Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2012 00:36 - ДВЕ ИТЕРМЕЦИ ОПУС 636
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1506 Коментари: 4 Гласове:
6



 

                                       ДВЕ  ИТЕРМЕЦИ  ОПУС  636

 

 

      Итермецо №1 – Престъпници по пътя!

 

      Проверка от регистъра на застахователите показва, че около 30% от колите, пътуващи по пътя нямат сключена задължителната застраховка Гражданска отговорност. Това озачава, че тези хора сами отговарят за деянията си, а не се платили на някоя мутра или банка, за да отговарят те за тях. Как е възможно такива престъпници да пътуват по пътищата? Възмутен съм до експлоадирване!!! Но са им намислили колая: Като пътува колата катаджията ще я прехваща със специален четящ радар и ще прави справка платил ли е собственика й на мутрата, за да отговаря тя вместо него или престъпничи по пътищата. Ако не е – глоба 600 лв, ще му вземат номерата на колата и ако си плАти, ще му ги върнат.

    Аз считам тази мярка за неадекватна спрямо тези престъпници, защото те са най-страшни измежду всички по пътя и предлагам друго решение:

    Стои катаджията някъде със съответното устройство, което прехваща колата и изпраща данните й в центъра за проверка платено ли е на мутрите да поемат те отговорността на водача. Вместо да го търсят този водач и да му тургат актове, катаджите могат да решат въпроса на място, при това генерално. Те ще стоят на един пост, но ще има и втори катаджийски пост в посока на движенито на колите, разположен на такова отстояние от първия, че преди да е минал през този пост престъпникът, вече да има данни за него. Ако е нарушител – решението е много просто. Ще се купят от разформированата ни вече войска базуки, ще се взима на прицел престъпника и ще се изтрясква колата му с една ракета от базуката.

    Този метод е много ефективен. Като треснат с базуките част от престъпниците, другите ще отидат да си платят, а пък ако нЕщат, екипите по ликвидирването им ще ги причакат и приключат до последния престъпник.

    Само това е начинът за успешно справяне с престъпниците по пътя – един снаряд от базука, ако колата е голяма, трябва да има още една подготвена по- едра базука с ракета от резервен екип! Да са мислИли като не са си платили рекета, пардон, Гражданската отговорност. Кафа сикме от престъпници! И по пътищата защъкаха вече.

 

      Интермецо №2, Неморални хора по пътя!

 

      Пътувам си аз, което все по-рядко ми се случва и пред мен - митрополит с Кадилак от 50000 лв. Е га ти разбойника! И той ме възмути до експлоадирване. Уж църквата бедна, не знам какво, а каква кола кара. И си мисля: ех сега да имах в колата си една базука, как ще го тресна с един снаряд. Ще види той каква кола кара. Моята за 1000 лв, неговата за 50000. Религията е опиум за човешкия ум, беше казал Маркс. Гошо Тарабата пък казваше, че поповете лъжат народа. Ще му дам да разбере аз на този митрополит и за опиума в ума ми и за лъженето на народа. Алма му матерна. Базука за него, а аз му правя път.

   Успокоих се обаче много бързо, защото ме подмина едно двадесетгодишно дебеловрато брадясало момче с Бентли за над милион. Възхищението ми от това способно момче - на 20 години, вероятно 200 килограмово, защото бе изпълнило колата от това, че е толкова кадърно за да си купи такава хубава кола, че кара толкоз бързо, та ме подмина като пътен знак бе голямо. И се размислих:

    За нахалника-митрополит нямах базука със себе си, с която да му разкажа играта. Но дано това момче да го настигне и митрополита да смени платнато без да го забележи. Ударът по него ще е равен на снаряд от базука. Щом кара такава кола, да го треснат!

    Възмущението ми от този митрополит нема граници. Той трябва да бъде показван  по телевизията, писан по вестниците, да дава обяснения пред НАП, полицията и т. н. А възхищението ми от успехите на това бизнесменче с почти летящата по магистралата кола за над милион – то просто няма граница...

 

 

        




Гласувай:
6



1. bojo12345 - Де да беше само този митрополит...
03.01.2012 08:05
Ами Пловдинския с луксозния джип....
Ами на бизнесмена Ветко-личен шофьор вози щерка му в Бентли...
За да има ред ще трялват доста базуки- на всеки километър!!!
цитирай
2. rebu - Полицията
03.01.2012 21:27
Спирали са ме полицаи за проверка, но никога не са ми искали бележка за платен данък. Когато попитах един защо - той ми каза: Че ние да не сме данъчни! А уж са държавни служители и от тези данъци си вземат заплатките. А от гражданската отговорност се интересуват, много. Защо тогава от моите данъци да издържам агенти на мутренските застрахователни фирми? Да си ги поемат, катаджиите работят за тях, не за държавата или данъкоплатците.
цитирай
3. bven - Но така е добре!
04.01.2012 23:34
Иначе какво ще гледате на пътя - трабанти, москвичи и запорожки от по-миналия век! Не стига ,че хората ви разнообразяват живота, ами сте седнали и да ги одумвате. Вие защо не се возите в такива коли? Защото не можете - имате страх! От КАТ, ДАИ, полиция, светофари и т.н. А г-н Митрополитът от кого да се страхува - всяка сутрин вижда началника си разпънат на кръст!
Слезте на земята и не завиждайте на хорското нещастие. Те карат бързо, за да не ги настигне някой...
А ние не бързаме, по-точно както е казвал един император от български произход: Бързай бавно!:))))
цитирай
4. mt46 - Не се ядосвай, Коста!
06.01.2012 23:19
Пази си здравето и колата! Аз поне нямам кола - една грижа по-малко...
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12318673
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930