Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 03:46 - ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ ЕДНА РАЗХОДКА ИЗ ТРЪНСКО - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1674 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 28.06.2015 04:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    /Продължeние/

 

   Попаднах на комичен случай в Трън. Една циганка на около 20, много красива, наподобяваща черните негърки в САЩ, които са символ на красотата на чернокожите, бягаше като сърна. Аз ядях баничка, но се загледах по тази красота и установих, че тази красавица е или осиновена черна негърка или циганката се е кръстосала с негър от тези, които като цвят наподобяват тръби на печки. Тя носеше една червена рокля на ръце и отиде да я предава на някакъв друг циганин. Той обаче не искаше роклята и я пъдеше с жестове, тя настояваше, той са опита да я ритне, но тя отскочи, изпускайки роклята. Роклята остана на метър от циганина, тя се приближи внимателно, грабна роклята и побягна пак като сърна, страхувайки се от нов опит за ритане. Циганинът обаче въобще не я погледна. Тя отново мина покрай мен, беше неземна красота.

   Този постинг ще продължа с описание на планините около Трън, за които не съм писал, ще поместя и стотици снимки. Едва ли някой предполага, какви красоти крие Трънско, освен ако има такъв, който го познава по-добре от мен, но и от обратната му страна, тази в Западните покрайнини, в които днешното Трънско се вбива като клин…

  

  Следват: 

  Още доста неща за Трънския край, но след като поместя двете статии за Годеч и Босилеград, коитоо са ми съхранени в главата, не съм принтирал още в блога си. Мисля да се опитам да наппавя и сравнение между красоотите на Северната и на Южната крайна, заото те са нещо велико, а аз съм субективен. Любимата ми планина е Балканът и навсякъде, където той участва районът ми е любим. За първи път ще се опитав да бъда обективен.

 

  Тази статия е начало завръщането ми в Блог. бг след принудителния ми блогов отпуск. По време на този отпуск бях подложен на огромно физическо и емоционално натоварване, но пък свърших много добри според мен дела. Натоварването ми бе такова, че един нормален човек трудно би издържал, но – справих се. Откакто съм пенсионер сам поставям задачите си и поради това времето ми е както съм казвал – по минути, маршрутите ми – по метри. Смешно е човек да стане много голям – майките ми изглеждат все по-млади, жените – по-красиви, ненавистта срещу троловете ми вече е такава, че бих ги гръмнал поединично със зенитни снаряди. Тези които допускат тролове да коментират техни постове ще изтрия от „любими”, добре е да сторят и те същото с мен. А моите постинги ще се четат от все по-малко хора, защото аз пиша не за съвреминниците ми – повтарям, че вече станах много голям – а за идното поколение, което ако не наследи  описани някъде планините на България няма и от къде да узнае, че такова нещо в България има.

    Аз май съм последният, който ги е пребродил, остава ми да ги опиша. Но не само като туристически обекти, а малко по-сериозно.

    

    Лос Анжелес, Калифорния 


image

                         База махала Маниш





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188724
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031