Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2011 00:22 - РОДЕНИЯТ ЗА МРЪСНИК ВИНАГИ ОСТАВА ТАКЪВ!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 3939 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                        РОДЕНИЯТ ЗА МРЪСНИК ВИНАГИ ОСТАВА ТАКЪВ!

 

     Стачката в БДЖ е към края си. Тя избистри политическата картина в страната в настоящия момент. Тази стачка бе последният изгъзек на Гоцето. Чрез нея той се опита да отклони вниманието от досегашните кражби в този сектор, да насочи гнева на хората срещу управниците, наследили пасивите на крадливите правителства преди тях, да покаже, че и в бъдеще може директно да клати държавата и индиректо да „изклатва” дори самия бать Бойко ако реши.

    Само с няколко изречения за грабежа на влака, защото аз съм писал по този въпрос. Краус, Мутафчиев, Никито Василев – всеки от тези три най-големи влакови крадеци прилагаше творчество в тази област. Окраденото от тях надвишана 5 млрд. лева. Краус крадеше директно, безрамно. Никито пък източваше финно по измислени от него схеми. Ето една от схемите му:

     Купуват се нови мотриси, той като минстър определя от кой производител е най-изгодно за страната ни да се осъществи сделката. И се спира на един. Мотрисите нека да струват по 1 млн. лв. Никито казва, половин милионче за мен, иначе ще избера друг производител. Неговото влиза в цената на  мотрисата, той си го получава като превод от производителя в посочена от него банка. Цената на мотрисата става 1,5 млн. лв. и трябва кредит от банка, а банки – много. Никито преглежда банковите оферти, спира се на някоя банка, разбира се, Лодонска и казва: За мен толкоз и ще взема кредит от вашата банка! Вземо си той своето, после банките ще си го приберат по тяхна схема. Пак от нас, естествено. Когато се махне той, чак тогава ще започне да се изплаща главницата. Така хем парите се прибират от които трябва, хем бюджетни излащъци, хем отговорността се отлага за следващите. Така Милен Велчев открадна външния дълг на България за да купи ВИВАКОМ, но не му го дадоха и се развъртя с хотелно строителство по морето.

     Да не е знаел някой за тези неща, които ставаха при влака? Но интересно, защо по време на стачката не става и дума за това? Исканията са такива, като че влакът е окраден от две години насам.

   Друга далавера е купуванто на стари вагони, но пък ремонтирани, /на американски език рециклирани/ вместо нови, на цена многократно над тази на новите. Въпросът „Защо?” е излишен. В цената им влизат комисионните на тези, които определят покупката.

   А вагоните-цистерни, които заминаха за Югославия по време на ембаргото? Да се е върнала една цистерна? А вагоните, които изнасят скрап? С тях така става, че те се скапват като достигнат металургичните заводи на Еврора и да се изоставят там е по-евтино, отколкото да се върнат обратно. За това си има протоколи.

    А с ремонта на ж. п. пътя? Един циганин и брат му, деятели в Еворома регистрирват на свое име фирми, вероятно при шефката на фирмите в съда тогава, Костадинка Наумова за ремонт на ж. п. пътищата и сключват доовори за това с НКЖИ.  Фирмаджията възлага няколко км. пътен участък до го ремонтира жена му, още няколко км. - на дъщеря си. Ремонтът се заплаща като суперспешен, по най-високата тарифа, но договорът се променя и на фирмаджията се поръчва не основен ремонт на ж. п. пътя, а само освежаването му. Това понятие не ми е много ясно, то масово се ползва при ремонт на асфалтовите пътища, когато се запълват дупки - но предполагам, че технолигията спрямо ж. п. участъците е следната:

   Застават на задната врата на последния вагон жените или дъщерите на братята цигани с български имена, Илиеви, и с дезодорант от прозорците на вратите по време на движението на влака напръскват ж. п. пътя. Предполагам, че посредством тази технология пътят е бил освежаван, работата им – отчитана и дамите са прибрали милиончетата. И това си е работа. Вместо с дезодаранта да освежат най-интимните  си места, те – немили-недраги пръскат с освежител релсовия път та се скъсват...

   Голям грабеж на влака нанасят и циганите, защото се оказа, че по подвижния и пътния му състав има много суровина – джелезо и мед – от които се извличат ценни суровини за скрап.

  Разработката по тази стачка, която не доведе до никакви придобивки на служитеите на БДЖ и изтормози най-бедните хора, които ползват влак за да отидат до работните си места Гоцето възложи на изпитания политпростут за специални поръчки с прякор Доктора. Той трябваше да гарантира и в бъдеще влиянието на мафията над влака - още да може да се краде от него -  и поради това той получи нестандартната задача да изтегли от най- важното телесно отверстие на Гоцето последния му продукт като президент. Още един има със същия прякор, Доктора, бившият банкер на Общинската банка, до толкова пекан и той, че обрал самия Софиянски. Да обереш Софиянски е все едно да композираш нещо по-велико от Моцат. А тоя освен Софиянски обра и банката! Някога Докторът, който сега дърпа конците на стачката, съвместно с Догана договори какво да вземе царо за измамата на хората, днес „рЕди” проблемите на окрадените жепейци!?! Но взе да бие отбой и до иска спора в БДЖ да се реши от Гоцето, а Гоцето – нещи. Имаме си много хубави поговорки и цитирам една от тях: Хитрата сврака – с двата крака! В случая свраките са две.

   Ще дам пример за още един мръсник като Тренчев, но не политпроститут за специални поръчки, а добродушен - Иванчо:

   Като станал в трето отделение Иванчо се превърнал в голям мръсник. В началото „заработил” с по-развитите ученички, но успоредно с тях започнал да „обгрижва” по-красивите майки и учителки. Те пък почнали да се карат помежду си, защото Иванчо предпочитал някои от тях, на други отказвал. Така всичките се изпокарали и учебният процес в училището тотално замрял. Директорката, пенсионерка от много години, извикала бащата на Иванчо и му обяснила в какъв проблем за училището и учебния процес се е превърнал синът му. Изненадан от постъпките на сина си, баща му поискал една година отпусно за него и за да го накаже го завел в мъжки манастир. Иванчо бил добро момче. Тъжно му било да се раздели с толкоз милите същества от училището, но послушал баща си. Цялата година докато е в манастира баща му не му се обаждал, нека му уври главата на тоя мръсник, казвал си той. Изтича годината, бащата отива и си го взема от манастира. Иванчо тръгва с мъка от манастира, както преди една година от училището. Достигат до гара София, вземат трамвай. В трамвая Иванчо все мълчи и гледа как ватмана управлява трамвая. Баща му опитва да зъвърже разговор с него и на няколко пъти му казва: Иванчо, гледай каква красива ученичка се качи, гледай каква релефна майка, но Иванчо не отделя очи от ватмана и все мълчи. Накрая му писнало и казал на баща си:

      Не ми говори глупости, а погледни ватмана какъв го е отпрал!

    Мръсникът си остава мръсник, минало през главата на баща му  и повече не го завел на училище, а и от къщи го прогонил...

    А Докторът все го ползват. От гимназията в Стара Загора до днес. През Мадрид, през синдикалните централи, сега през Централна гара, намираща се на един фалос отстояние от Централни гробища. Тия, дето го активират май са по-тъпи от бащата на Иванчо...

 




Гласувай:
16
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojo12345 - Как крадеше Тренчев.....
17.12.2011 07:09
Тренчевия синдикат,не искам да го наричам "Подкрепа" ,защото звучи цинично, за
подкрепата, която е оказал вече 22 г. Но Тренчев още от началото създаде фирма към синдиката , с основна дейност изкупуване на скраб от Кримиковци. Шеф й беше бившият началник на Обществено хранене на комбината - Григор Колев. По-късно го наследи един от заместниците на СМФ "Подкрепа"- Желязко-фамилиата не помня, но тогавашния председател на миньорския синдикат - Димитър Димов, каза - Желязко ще помогне много в кампанията за изкупуване на скраб от мините - също като Кремиковци - каца
без дъно! - куче влачи, диря няма.
Това келеме , Доктора, отдавна е за прокурор , ама нали е наш човек , сътрудничил като Догана на ДС!!!
Много трески има за дялане в държавата ни , само не знам кога ще започне търсенето на отговорност???
цитирай
2. анонимен - Силен материал!
17.12.2011 14:46
Гневът на хората беше насочен не към когото трябва. Стачните искания не бяха формулирани правилно. Резултатът е ясен. Браво на автора на статията, трябва да се търсят отговори на повдигнатите от него въпроси и то от началото на промените досега. Съмнявам се обаче, някой прокурор да възобнови делата по изчезналите цистерни и вагони. Още по-малко да се заведат дела по създаването на преференции за автомобилния бранш и поставяне на железницата на колене, започнало при Краус. Горчилката остава, истината не излиза наяве, а последиците от престъпното управление се стоварва върху гърба на обикновените работници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 7814390
Постинги: 3307
Коментари: 8757
Гласове: 15760
Архив
Календар
«  Януари, 2021  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031