Постинг
15.04.2012 19:31 -
ГАРОВИ МЕТАМОРФОЗИ - 2
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 4563 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 15.04.2012 20:52
Прочетен: 4563 Коментари: 5 Гласове:
10
Последна промяна: 15.04.2012 20:52
Помествам в този постинг снимки за края на един завод. По този сценарий ще премине сега ОЦЗ Кърджали и затова се води там борбата. Там освен джелезо има и много цветен метал, голяма скрападжийска хапка ще бъде.
Сценарият със завода на гара Бов не се осъществи както бе замислен. Преди да започне да се разкоства завода в Томпън се заселиха ромове с надежда те да го разкостят както Елисейна ЕАД, но дойдоха от НАДИН с бодигарове, изгониха ги и след като взривиха завода, с тежка техника смляха бетонните парчета със желязо. Бедната от към суровини и с голяма промишленост Западна Европа има голяма нужда от него и много плаша. Готава е да приеме и вагона, с който й го откарват...
Скрападжии, самонастанили се на гара. Все едно гладен в каца с мед?
Не само този надлез се крепи на магия. Пред срутване е цялата страна...
Някога - гарови тоалетни, днес - място за залепване на некролози.
От шестте коловоза на гарата останаха два. Заради релсите?
Не може да не е останало джелезце. Дават по 43 стотинки за килограм.
Част от завод, преминат през обезскрапяване. Планините от строителни отпадъци ще надживеят поколения кметове
Интересно. Защо след заповедта за трансформиране на гарата в спирка релсите изчезват яко дим? И остава ето това. А хората казват: Никито Василев открадна телефоните, влака....
Къде ли скрападжиите държат парите си?
Останки от моста над коловозите на гара Бов. Първо жиците за осветлението му изчезнаха, после тръбите за осветителните тела и желязото от размития бетон.
Дано да не падне, когато по него преминават хора или под него минава влак.
Една 12 годишна мома-фидоска.
В търсене на джелезо.
Кремиковци преработваше руда с 12% желязо. Днес желязото на Кремиковци заминава на Запад като скрап, но вече съдържащ 90% желязо. А за България след обезскрапяването ще остане един гол таквоз...
Тук имаше коловози. Долу се виждаше Искъра, горе - Балкана. И в Афгатистан е така.
Една българска гара сред реформирането й в спирка.
Къде ли ще да са отишли релсите от излишните й коловози?
Самонастанилите се тук обитатели се препитават от помощите и от....скрап.
Трошилището се е разпростряло и върху коловозите с откраднатите вече релси.
Специални хидравлични машини на НАДИН, внесени от Япония натрошават бетона и след това работници или други машини изтеглят от натрошеното скрапа. Той се откарва в депа, от които се товари на влакове и заминава предимно за Западна Евпора, но също за Турция и малко за Гърция.
Така изглежда бившия коксов завод до гара Бов след обезскрапявенето му. Кой каквото можа, отмъкна от него. Остана планината от строителни отпадъци...
След изтръгването на джелезото...
Една българска гара след реформирането й...
Този завод правеше гуми и се наричаше ЗАГ. Така изглежда той днес след обезскрапяването му. И други заводи са купени от НАДИН, между тях и Кремиковци.
Канализацията на с. Томпсън не се излива директно в Искъра. Фекалната
вода се излива първо в р. Дълбочица и след 100 м. по нея достига р. Искър.
На снимката се вижда изтичалото на главния канал на населеното място.
Ромбригади проверяват всяка табела за наличност на цветен метал, който върви в Своге по 8 лв/кг. За целта я свалят, строшават и констатирват става ли за скрап. Поради това ромовете от Сопотско под предлог, че ще берат боровинки отнесоха паментиците на Вазов от планината и от местностите, описани в романа му "Под игото" напр. Залъмово кладенече.
Гаровата кучка придоби нова защитна окраска подобно на придобилата известност порода от Златна панега на времето, наречена Сивата циментова кокошка.
Точно така ще изглежда не след дълго ОЦЗ в Кърджали. Борбата е за скрапа.
Останки от завода за кокс на гара Бов. Гръмнаха го, смляха бетона и извадиха желязото. След като машините и контейнерите с надпис НАДИН изчезнаха, остана това. Друго торнадо преди НАДИН изчезна релсите от 4 коловоза на гарата.
Гарова реформа: гарата се превръща в спирка, релсите от "излишните" коловози се крадат и отиват в чужбина за скрап, площта на гарата сатава ето такава...
Сценарият със завода на гара Бов не се осъществи както бе замислен. Преди да започне да се разкоства завода в Томпън се заселиха ромове с надежда те да го разкостят както Елисейна ЕАД, но дойдоха от НАДИН с бодигарове, изгониха ги и след като взривиха завода, с тежка техника смляха бетонните парчета със желязо. Бедната от към суровини и с голяма промишленост Западна Европа има голяма нужда от него и много плаша. Готава е да приеме и вагона, с който й го откарват...
Скрападжии, самонастанили се на гара. Все едно гладен в каца с мед?
Не само този надлез се крепи на магия. Пред срутване е цялата страна...
Някога - гарови тоалетни, днес - място за залепване на некролози.
От шестте коловоза на гарата останаха два. Заради релсите?
Не може да не е останало джелезце. Дават по 43 стотинки за килограм.
Част от завод, преминат през обезскрапяване. Планините от строителни отпадъци ще надживеят поколения кметове
Интересно. Защо след заповедта за трансформиране на гарата в спирка релсите изчезват яко дим? И остава ето това. А хората казват: Никито Василев открадна телефоните, влака....
Къде ли скрападжиите държат парите си?
Останки от моста над коловозите на гара Бов. Първо жиците за осветлението му изчезнаха, после тръбите за осветителните тела и желязото от размития бетон.
Дано да не падне, когато по него преминават хора или под него минава влак.
Една 12 годишна мома-фидоска.
В търсене на джелезо.
Кремиковци преработваше руда с 12% желязо. Днес желязото на Кремиковци заминава на Запад като скрап, но вече съдържащ 90% желязо. А за България след обезскрапяването ще остане един гол таквоз...
Тук имаше коловози. Долу се виждаше Искъра, горе - Балкана. И в Афгатистан е така.
Една българска гара сред реформирането й в спирка.
Къде ли ще да са отишли релсите от излишните й коловози?
Самонастанилите се тук обитатели се препитават от помощите и от....скрап.
Трошилището се е разпростряло и върху коловозите с откраднатите вече релси.
Специални хидравлични машини на НАДИН, внесени от Япония натрошават бетона и след това работници или други машини изтеглят от натрошеното скрапа. Той се откарва в депа, от които се товари на влакове и заминава предимно за Западна Евпора, но също за Турция и малко за Гърция.
Така изглежда бившия коксов завод до гара Бов след обезскрапявенето му. Кой каквото можа, отмъкна от него. Остана планината от строителни отпадъци...
След изтръгването на джелезото...
Една българска гара след реформирането й...
Този завод правеше гуми и се наричаше ЗАГ. Така изглежда той днес след обезскрапяването му. И други заводи са купени от НАДИН, между тях и Кремиковци.
Канализацията на с. Томпсън не се излива директно в Искъра. Фекалната
вода се излива първо в р. Дълбочица и след 100 м. по нея достига р. Искър.
На снимката се вижда изтичалото на главния канал на населеното място.
Ромбригади проверяват всяка табела за наличност на цветен метал, който върви в Своге по 8 лв/кг. За целта я свалят, строшават и констатирват става ли за скрап. Поради това ромовете от Сопотско под предлог, че ще берат боровинки отнесоха паментиците на Вазов от планината и от местностите, описани в романа му "Под игото" напр. Залъмово кладенече.
Гаровата кучка придоби нова защитна окраска подобно на придобилата известност порода от Златна панега на времето, наречена Сивата циментова кокошка.
Точно така ще изглежда не след дълго ОЦЗ в Кърджали. Борбата е за скрапа.
Останки от завода за кокс на гара Бов. Гръмнаха го, смляха бетона и извадиха желязото. След като машините и контейнерите с надпис НАДИН изчезнаха, остана това. Друго торнадо преди НАДИН изчезна релсите от 4 коловоза на гарата.
Гарова реформа: гарата се превръща в спирка, релсите от "излишните" коловози се крадат и отиват в чужбина за скрап, площта на гарата сатава ето такава...
Главорезите на хамас почнаха да се преда...
"Писах преди време на кратункоФците...
Бивш швейцарски разузнавач: Европа е в п...
"Писах преди време на кратункоФците...
Бивш швейцарски разузнавач: Европа е в п...
Следващ постинг
Предишен постинг
След разфасоването на линията до Остатъците от завода "Стоманени тръби" - гр. Септември и преди това да се случи на самите остатъци, циганета измъкват пилотите, набити за основа на линията. Разказват познати, че изкопавали около тях дупки по 6-8 м. дълбоки и ги отрязвали с ножовка!?, докъдето са стигнали.
цитирайи скръб!...
Поздрави, Коста!
цитирайПоздрави, Коста!
що за държава имаме щом разрухата е приоритет? Във всичко е така...няма област дето не се пипна...
Боже, прости им те не знаят какво правят и срещу кого вървят???
цитирайБоже, прости им те не знаят какво правят и срещу кого вървят???
Христос Воскресе, Коста!
Но това не гарантира помъдряване на управляващите, за съжаление!
цитирайНо това не гарантира помъдряване на управляващите, за съжаление!
5.
анонимен -
Санде: Гарови метаморфози или Пътища за никъде ...
18.04.2012 12:41
18.04.2012 12:41
The Day After! На следващия ден, имаше такъв амерички филм.
Един за всички, всички за никъде! /Да вдигна и аз един съвременен лозунг/
цитирайЕдин за всички, всички за никъде! /Да вдигна и аз един съвременен лозунг/
Търсене
За този блог
Гласове: 18322