантазиятаа му за пиано, където гой вмъква тази тема в средния дял. 










Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12288209
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930