Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2012 22:21 - МУЗИКАЛЕН ПОЗДРАВ ПО СЛУЧАЙ СТРАСТНАТА СЕДМИИЦА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1867 Коментари: 5 Гласове:
13

Последна промяна: 15.04.2012 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Аз научих доста от моите приятели германци да обичат планините /ни/, но пък от тях научих доста за вярата им. Всичките ми приятели бяха евангелисти, между тях имаше и един Pfarer. Любовта ми към творчеството на Бах обаче не дойде от тях, защото не само, че не им се "давах", но и ме нарекоха Bachkenner. Не след дълго бе преведена и книгата на Алберт Швайцер и покрай тази монография посветих години на запознаване с музиката на този пети евангелист, както го наричам аз. А за немските ми приятели остана задължението всяка година идвайки в България да ми носят плочи със записи, не само на Бах.
    Помествам началото и края на двете произведения на Бах, Йоханес...и Матеуспасиона, които се изпълняват през страстната седмица. Това са картини от библейските сказания на евангелистите, прерисувани от музиката на Бах. Познаването на музиката на Бах, връзката и с реформата ва Мартин Лутер, както и монографията на Алберт Швайцер - това са част от необходимите предпоставки да се разбира донякъде този най-велик представител на барока в музиката.
      Ако един от тези, които чуе тази небесна музика прояви интерес към целите произведенията, ще си кажа: Аз - доволен!
     14.04.2012 г.










Гласувай:
13



1. tota - Христос воскресе!
15.04.2012 01:09
Калоферци ще са тези, които ще събудят отново България от съня в който я приспиват!

http://vbox7.com/play:f124e0a803
цитирай
2. pevetsa - Бъди благословен приятелю, ти и твоите близки с ОБИЧ и ЗДРАВЕ!
15.04.2012 14:51
ИСУС ХРИСТОС ПОБЕДИ СМЪРТТА И ВЪЗКРЪСНА, ЗА ДА ИМАТ ВЕЧЕН ЖИВОТ ОНИЯ КОИТО ВЯРВАТ ЧЕ ТОЙ Е ГОСПОД!
Нека пуснем Исус да възкръсне в нашите сърца, и живее в нас, за да изпълняваме това което ни учи:
Матей 25:31-40
31 А когато дойде Човешкият Син в славата Си, и всичките [свети] ангели с Него, тогава ще седне на славния Си престол.
32 И ще се съберат пред Него всичките народи; и ще ги отлъчи един от други, както овчарят отлъчва овцете от козите;
33 и ще постави овцете от дясната Си страна, а козите от лявата.
34 Тогава царят ще рече на тия, които са от дясната Му страна: Дойдете вие благословени от Отца Ми, наследете царството, приготвено за вас от създанието на света.
35 Защото огладнях и Ме нахранихте; ожаднях и Ме напоихте; странник бях и Ме прибрахте;
36 гол бях и Ме облякохте; болен бях и Ме посетихте; в тъмница бях и Ме споходихте.
37 Тогава праведните в отговор ще Му кажат: Господи, кога Те видяхме гладен, и Те нахранихме; или жаден, и Те напоихме?
38 И кога Те видяхме странник, и Те прибрахме, или гол и Те облякохме?
39 И кога Те видяхме болен или в тъмница и Те споходихме?
40 А Царят в отговор ще им рече: Истина ви казвам: Понеже сте направили това на един от тия най-скромни Мои братя, на Мене сте го направили.
цитирай
3. planinitenabulgaria - На Певеца:
15.04.2012 15:06
Малко труден ми е поздрава в музикално отношение. С пожеание ако си тенор да изпълниш партията на Евангелиста в един от двата Пасиона.
Коста
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Христос Воскресе, жив и здрав да си, ...
15.04.2012 19:01
Христос Воскресе, жив и здрав да си, много са хубави произведенията.
цитирай
5. анонимен - Христос Возкресе!
15.04.2012 21:10
Поздрави, Коста!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12308939
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930