Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2011 18:50 - БДЖ ШЕФОВЕТЕ НЕ СТАВАТ ЗА ПАЗАРНИ УСЛОВИЯ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1844 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.07.2011 18:52


                                          Постингът повещавам на министъра на транспорта:         

  БДЖ  ШЕФОВЕТЕ – НЕПРИГОДНИ ЗА НОВИТЕ ПАЗАРНИ УСЛОВИЯ!

 

         Днес щях дя пътувам с БДЖ.Дори билет си бях КУПИЛ,който е равносилен на договор с тях.В случай на нанесена ми щета те трябва да ми я заплатят,но и да ме откарат до където ми е билета по разписание.Те обаче,хитреците,такъв пенис ми заподмятаха,че аз им се ловнах на него.Дори слязох от влака – абортирах се от намерението си да пътувам и билетът ми „изгоря”.Цигани им били откраднали котнактната мрежа от Казичене до Столник,като свалили 14 тона мед.И не изпълниха договора си с мен,макар да съм го сключил с тях,а не с циганите.

     Във връзка с нападенията на циганите по контактната и сигналната мрежа шефовете на БДЖ могат да реагират адекватно,ако са пазарно скроени и да премахнат причините за тези налети на циганите по жиците им.Как запазиха мотрисите СИМЕНС от камъните,които циганите хвърлят по тях?Просто си ги прибраха в хангарите и пуснаха таралясниците,по които циганите не хвърлят камъни.Ето,че решение има.Решение има за БДЖ да се справи и с нападенията над силовите и сигналните им проводници и то  е толкова просто!

      Спират електрическите влакове и пускат парните.Така след като циганите окрадат ненужните повече за влаковете жици,те няма нужда да бъдат възстановявани и да източват парите на БДЖ.Някой контрапич ще попита:А жиците за сигнализацията,нали и тя е с жици?И това се решава.Ще се назначат кантонери с мобилни телефони,а вечер ще им дават и джобни фенерчета,за които не трябват жици,подканващи циганите да ги крадат.Организация на работата е много просто да се направи.Застава един кантонер напр.пред тунела Козница и по мобилния телефон съобщава на кантонера,който е след тунела:В тунело влезна влак,не пущайте друг срещу му!Като излезе влакът от другата страна на тунела,тамошният кантонер предава в центъра за управление на парните влакове:Влакът от Копривщица излезна от тунело,вече пущайте тоя,дето кеси при мен.

        Толкова е просто.Дори има опции да се икономиса щат от кантонери.На правите участъци няма нужда от тях,защото машинистите виждат,на завоите ще тургат по двама - един в началото и един края на дъгата им.Кантонерите ще бъдат в група на М-тел -  най-честните мобилни опратори и разговорите ще са много евтини за БДЖ.

        Решава се и един друг въпрос,който конструкторите на метрото решиха от раз.Там вкараха влакът под земята и циганите и да искат да хвърлят камъни върху него за да си отмъстят,че не ги допускат в него без билети няма как да стане.Ако вместо тези нежни влакове,СИМЕНС-ките,по линиите пътуват парни машини,и да хвърлят циганите камъни по тях,нищо не могат да им причинят.Те издръжат на 500 градуса по Целзий и на сто атмосфери,та камъни ли ще ги повредят.Тъпи са си в БДЖ и така си е било винаги!

.     А СИМЕНСИ-те - те ще останат военен резерв.В случай на война ще ги извадят от хангарите и ще ги пуснат срещу врага.Като ги види врагът как са осакатени,ще си помисли,че са участвали в много боеве,калени са в битки,щом така изглеждат,ще се изплаши от тях и с бяг и без бой ще напусне бойното поле.

      Защо не съм един ръководител на БДЖ?За не повече от 800 дни щях да им реша проблемите!Може би защото,на бодлива крава Господ рога не дава.....

 

                                                                                   Товарищ   Пропойцев

   




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12282253
Постинги: 4566
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930