Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 21:13 - ОЩЕ ЕДНА ТРУДНА РАЗДЯЛА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 4256 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 11.10.2011 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Тази кола ми служи вярно от 1993 до 2010 г. Къде ли по планините ни не е била. Какво ли не е пренесла на този багажник? Никога не ме е оставила на път. Разбрах, че това е интелигентният автомобил по една нейна постъпка. Аз никога не я оставям на скорост ,а на ръчна спирачка, защото като пипна ключа й в джоба си, тя пали. Но веднаж я бях забравил на скорост, тя запали и тръгна по стръмнината под вилата ми.  Търсих я навсякъде, никъда не я открих. Прибирайки се в къщи с автобуса, гледам, тя се паркирала пред нас. Дори на тротоара се бе покачила, точно където я оставям.
Подарих и тази кола на приятели. Защото по настояване на жена ми си купихме Ситроен. Не мога да плащам застрахователен рекет, /гражданска отговорност/, пътна минетка, за технически преглед и др.за две коли.
     Преди дни видях колата да пътува по София, върши работа на новите си собственици. Не на мен. Стана ми мъчно за нея. Ако я имах, нямаше да ходя 18 км. в едната посока  до подножието на вр.Вражата Глава за да го посетя, а щях да си направя лагер под него и цялото било на планината щеше да е мое. А сега базата  /Ситроена/  стои някъде си долу, за да отида до планината преодолявам по 1000 м. денивелация. Сещам се за моите приятели от с. Требич, Софийско,  които,  сторили подобна глупост, казват: Да съ ибъ в глъвътъ проста!  Но аз не го казвам....
  
image

                 Дългогодишната ми най-вярна слугиня, призведена през 1978 г.
                                и днес наподобява една жена на 16 години.

image

Това е една модерна кола. Има отопление, има скорост за заден ход, вечер свети.
Облегалката пада назад и става удобно легло.Изкатерва се навсякъде,ако е стъпила на твърд терен. За туристически цели това е кола - мечта.

image

На Стръмни рид, където са тракийскте култови ниши при селата Обичник иДрумче.

image

                                Под махала Кълвач.Нощта пада.

image

                                                 Смяната. Не става за планина....



Гласувай:
12



1. vahisht - Стара кола ...
11.10.2011 21:39
и млада жена, не ги ли "обслужваш" редовно, те оставят!
Добра е била поддръжката на "чехкинята" и тя на свой ред Ви се е отблагодарила.
Поздрави!!!
цитирай
2. vidrica - Чуй съвета на жената и постъпи об...
12.10.2011 16:32
Чуй съвета на жената и постъпи обратно! -казал го е виден руски престъпник който се поддал на молбите на жена му да отиде при нея понеже и е много мъчно и МУР-ките го хванали. Иначе и аз се замислям дали да не взема такъв Ситроен , после си бия два шамара и си казвам , че кола не ми трябва.
цитирай
3. bven - Да, колата е съперница №1 на съпругата :)
12.10.2011 20:20
Коя ще надделее - зависи от един мозък, с 200 гр разлика.
А Ситроенът го бива.
цитирай
4. misbis - а, става,става за планина
12.10.2011 22:50
имам същия ситроен и го разхождам смело по умереновисоките балкани-)))) обаче знам чара на старата,верна дружка. точно днес я продадох на едно мило семейство, барабар с талисмана си. все едно човек си замина..-))) но като сменяме предметите сменяме нещо и от нас. за по-добро е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12288553
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930