Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2011 18:19 - КУЧЕТА БЕБЕНЦА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 5501 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 05.08.2011 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          Тази кучка,която не е моя,реши да роди кученцата си при мен.Сега вместо да си гледам работата правя супички,купувам мляко,хляб.Малките ми налитат от всички страни и искат да покажат колко ме обичат.От осемте кученца до сега само едно взеха за осиновяване,а те вече ядат като прахосмукачки.Каквото и да им дам,изчезват го веднага в кореметата си и все не стига.Помествам ги в блога си като част от живата украса на вилата ми.Всичките са различни.Две са много интелигентни,а едно е най-тъпо от всичките.Черното кученце измисля игрите,а едно като язовец е най-нахално.В голяма дилема ме вкара тази кучка.

image

    Майката с 3/8 ат децата си.Никой не й предиря кои от децата й не са хубави,та да трябва да се оправдава както хората.Когато майка роди не съвсем красиво дете,то причина за това е бащата.А когато майка роди грозно дете,това е защото се е "метнало" на свекървата.Само красивите деца са като майките си....

image

                                    С коремче пред спукване!

image

                                              Смешни кучешки дупенца

image

                     

image

                         Приятели поради подобно оцветяване

image

                                       Куче,подканващо към игра с него.

image

                                       Готово съм за игра!

image



image

                                                            Сладко куче

image

                  Вместо козина имам коприна!

image

                                             Играе ми се,та две не видим!

image

                                                  Имам бели пантофки!

image



image

                                     В черно,черно-бяло и бяло-черно.

image

                               Приличам на малко прасенце,но съм куче.

image

                                   Внимавай,гледам те с бялото на очите!

image

                                             Куче,наподобяващо язовец

image

                                             Вълкоподобно кученце



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Супер са всичките - кучката с кученцата и грижовният им стопанин:)
05.08.2011 20:07
Поздрави за грижите - ще помагаме с каквото можем, Коста!:)))
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
06.08.2011 10:10
Симпатични кученца!...
цитирай
3. anistat - Обичам кучета но тази порода ми е наи ...
06.08.2011 12:48
Обичам кучета но тази порода ми е наи мила на сърцето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188369
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031