Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2016 13:10 - НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ КРАСОТАТА НА ИЗТОЧНИ РОДОПИ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1456 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
        Постингът направих като реклама на тази много интересна и малко посещавана планина.  Той ще бъде последван от десетки постинги. Иточните Родопи наподобяват музика на труден за разбиране велик композитор. Който обаче го разбере, той го обиква завинаги. Източнте Родопи са история! Запомнете го това, ще се убедите ако проходите из техните свети места. Да се упознаят всичките един живот не стига...

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

В търсене на място за нова база на Центъра с покритие за спътникова връзка.
Центърът на това древно жертвено кладенче има досег с два стационарни спътника.

image



image



image



image



image



image



image

 Най-новата база на Центъра в България, Мумжидан, е на метри пред лимузината ми.

image



image



image



image



image



image


   Настоящата красота от снимките ми из Изтони Родопи посвещавам на най-четените блогъри - Чара, Цав, Блеки, Фреето и Икономиста. Аз от тях се уча как да пиша и как да мисля, но и те могат да научат нещо от мен - ако проходят по планините на България, още по-хубаво ще пропишат. Всяко начало обаче е трудно, детето с неохота поема майчината гръд, но след дни как засуква. Отначало ще Ви е трудно и на Вас, движете се заедно, защото изявите на туристите иноци носят риск, после ще се запридвижвате между скалите и през горите като ракети на Путин. Аз съм дори още по-бърз...
   Успешно начало!
   





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12290745
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930