Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2012 21:33 - КЪМ ПОЕТИТЕ – С БЛАГОДАРНОСТ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2766 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                             На Поета, поместил в блога си ръководство за правене на вино:

                        

                                 КЪМ  ПОЕТИТЕ – С БЛАГОДАРНОСТ

 

   Бог е създал поетите да ни издигат на по-високо духовно ниво, но май и да ни поучават във всекидневните ни дела. Изключително чувствителен съм към тях и следя не само стихотворенията, които публикуват. С голям хумор в началото, но след това съвсем сериозно се заех да изпълня една инструкция на поет как се прави вино. Принтирах си инструкцията, зададох на ЛС допълнителни въпроси и резултатите ми тази година са фантастични. Такова вино никога не съм правил! Цветът му, ароматът му – всичко е превъзходно. Все едно не от мен е правено виното, а от поет, така върхово е достижението ми тази година. Вместо вино стана сок Божий.

   Миналата година виното ми също бе добро, но стана доста сладко. Имаше доста комична ситуация, когато подарих бутилка от него на една млада пианистка, която считам за гениална. Тя от работа над произведенията и от търсене на истината за интерпретацията им съвсем се е откъснала от реалния живот, но при среща между нас по-късно си призна, че като изпили виното в някаква смесена компания, освен като гениална, тя се усетила, че е и генитална. Тази година имам доста вино и ще й подаря отново, но с известно безпокойство. Във възрастта, в която тя се намира само ако се размине с мъж, който й харесва и ако е пийнала чашка от виното ми, без да се доближава до него, прихващането й е сигурно. А това ще попречи на кариерата й. Та си мисля, да я вкарам ли в беля или да си затрая с новото си достижение.

    Преди раздавах на роднините ми и подарявах гроздето си, но се оказа, че съм добър лозар. Асмите ми са от водопроводни тръби с хоризонтални и вертикални стабилизатори, стъпват на специални фусове. Разклоненията на асмите вървят успоредно и са като за картинка. Режа ги на една пъпка и оставям по-малко гроздове, отколкото могат до изхранят. Гледаш ли едно животно добре, или цвете или плодно дърво, да не пропусна и жена, те се отблагодоаряват многократно.

   С тазгодишното вино ще направя подобен експеримент. Сега обмислям с кого /коя/. Ако получа подобно откровение ще счета виното си отново за добро.

   А пианистката и още една друга, доста по-зряла, и тя любител на виното ми, ще поканя в къщи, но при условие да останат да спят у дома. Ако ги пусна да си ходят може да стане една, както в кръчмата на Требич казват: Ни ти да си жив, ни аз да съм умрял...

    Съжалявам обаче за нещо. Поетите ни учат дори във всекидневните ни дела, а ние не можем да ги поучим в техните, как да пишат стихове. Но пък имаме оправдание – вдъхновението и римите идват от доста по-високо място от нашето. Да ги учим не можем, но да им подарим по бутилка вино – това вече е във възможностите ни. Току виж, че и вдъхновението и римите преминали на едно по-горно ниво.

   

      




Гласувай:
15



1. mt46 - Поздрав, Коста!
14.10.2012 21:53
Радвам се, че си направил хубаво вино! Трябва да отлежи 40 дни, после може да го бутилираш... На асмите и на отела се оставят по 3-4 пъпки на най-хубавите пръчки...
Наздраве добро!
цитирай
2. wonder - И поетите ти благодарят! За добр...
15.10.2012 12:24
И поетите ти благодарят! За добротата, одухотвореното отношение и естествено за хубавото вино!
И миналогодишното ти вино беше страхотно. Лично аз го оцених по достойнство.
Като дегустирам тазгодишното, ще дам отзив. ;)))
Дядо ми като търговец на вино се гордееше с невероятния си мавруд. Виното си иска Орфическо посвещение, нали знаеш? ;)))
цитирай
3. boristodorov56 - Във виното е истината.
15.10.2012 13:16
Във виното е истината.
цитирай
4. анонимен - Санде: Поздрави, Коста!
15.10.2012 17:03
Аз заплаках в началото като лозата. А после


пяхме с виното в кръчмата.

Велин Георгиев
цитирай
5. stela50 - Поздрави, Коста ...
15.10.2012 18:53
С благодарност към теб !
цитирай
6. him - :)
15.10.2012 19:17
A къде е тази прословута рецепта и защо не я споделяте? :) Поздрави.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Рецептата е в блога на оета Марин Тачков,
15.10.2012 19:25
him написа:
A къде е тази прословута рецепта и защо не я споделяте? :) Поздрави.

mt46.blog.bg
цитирай
8. him - :)
15.10.2012 20:19
Мерси много. Може би ще се пробва другата година. Със здраве да си пиете вашата реколта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12310519
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930