Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 14:28 - ПРОЛЕТ НАД С. ЛОКОРСКО - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2462 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 20.04.2017 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
    Разходката над село Локорско продължава към Локорския връх. 
    Ако някой не е ходил по тези прекраснии места - приятна разходка с мен.


image

                  Водопади по река Локорска

image



image

       Привет на майдсторите, иззидали този бараж. Брависимо за работата Ви!

image



image

Излизам на рида, почти по който минава пътеката, някога ползвана от стадата на селото до местността Яровете и пасищата над нея.


image



image

             Безсмолист бор, роднина с хвойната.

image



image

През пролетта преди да е порастнала тревата тук е пълно с цветя.

image



image

По рида има един скалист връх, показвам го с много голям зум в следващите картички.

image



image

Студено е тук, не става за култови места на траките. Балканът е климатична граница.

image



image

                         Свлякъл се от съседната скала камък.

image

                                    Смешен камък



image

Гледах представянето на новите биринджии на държавата ни и не мога да си обясня защо, спомних си за тези чудновати фигури...

image



image



image

               Група церови дървета. Цер е планинският дъб.

image



image



image

                                       Пролетни цветя

image



image

                                     Два крака в зелении понтофки

image



image



image



image



image



image



image

                                            В далечината - връх Мургаш

image

                        Местността Яровете, това означава извори на вода.

image



image



image



image



image



image



image


/Разходката продължава нагоре към вр. Локорски/









Гласувай:
4



1. sande - Освен скалите, тук и цветята са уникални ...
20.04.2017 16:06
"РАЗГОВОР С ЦВЕТЯТА





Сякаш детският радостен свят

се е сбрал на тази планинска поляна.

Цвят до цвят,

цвят до цвят,

цвят до цвят.



Мълчаливи цветя, радостта ви е в мене преляна.

Аз не знам имената ви и съм смутен,

че ми махате тръпнещи, че ме привличате.

Като вас и човекът е с хубави чувства роден,

но единствено в детството само

човекът със вас си прилича.



Нямам думи за пъстрия ваш многоцветен събор.

И езика ви ласкав, създаден за обич,

по смисъл разбирам.

В мен нахлуват безгласите звуци на вашия хор –

с аромат напоени, от чашки-устички извиращи.



Научете ме, милички мои, на своя вълшебен език.

Искам пленник да съм в обществото ви младо.



Нещо тихо и бавно по моите мигли пълзи. "

О, роса от очите ми пада.

Велин Георгиев

***

Поздрави , Коста!
цитирай
2. rosiela - Поздравления!
20.04.2017 22:05
Красотата продължава!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12150348
Постинги: 4532
Коментари: 10746
Гласове: 18293
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031