Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2013 22:48 - ЦВЕТНА РАЗХОДКА ИЗ СОФИЙСКИЯ БАЛКАН - ІІ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 3527 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 14.04.2013 23:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Тази цветна разходка завършва тук, но ще има още много такива. Ябланица, Дружево - там цветята са повече от тревата. И не само там. Първо растат те, цъфтят, дават семена, после избуява тревата. Цветята се скриват под нея и чакат до следващата пролет. А някои така бързат, че се появяват преди снегът да се стопил изцяло. И заспиват в луковичен дълъг почти година сън...
   

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



 image
 
 Ето го и фотографът на цветенцата. Когато се появят  по-късните, ще отида пак.

 




Гласувай:
12



1. mt46 - Поздрав, Коста!
14.04.2013 23:30
Хубави снимки на интересни цветя...
цитирай
2. sande - Санде: Дивата природа на България - истинската България! Поздрави, Коста!
15.04.2013 09:33
РАЗГОВОР С ЦВЕТЯТА


Сякаш детският радостен свят

се е сбрал на тази планинска поляна.

Цвят до цвят,

цвят до цвят,

цвят до цвят.



Мълчаливи цветя, радостта ви е в мене преляна.

Аз не знам имената ви и съм смутен,

че ми махате тръпнещи, че ме привличате.

Като вас и човекът е с хубави чувства роден,

но единствено в детството само

човекът със вас си прилича.



Нямам думи за пъстрия ваш многоцветен събор.

И езика ви ласкав, създаден за обич,

по смисъл разбирам.

В мен нахлуват безгласите звуци на вашия хор –

с аромат напоени, от чашки-устички извиращи.



Научете ме, милички мои, на своя вълшебен език.

Искам пленник да съм в обществото ви младо.



Нещо тихо и бавно по моите мигли пълзи.

О, роса от очите ми пада.

Велин Георгиев

***
цитирай
3. toninabog - Поздрави!
15.04.2013 17:35
Браво на фотографа!
цитирай
4. planinitenabulgaria - На Санде:
15.04.2013 21:43
Цветята нямат имена за сега, но Г/жа Невена обеща да ми даде имената им и така с нейна помощ ще допълня блога.
Странно нещо са цветята - цъфтят едни, прецъфтяват, освобождават място на следващите. Но не всички. Като са цъфнали Иван Костов, Местана, Анали и др. не пецъфтяват почти четвърт век. Но макар и толкова красиви вече не понасям красотата на тези "цветя" и га ги видим, гаче ли чадър в гъзъ ми разтварят. Изразът е от с. Требич, центърът на Шоплуко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12274962
Постинги: 4565
Коментари: 10794
Гласове: 18368
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930