Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2011 23:12 - ЧОВЕК ПОУМНЯВА...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1997 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                                                     ЧОВЕК  ПОУМНЯВА...

 

  С напредването на възрастта човек поумнява. Чувствам го по самия себе си. Колкото по-голям става един човек, толкоз по-бързо започва да поумнява. Преди години поумнявах с всеки изминат месец, после - с всяка седмица, а сега – след всеки изминал час. Така, както съм тръгнал с поумняването си, вече се страхувам за самия себе си и се питам, до къде ще стигна ако този процес с мен продължи? Като доказателство ще приложа два примера.Нека по тях хората разберат до къде съм стигнал...

 

     Имам кола, която струва около 1000 лв. Стана така обаче, че ненормални, пиромани или не знам какви започнаха да палят колите. Само умен човек като мен може да стигне до извода, че за да спи спокойно, трябва да си направи застраховка КАСКО. Глупаците щели да си пазят колите с дежурства, да сезират полицияти при забелязване на съмнителни типове покрай колите им и т. н. Какво направих аз, за да спя спокойно?

    Отидох в един КАСКО-пункт при консултант. Той подходи много грижовно към мен и ме посъветва да сторя следното:

    Да си застраховам при тях колата на сума, много над реалната и да си гледам живота!

    От разговора разбрах, че нито една кола със сключена застраховка КАСКО не е била опожарена до сега. След консултацията решихме:

   Да си сключа застраховка застраховка „КАСКО 10”!

   Но за да бъда абсолютно сигурен - както дамите, ползващи ОЛУЕЙС, а не боклуци, застраховах колата си на стойност 10000 лв, а не на 1000 лв, колкото тя струва. Така, ако ми я запалят ще получа 10000 лв. Ако не ми я запалят, ще плащам по 1000 лв. годишно КАСКО на яките момчета и ще си спя покойно!

   Отчитам обстоятелството, че поради непрекъснато нарастващата цена на задължителна застраховка Гражданска отговорност, напомняща ми за задължителнотото самооблагане при социализма, на хората не остават пари за застраховка КАСКО и момчетата, които предлагат тази услуга са го позакъсали. Но случайно появилите се в последно време по нощите пияници, пиромини, психари или не знам какви напомниха на хората, че КАСКО-застрахователите обичат хората и са призвани да се грижат за тях.

   Само един премъдър човек може да достигне до такива космически нива на мисълта.

 

    Ще приведа още едно доказателство, че човек поумнява и че аз не съм си губил времето в тази област:

    Стачката в БДЖ показа, че бать Бойко нищо не прави. Докато на власт бяха тройната коалиция или царо, таквиз неща немаше! И за да няма и в бъдеще ж. п. и други стачки, на следващите избори трябва да гласувам за БСП. Те са хората, които ще гарантират стабилността и просперитета на България и догато те са в опозиция не само стачки на БДЖ, но и в много други области ще има. Че и национална!

   Така е. Човек поумнява. Чувствам го по себе си. Затова си сключих КАСКО-застаховка, затова ще гласувам само за БСП или за царо. Повече глупости няма да правя!

    Някой друг да е поумнял колкото мен?

 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Умни -
15.12.2011 23:38
ТОЧНО, колкото тебе /и мене/ няма!... Може да има по-умни или по-глупави...
А от бат Бойко дали ума по-умен?...
Лека нощ, Коста! И умната!...
цитирай
2. tomdju - Продават ни семки от ябълки под всякаква форма.
16.12.2011 11:02
Както в оня виц дето циганчето ги продаваше за левче едната,твърдейки, че от тях се поумнява. И беше право - колкото повече си купуваш и ядеш, разбираш, че нямат ефект, но пък вече си поумнял!
цитирай
3. lubara - Поздрави!
16.12.2011 16:43
Ако имаш кола, която струва 1000 лева и я застраховаш при някои за 10 000, значи тези застрахователи са най-големите далавераджии. Работя с ДЗИ, там такова нещо не е възможно.
Хора разни, тук в блога има един юнак, платил 4414 лева Каско.
Ами имал, платил. Не ми се мисли колата му на каква стойност е. Все пак, хора всякакви.
цитирай
4. bven - Умно, Коста, и пак умно!
16.12.2011 19:24
Дано сметките ти са брилянтни като на царо и БСП!
Брависимо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12187501
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18320
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031