Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2011 16:28 - КАМЪНИ, КАМЪНИ, КАМЪНИ...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 4045 Коментари: 1 Гласове:
17

Последна промяна: 06.10.2011 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    Камъни са ме съпътствали през целия ми живот - по Пирин,по Рила,по морените на Витоша. Последният ми преход бе преди дни по подвижни камъни към вр. Орлова чука. Мога и да строя с камъни,  да ги подреждам като мозайка или да правя от тях калдъръм. Където и да пътувам, ако съм с кола си вземам по вякой камък, но трябва да ми хареса. Понякога поради това не вземам. Имам камък дори от Дяволския град,който спечели срещу Белоградчишките скали в интернет. Според мен камъкът носи положителна енергия, но не знам за хората, дарени с талант дали е така. Те са по-специални, целунати от Господа и при тях възприятията са различни. Те реагират дори на земетръса в Япония, защото това са Божии дела и те ги отразяват по някакъв начин .Да им се подари на тях камък от светилище или от друго място може да се окаже неподходящ жест,защото те може да си помислят,че камъкът притежава  не добро излъчване. Та внимателно, ако на дарено с талант същество се порарява къмък би бил той и от светилище,поставен там преди 8000 години.Подариш ли,макар и от сърце,може да стане лошо.Не подариш ли - пак същото.Доста по-труден казус от този с кучето Катерин от разказа на Н.Хайтов...

image

Тези два по-скромни по размери камъни взех от разрушеното тракийско светилище до с. Подкова при строежа на пътя за Маказа. Имаше още един с много странна форма.Поколебах се дали да го взема,след което го скрих и оставих там.

image

Тои камък бяха изкопали иманяри до река Ропотамо, предрешени като работници по пътя. Докато се усетят, пътувайки от там със служебната кола спрях за секунди и им го изчезнах,че и дори още два по-малки.Да търсят други!

image

Този камък взех от взривени при строежа на пътя за Маказа останки от тракийско светилище до с. Подкова. Имаше доста такива вещи, но аз си избрах тази и дори намислих за кого я вземам.

image

Два по-дребни камъка от тракийското светилище с указател за големината им.

image

Камък от неизвестното светилище до Ропотамо с указател за големината му.

image

           Камъкът от тракийското светилище с указател за големината му.

image

Грижливо подредени камъни очакват идеи за реализация.

image

Тъмрашкият камък в нов аранжимент.За него имам постинг.



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Аз пък си взех и от седемте рилски ...
06.10.2011 17:40
Аз пък си взех и от седемте рилски езера по едно камъче.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12315597
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930