Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2011 10:51 - ВЛАКЪТ - В КОНТРОЛИРАНА БУДНА КОМА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1778 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                                                            На Г/жа Chara:                         

                               ВЛАКЪТ – В  КОНТРОЛИРАНА  БУДНА  КОМА

 

   Темата за влаковете присъства трайно в блога ми. Към техническите достижения в тази област и конкретно към локомотивите от всички разновидности имам сериозни познания. Имам поглед върху този вид транспорт и в чуждите страни, където съм бил, като имам претенции, че преценявам професионално състоянието му. Освен това винаги съм предпочитал при пътуванията си да ползвам влак ако до мястото, към което отивам такъв има. В разговорите ми със служители на влака поради познанията ми в тази област те започват да говорят откровено с мен и болката на всичките е една:

    Кражбите по влака не се спряли от 1989 г. до сега. Според тях от влака са откраднати над 5 000 000 000 лв. /това ми казаха преди повече от година!/ от първото правителство след 1989 г. до сега. Архитектите на тези кражби според тях са синодалните старци от ул. Иван Вазов, които „редят” далаверите, водещи до източване на влака - откровени кражби, неизгодни сделки и договори при покупка на подвижен състав, при ремонти на ж.п. пътя и др. Целият този екип от старци, твърдят ж.п. служителите стават любимци на всички министри на транспорта, които те облагодетелстват чрез далаверите си. Като най-корумпирани министри те споменаха един министър от правителството на Жан Виденов, забравих му името, също Краус и Никито Василев. Тези тримата според тях са обезкръвили влака с „реформите”, които са предприели. Тези „реформи” са били така замислени, че да въведат хаос, при който те да могат да крадат на едро. За пример посочиха шашмаджийска програма за оптимизацияа на гарите, която води до закриване на много от тях. Стигнало се е до там, че при авария по трасето за да се разминат влаковете, което трабва да стане на гара, трябва да се пътува много дълго или пък единият от влаковете да измине кратко разстояние назад. Тази оптимизация е довела до отпадане на коловози по гарите, които синодалните старци свили и продали за скрап. За скрап от ж.п. лините се заплащало най-скъпо в Европа. Това ме подсеща за две гари, Томпсън и Горна Малина. Тях ги умряха, но още докато ги умираха извадиха релсите от коловозите. И от двете гари извадиха по четири коловоза. Бързаха и поради това вероятно не извадиха траверсите, не заравниха терена и сега където бяха релсите стърчат болтовете за прихващането им към тях, което прави теренът на гарата недостъпен за хора, а животните ако се отправят натам трабва да бъдат отклонявани, защото болт може да влезе в цепнатината на чифтокопитно и да причини рана и инфекция.

    Други, нанасящи големи поражения на подвижния състав и ж.п. пътя са циганите. Те нанасят щети с кражбите си на части от него, които могат да пренесат и предадат в складовете на НАДИН. Управителите на тези складове, почти всичките също цигани, са били предупредени да не приемат части от влак, но те отговорили, че са търговско дружество, а не такова да опазва влака. Когото крадят, да се пази, бил накратко отоворът им. И последвала нова стратегия на крадците - още по-безогледни кражби, кражби на силови и сигнални проводници, електромагнити за превключване на стрелки и др. Стигна се до спиране на влакове поради кражба на сигалните проводници за светофарите им. А в складовете на НАДИН като отговор на ограничение за приемането на скрап от цветни метали въведоха понятие „домашно”. Открадваш жици от влака, носиш им ги, те ги приемат и пишат на бележката, че си предал „домашно”. Това означава, че си извадил проводниците от инсталацията на дома си, от пералнята си или телевизора. Положението се нагнети още от факта, че в изоставените сгради на БДЖ покрай  гарите се самонастаниха цигани. По-удобни бази за налети по влака не знам да има въобще.

    Ще направя паралел на този грабеж по влака, за който никой не знае, освен аз може би  с един друг подобен. За същия период, от който влакът се ограбва един циганин, цар Киро,се занимава с престъпност. Но никий не я вижда и затова не се предприема нищо срещу дейността му. Катуница е на границата на две полицейски управления, но и двата първи полицая нищо не знаят за палатите на цар Киро там и какво той и родата му правят.  А те наистина правят много – хотели в Пловдив, по морето, палати тук и там, общо 38 броя, най-скъпите коли си купуват, някой за по над 1 млн. лв, а са безработни. Но никой не вижда това, така както и никой не вижда, че влакът се води към смърт. Защо при цар Киро е така има обяснение, човеко си е плащал за чадъра над него. Обяснението обаче за влака е хипотеза и тя е следната:

     Една могъща фирма, една невидима империя, НАДИН, би си израдвала още повече ако купи влака, отколкто Кремиковци. За Кремиковци се намери едно момче, уж бедно,но извади към 300-400 млн. евро и купи за скрап Кремиковци. Големите задължения на влака го преместват на нов коловоз, доста по-близък до НАДИН. Влакът има задължения към банките, които не може да върне. Той не работи на печалба, там всичко е разграбено. За обезпечаване на кредита са заложени електровози и др. скъпи съоръжения, като тягови подстанции, сгради в центъра на София и др. При неиздължаване към банките, тези ценности могат да бъдат продени от тях за обезпечаване на дълга. Нека някй познае кй ще ги закупи! Тогава влакът ще излезе от състоятието на контрлирана кома и ще настъпи неговата смърт. И окончателната победа на НАДИН. Веднага ще се намери пак човек, жена или не знам какво,  което с кеф ще купи заложените локомотиви, подстанции, а мож би и сгради. И ще изплати на банките задлъженията им.

    Това е сценарият, към който мофиотите стремят влака. А влакът, това е огледало на държавата. Сигурно са се возили българи във влаковете на Австрия, Германия, Франция. Интересно защо тези страни си пазят влака и хората ползват услугите му, а ние го разкрадохме и почти унищожихме. Защо го превъртахме в хранилка зца циганвите? Последните курсове на много товарни вагони бяха към Западна Европа, където, наковарени със скрап останаха и също бяха превърнати в скрап. Аз съм виждал много такива композиции, тръгващи към Калотина. Някои от тях, натоварени със скрап от гарата на село Кремиковци от частни скрападжии тръгваха пълни сутринта за Калотина, вечерта пълни със същия товар се връщаха обратно и пак заминаваха. Документооборот, товароборот или що реализираха тези скрапови мафиоти тогава, реализират и до днес, това никой не провери.

    Мисля обаче, че един грам моък на държавник стига за да разбере, че държава без влак няма да бъде повече държава. Така близо до НАДИН никога до сега влакът не е бил композиран, но с цената на доста пари от бюджета и изгонване на мафотите от тази област, трябва да се започне постепенното му възстановяване. Вече едри кражби от него са невъзможни, всичко е окрадено и се следи срещу нови кражби, а с дребните кражби на циганите по подвижния състав и релсовия път ако съдите престанат да се обогатяват от престъпниците и започнат да им издават ефективи прсъди, ще има резултат.

     Много бих желал Госпожата, която уважавам за материалите в постингите й и на която посвещавам написаното да „поработи” и в тази област. Ще се смая!!!

 




Гласувай:
9



1. syrmaepon - изобщо не бих се изненадала
15.10.2011 13:00
всичко е целенасочено...
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Тези "старци" сега са ...
16.10.2011 15:56
Тези "старци" сега са замислили чрез приватизация на дъщерното дружество "БДЖ-Товарни превози" ЕООД да изплатят дълговете на дружеството. Това е част от програмата за оздравяване на "БДЖ-Холдинг", миналата седмица все за това се говореше по телевизията.Служителите на влака не ги жали, те си взеха своето, като забраниха продажбата на билети по гарите. Виждала съм как подработват пътниците и се спазаряват на половин цена да им платят, а за сметка на това те не им издават билет. Така се отчитат по-малко на брой пътници, а парите на пътниците без издаден билет отиват в джобовете на кондукторите. Краде се от най-долното стъпало, а за тези горе говорят тези отдолу, аз не вярвам на крадци. Говорят така за да успокояват гузната си съвест и да изкарват шефовете си горе виновни за ежедневните си кражби.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12310020
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930