Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2271357
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43039
Постинг
18.07.2011 18:13 - Нека да е лято...
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 30033 Коментари: 105 Гласове:
72


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                

        
Обичам всички сезони, но лятото е любимият ми. Може би заради пленяващата романтика на морето... Лятното настроение е приповдигнато от естествената красота на природата и омагьосващите морски тонове. Съчетанието от плажна ивица, мириса на море, звукът на чайки, топли слънчеви лъчи и ясно синьо небе придават още по-голяма красота и хармония на лятната картина. Мечтаех и имах нужда от глътка морски въздух, която да съживи сетивата. Представях си ранните утрини и спокойните дълги разходки по златната плажна ивица и насладата от невероятната гледка на изгрева, а късно вечер и на залеза... Гледка, която спира дъха. И онова невероятно чувство от гмурването във водата, усещайки тръпката на необятността... Обикновено семейството ми почива по южното Черноморие, но този път изборът беше изцяло мой – спрях се на морската ни столица. Е, очакванията ми не бяха оправдани напълно, защото имахме малък инцидент, който помрачи за кратко преживяванията ни там, но смея да кажа, че хубавите моменти бяха много. И както казаха всички около мен, важното е да сме живи и здрави, а всичко останало е суета.
Красиво е и нашето Черноморие... Във Варна има много какво да се разгледа и покаже на света. Аз ще ви представя една малка частичка от нея.

 

 

1.     Център.

image

image

image

image


image

2.     Драматичен театър.

image
4. Морската градина – атракции, включващи „Алеята на космонавтите”, Аквариума от 1912 г., Природонаучния музей, Алпинеума и Детския кът. Малко снимки и от там.
image

image

image

 
image

image

image

3.     Катедрален храм „Свето Успение Богородично“.

Разположен е в самия център на град Варна  и е един от символите на морската ни столица.

image

 

image
 

 

5. Плажът и морето.

image



image

image

image


 

image

image

image





Гласувай:
72



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Варна, пристанище на Шумен... - така пееше Тодор Колев в една своя песен
18.07.2011 18:23
Харесвам този град и аз много съм писала за него.
Обичам този град и винаги с удоволствие се разхждам по алеите на Морската градина.
Благодаря, Скарлет, за споделената хубост!
:*
фея
цитирай
2. sherif - Любимият ми сезон.
18.07.2011 18:25
Коктейл, море и слънце. Какво му трябва на човека?
цитирай
3. ivankalilova - Привет, Скарлетче! Миналата го...
18.07.2011 18:28
Привет, Скарлетче! Миналата година бяхме на Варна....ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ
Много го обичам този град.......сбъднати мечти и спомени......
А рибките са прекрасни , и скалариите и златните рибки !
Благодаря ти мила........за спомените прекрасни......
Нека да е лято .............
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
4. ckarlet - 1. Feq - Варна, пристанище на Шумен... - така пееше Тодор Колев в една своя песен
18.07.2011 18:28
feq написа:
Харесвам този град и аз много съм писала за него.
Обичам този град и винаги с удоволствие се разхждам по алеите на Морската градина.
Благодаря, Скарлет, за споделената хубост!
:*
фея


Здравей, Феичка! Няколко дни се чудехме къде да отидем. Искахме да бъде по северното Черноморие. Умувахме дали да бъде Балчик, Св. Констатин и Елена или Варна. Везната наклони към морската ни столица.
Благодаря ти, че разгледа постинга! Вълшебно лято ти желая, Фея!
цитирай
5. ckarlet - 2. Sherif - Любимият ми сезон.
18.07.2011 18:31
sherif написа:
Коктейл, море и слънце. Какво му трябва на човека?


И на мен лятото ми е любимият сезон, Sherif!
А при това напрегнато ежедневие съчетанието от коктейл, море и слънце си е направо разкош:)
Радвам се, че и ти си тук!
цитирай
6. ckarlet - 3. Ivankalilova - Привет, Скарлетче! Миналата го...
18.07.2011 18:33
ivankalilova написа:
Привет, Скарлетче! Миналата година бяхме на Варна....ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ
Много го обичам този град.......сбъднати мечти и спомени......
А рибките са прекрасни , и скалариите и златните рибки !
Благодаря ти мила........за спомените прекрасни......
Нека да е лято .............
Поздрави и прегръдки!:)))


Нека да е лято, мила Ваня! Или докато му се наситим и пожелаем да е следващият сезон:)
Радвам се, че и ти харесва Варна и съм те върнала към твоите спомени от третия по големина в България град!
цитирай
7. stela50 - Прекрасна е Варна ... Хубави спомени .
18.07.2011 18:34
Благодаря ти за чудесната разходка из морския град ,Скарлет .
Това лято само виртуално ще се наслаждавам на любимото море .
Прекрасно и щастливо лято ,мила !
цитирай
8. ckarlet - 7. Stela50 - Прекрасна е Варна ... Хубави спомени .
18.07.2011 18:39
stela50 написа:
Благодаря ти за чудесната разходка из морския град ,Скарлет .
Това лято само виртуално ще се наслаждавам на любимото море .
Прекрасно и щастливо лято ,мила !


За съжаление понякога се налага да пропуснем морето, Таничка, но ти желая през следващата година то да е едно от първите ти сбъднати желания!
А Варна си е красив град. Бяхме ходили преди години там, защото почивахме на "Св. Константин и Елена". Тогава посетихме и "Делфинариума". Но не бяхме ходили на плаж точно там. Все предпочитахме тихите курорти.
Радвам се, че и ти разгледа морския ми постинг!
Приказно лято и за теб, Таничка!
цитирай
9. erato7 - Върна ме към толкова мили спомени! Благодаря ти!
18.07.2011 18:50
Очаквах да видя и снимки от делфинариума, миличка!
цитирай
10. ckarlet - 9. Еrato7 - Върна ме към толкова мили спомени! Благодаря ти!
18.07.2011 18:56
erato7 написа:
Очаквах да видя и снимки от делфинариума, миличка!


Там бяхме преди години, но сега не го посетихме, Еrato7. Решихме да разгледаме местата, които бяхме пропуснали преди във Варна. Съжалявам, че не успяхме да отидем и до Резиденция Евксиноград, която е в близост. Навярно и така ще си остане, защото предпочитанията ни остават най-вече към южното Черноморие:) Радвам се, че и ти разгледа морските ми снимки, мила!
цитирай
11. monaliza121 - Скарлетче, ако ме видиш как се издух ...
18.07.2011 19:07
Скарлетче, ако ме видиш как се издух като балон.:)))))))))) Шегувам се. Варна е разкошна през лятото!:)) Радвам се, че вие харесала почивката.:))
цитирай
12. ckarlet - 11. Мonaliza121 - Скарлетче, ако ме видиш как се издух ...
18.07.2011 19:10
monaliza121 написа:
Скарлетче, ако ме видиш как се издух като балон.:)))))))))) Шегувам се. Варна е разкошна през лятото!:)) Радвам се, че вие харесала почивката.:))


Как ме усмихна, Лизи! Вярно, че ти беше от Варна!
А по морето си е хубаво през всички сезони...Така ме зарадва с това издуване, Лизи:) А сега да те попитам, защо не пускат фонтаните на центъра? Казаха ми, че правят икономия, а точно през лятото май не е удачния момент:) Тъкмо реших да ги снимам... и не успях...Май сте взели от Габровци идеята:)
Поздрави на морето, Лизи!
цитирай
13. tili - Aх морето
18.07.2011 20:01
от Щабла до Синеморец е прекрасно :)))
Както и твоя постинг, Скарлет!
Варна си е Варна - царица:)
цитирай
14. ckarlet - 13. Tili - Aх морето
18.07.2011 20:04
tili написа:
от Щабла до Синеморец е прекрасно :)))
Както и твоя постинг, Скарлет!
Варна си е Варна - царица:)


Съгласна съм с теб, Тили! По цялото Черноморие има много красота, а ние си го обичаме много и почти не пропускаме да го посетим. Но тази година имахме и база на сравнение с чужбина и трябва да призная, че българите трябва да се постараем повечко за туристите:)
Прекрасно е, че и ти разгледа постинга, мила Тили!
цитирай
15. blagovestie - Вдишах си малко свежо лято от теб, Скарлетче :))
18.07.2011 20:19
Благодаря ти!
цитирай
16. megg - Лято е!
18.07.2011 20:24
И мирис на море, и безкрайни залези ... А Варна е красавица, която се оглежда кипро в синьото огледало.
Благодаря за прекрасната разходка, Скарлет! :))
цитирай
17. ckarlet - 15. Вlagovestie - Вдишах си малко свежо лято от теб, Скарлетче :))
18.07.2011 20:26
blagovestie написа:
Благодаря ти!


А аз от теб се опитвам да се науча на духовната сила, която ти носиш в себе си, Люси! Приятно е, че и ти разгледа постинга, миличка!
цитирай
18. ckarlet - 16. Мegg - Лято е!
18.07.2011 20:29
megg написа:
И мирис на море, и безкрайни залези ... А Варна е красавица, която се оглежда кипро в синьото огледало.
Благодаря за прекрасната разходка, Скарлет! :))


Права си, Мegg, Варна е голяма красавица!
Радвам се, че морските ми приятели не пропуснахте да посетите постинга!
Морето е една приказка за туристите!
цитирай
19. scarlety - Прекрасни снимки
18.07.2011 20:44
си направила,Скарлет! Варна си е красавица и много често я посещавам:)) Видяното през твоя поглед много ми хареса!
Поздрав от един полуморски приятел!;))
цитирай
20. zebb - Лика - прилика ...
18.07.2011 20:56
Хубавица е Варна, но и Бургас е красавец! Хубава разходка, ckarlet ! :)
цитирай
21. ckarlet - 19. Scarlety - Прекрасни снимки
18.07.2011 21:00
scarlety написа:
си направила,Скарлет! Варна си е красавица и много често я посещавам:)) Видяното през твоя поглед много ми хареса!
Поздрав от един полуморски приятел!;))


А аз от доста време не бях ходила там и сега ми се видя доста по-различна, но все така хубава, Scarlety!:)
цитирай
22. ckarlet - 20. Zebb - Лика - прилика ...
18.07.2011 21:02
zebb написа:
Хубавица е Варна, но и Бургас е красавец! Хубава разходка, ckarlet ! :)


Може пък до края на лятото да отскочим и до Бургас, Zebb:)
Това си е идея!
Благодаря ти, че и ти си тук!
цитирай
23. katan - Ето къде си била, значи!:)))
18.07.2011 21:31
По "царски" курорти!
Прекрасен постинг си сътворила, мила Скарлет! Прекрасен!
И гръцкият и този са великолепни!
"Запали" ме по Варна - току-виж и аз съм решила проблема с морското летуване тази година.
Благодаря ти за красивия постинг и за идеята:))).
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
24. ckarlet - 23. Кatan - Ето къде си била, значи!:)))
18.07.2011 21:36
katan написа:
По "царски" курорти!
Прекрасен постинг си сътворила, мила Скарлет! Прекрасен!
И гръцкият и този са великолепни!
"Запали" ме по Варна - току-виж и аз съм решила проблема с морското летуване тази година.
Благодаря ти за красивия постинг и за идеята:))).
Прекрасна вечер ти желая!


Да, тази година имах база на сравнение с гръцките курорти, Катя. И трябва да призная, че нашата природа по нищо не отстъпва на тяхната, но те са се постарали повечко за родното. Ти също си направила страхотна разходка това лято и ако остане време можете да отидете и до Варна. Там е красиво, но по-шумничко от южното Черноморие. Ти трябва да решиш, кое би ти харесало повече.
Радвам се, че ме посети, мила Катя!
цитирай
25. slavimirgenchev1953 - Преди години по-често ходех във Варна,
18.07.2011 21:37
имам братовчедка там, и то първа, ама е било преди ....20 години. ((( Разходката ми подейства разхлаждащо и носталгично.
Идвал съм и по други породи, пак отдавна. Владо Левков, лека му пръст, е варненец.
цитирай
26. ckarlet - 25. Slavimirgenchev1953 - Преди години по-често ходех във Варна,
18.07.2011 21:43
slavimirgenchev1953 написа:
имам братовчедка там, и то първа, ама е било преди ....20 години. ((( Разходката ми подейства разхлаждащо и носталгично.
Идвал съм и по други породи, пак отдавна. Владо Левков, лека му пръст, е варненец.


Твоят живот е интересен, вълнуващ и динамичен, Slavimirgenchev1953! Не съм се и съмнявала, че точно ти си бил там. Споделената носталгия означава много за мен!!!
Радвам се на посещението ти, приятелю!
цитирай
27. mt46 - Здравей, Скарлет!
18.07.2011 22:55
Лятото и без море ми е любимо... Тази година навярно морето и Созопол ще тъгуват за мен... :))
цитирай
28. kometapg - Ех, моят любим град! Всяка година ...
18.07.2011 23:54
Ех, моят любим град! Всяка година съм там и ако не го посетя, сякаш лятото не е същото! Поздрави и благодаря за хубавата разходка!:)
цитирай
29. sparotok - !
19.07.2011 00:13
Варна е страхотно място! Да можеше само да е вечно лято!:)

Поздрави!
цитирай
30. ckarlet - 27. Мt46 - Здравей, Скарлет!
19.07.2011 06:34
mt46 написа:
Лятото и без море ми е любимо... Тази година навярно морето и Созопол ще тъгуват за мен... :))


Добро утро, Мt46!
Ходили сме в Созопол. Имаме прекрасни спомени от там! Много е красиво!
Прекрасен летен ден, Мt46!
цитирай
31. ckarlet - 28. Кometapg - Ех, моят любим град! Всяка година ...
19.07.2011 06:37
kometapg написа:
Ех, моят любим град! Всяка година съм там и ако не го посетя, сякаш лятото не е същото! Поздрави и благодаря за хубавата разходка!:)


Добро утро, Кometapg!
Навярно и аз съм като теб, дори само да си помисля, че няма да видим морето и ми става тъжно и лятото не би било същото:)
Благодаря и аз, че отново си тук!
Слънчев и усмихнат вторник!
цитирай
32. ckarlet - 29. Sparotok - !
19.07.2011 06:44
sparotok написа:
Варна е страхотно място! Да можеше само да е вечно лято!:)

Поздрави!


Добро утро, Sparotok!
Прав си, Варна е много красив град и страхотно място за почивка. Само управниците й трябва да помислят малко повече за нея и да влеят малко парички за подръжката й.
А ако лятото е вечо сигурно щеше да ни омръзне. Нека си има и другите сезони, приятелю:)
Прекрасен ден и настроение, Sparotok!
цитирай
33. pevetsa - Привет приятелко, Обичам Варна, и ...
19.07.2011 08:15
Привет приятелко,
Обичам Варна, и имам страхотни спомени свързани с този прекрасен морски град.
Благодаря ти че притури на кафето ми морско ухание.
цитирай
34. ckarlet - 33. Рevetsa - Привет приятелко, Обичам Варна, и ...
19.07.2011 09:01
pevetsa написа:
Привет приятелко,
Обичам Варна, и имам страхотни спомени свързани с този прекрасен морски град.
Благодаря ти че притури на кафето ми морско ухание.


Привет, Алекс!
Приятно е, че си приел комбинацията море, плаж и всичко останало с кафето си рано сутринта:) Благодаря ти!
Хубав летен ден от мен, приятелю!
цитирай
35. hristo27 - Благодаря ти за хубавите снимки от ...
19.07.2011 09:14
Благодаря ти за хубавите снимки от Варна! Градът, в който минаха най-хубавите ми студентски години.
цитирай
36. ckarlet - 35. Hristo27 - Благодаря ти за хубавите снимки от ...
19.07.2011 09:17
hristo27 написа:
Благодаря ти за хубавите снимки от Варна! Градът, в който минаха най-хубавите ми студентски години.


Привет, Христо! Трябва някой ден да ни разкажеш за тези години прекарани в романтичния град Варна:) Навярно са незабравими и интересни спомените ти!
Прекрасен вторник, Христо!
цитирай
37. eliana - *
19.07.2011 10:45
Усетих морето .. а ти се забавлявай,мила :)
а в този момент - прегръдка и Shaggy - In The Summertime .....
http://www.youtube.com/watch?v=JKWV7gX1UkY&feature=share
цитирай
38. ckarlet - 37. Еliana - *
19.07.2011 10:47
eliana написа:
Усетих морето .. а ти се забавлявай,мила :)
а в този момент - прегръдка и Shaggy - In The Summertime .....
http://www.youtube.com/watch?v=JKWV7gX1UkY&feature=share


Пожелавам да го усетиш и в реала, Еliana! Благодаря за песента. Придава много настроение!
Приказен летен ден и за теб!
цитирай
39. anastasiia - ..."Варна, морето, сините вълни..."
19.07.2011 11:43
Чудесен постинг!
Тооооолкова обичам морето! Скоро и аз се отправям натам...
А сега се насладих на всичко, което си написала и публикувала като снимки...
Поздрави, Скарлет, топли, слънчеви, усмихнати от един много хубав град... и от мен!:)))
цитирай
40. ckarlet - 39. Аnastasiia - ..."Варна, морето, сините вълни..."
19.07.2011 11:54
anastasiia написа:
Чудесен постинг!
Тооооолкова обичам морето! Скоро и аз се отправям натам...
А сега се насладих на всичко, което си написала и публикувала като снимки...
Поздрави, Скарлет, топли, слънчеви, усмихнати от един много хубав град... и от мен!:)))


И аз много го обичам, Ася!
Пожелавам ти да си изкараш вълшебно твоята почивка, а после да разкажеш и на нас! С удоволствие ще се разходя и с теб отново до морето! Дано отделим време и отидем на Балкан, защото и там ми харесва:))
Усмихнат и прекрасен юлски ден, Ася! Радвам се, че и ти разгледа постинга!
цитирай
41. veninski - За мен е удоволствие да надниквам в ...
19.07.2011 11:58
За мен е удоволствие да надниквам в твоята виртуална къщшчка, Скарлет! Рядко уютен и гостоприемен дом! Бъди благословена, приятелко! Поздрави на пътуващото семейство! И прегърни твоите слънчица.
цитирай
42. ckarlet - 41. Veninski - За мен е удоволствие да надниквам в ...
19.07.2011 12:07
veninski написа:
За мен е удоволствие да надниквам в твоята виртуална къщичка, Скарлет! Рядко уютен и гостоприемен дом! Бъди благословена, приятелко! Поздрави на пътуващото семейство! И прегърни твоите слънчица.


Благодаря ти, приятелю! Удоволствието е изцяло за мен, че разгледа и хареса постинга! Поздрави и за твоето прекрасно семейство и топла прегръдка за малкото Юначе! А аз ще прегърна и целуна моите слънчица!
цитирай
43. vostroto - Скарлет:)
19.07.2011 12:42
Радвам се, че си релаксирала така добре:) А изборът ти е чудесен - Варна е красив град!:) Нека да е лято!:)
Поздрави!:)
цитирай
44. ckarlet - 43. Vostroto - Скарлет:)
19.07.2011 12:48
vostroto написа:
Радвам се, че си релаксирала така добре:) А изборът ти е чудесен - Варна е красив град!:) Нека да е лято!:)
Поздрави!:)


И аз се радвам, че разгледа моите снимки, Vostroto!
Варна е красив и много интересен град. Надявам се и семейството ми да кажат, че изборът ми е чудесен:)) Тяхното предпочитание остава да е по южното Черноморие. Но и тук им хареса.
Нека да е лято, приятелю! Прекрасно да е и за теб!
цитирай
45. voinov50 - Отдавна не съм ходил във Варна, но направих хубава разходка с теб :)))
19.07.2011 12:55
Поздрави, Скарлет!!!
цитирай
46. ckarlet - 5. Voinov50 - Отдавна не съм ходил във Варна, но направих хубава разходка с теб :)))
19.07.2011 12:57
voinov50 написа:
Поздрави, Скарлет!!!


Лятото едва сега започва, Voinov50! Пожелавам ти през отпуска да посетиш морето!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
47. miaa - Прекрасни, слънчеви дни, Скарлет О ...
19.07.2011 13:41
Прекрасни, слънчеви дни,Скарлет О Хара!
цитирай
48. ckarlet - 47. Мiaa - Прекрасни, слънчеви дни, Скарлет О ...
19.07.2011 13:46
miaa написа:
Прекрасни, слънчеви дни,Скарлет О Хара!


И за теб нека бъдат слънчеви и изпълнени с много красато дните, Миа!
Благодаря ти, че се отби при мен!
цитирай
49. karaiany - Чудни разходки организираш ти, ...
19.07.2011 17:43
Чудни разходки организираш ти , Скарлет !
Дори ми се стори , че те видяхме на една от снимките....малка шегичка... :)))))
Поздравления за хубавия пост ! :)))
цитирай
50. ckarlet - 49. Кaraiany - Чудни разходки организираш ти, ...
19.07.2011 17:49
karaiany написа:
Чудни разходки организираш ти , Скарлет !
Дори ми се стори , че те видяхме на една от снимките....малка шегичка... :)))))
Поздравления за хубавия пост ! :)))


За мен е голямо зареждането, когато сме на разходка, отдалечавайки се от ежедневието, дори и за кратко, Кaraiany. Прекалено много сме ангажирани и такива моменти ни дават възможност да си подарим повечко време както на децата, така и един на друг.
Прекрасно е, че и ти ми гостува! Прохладна юлска вечер, Кaraiany!
цитирай
51. lubara - Поздрави, ckarlet!
19.07.2011 18:25
Искам в Крапец, ама няма да ме огрее. Все някъде ще отида в края на август.
Поздрави, хубави снимки, Варна я познавам повече от Бургас.



цитирай
52. ckarlet - 51. Lubara - Поздрави, ckarlet!
19.07.2011 19:12
lubara написа:
Искам в Крапец, ама няма да ме огрее. Все някъде ще отида в края на август.
Поздрави, хубави снимки, Варна я познавам повече от Бургас.



Това си е прекрасна идея, приятелю!
Пожелавам ти да изпълниш желанието си, а после само както ти го можеш да ни разкажеш всичко преживяно!
Прохладна и красива лятна вечер, Lubara!


цитирай
53. kleopatrasv - Нека да е лято, ckarlet и с вкус на ...
19.07.2011 23:17
Нека да е лято, ckarlet и с вкус на море!
Прекрасен пост, удоволствие беше за мен!
цитирай
54. ckarlet - 53. Кleopatrasv - Нека да е лято, ckarlet и с вкус на ...
19.07.2011 23:44
kleopatrasv написа:
Нека да е лято, ckarlet и с вкус на море!
Прекрасен пост, удоволствие беше за мен!


Да, нека да е лято, Кleopatrasv!:))
Прекрасна вечер ти желая!
цитирай
55. makont - Здравей Скарлет,
20.07.2011 12:58
Варна ми е любимият морски град, съчетан с лятната почивка и топлото море, си е направо размазване. Надявам се да си отпочинала добре и сега с нови сили. Усмивки и слънчево настроение.
цитирай
56. ckarlet - 55. Мakont - Здравей Скарлет,
20.07.2011 13:05
makont написа:
Варна ми е любимият морски град, съчетан с лятната почивка и топлото море, си е направо размазване. Надявам се да си отпочинала добре и сега с нови сили. Усмивки и слънчево настроение.


Сега ни се иска да се поразходим и из Балкана, но това е в проект:)
Благодаря ти, приятелче! Хубав летен ден!
цитирай
57. ognena71 - И аз обичам много лятото. Прекрасни ...
20.07.2011 16:22
И аз обичам много лятото. Прекрасни снимки!
Много усмивки и слънчево настроение!
цитирай
58. dolsineq - Варна е красив град, но в момента или ...
20.07.2011 18:27
Варна е красив град, но в момента или по-скоро с последният кмет нещата дръпнаха назад.
Хубави снимки, Скарлет. Поздравления за постинга! :)
цитирай
59. ckarlet - 57. Оgnena71 - И аз обичам много лятото. Прекрасни ...
20.07.2011 18:35
ognena71 написа:
И аз обичам много лятото. Прекрасни снимки!
Много усмивки и слънчево настроение!


Благодаря, Оgnena71!
Прекрасно лято, романтика и красота и за теб!
цитирай
60. ckarlet - 58. Dolsineq - Варна е красив град, но в момента или ...
20.07.2011 18:38
dolsineq написа:
Варна е красив град, но в момента или по-скоро с последният кмет нещата дръпнаха назад.
Хубави снимки, Скарлет. Поздравления за постинга! :)


И на мен така ми се видя. Казах си, че Варна е кралицата на Черноморието ни, но има нужда от лека козметика.
Радваме, че и ти разгледа постига!
цитирай
61. universalnite1neo - :) Хубаво лято със син морски отт...
20.07.2011 19:11
:) Хубаво лято със син морски оттенък . Приятни летни мигове, ckarlet :)
цитирай
62. ckarlet - 61. Universalnite1neo - :) Хубаво лято със син морски отт...
20.07.2011 19:13
universalnite1neo написа:
:) Хубаво лято със син морски оттенък . Приятни летни мигове, ckarlet :)


Хареса ми този синьо-морски коментар, Universalnite1neo!:)
Приказно лято и за теб!
цитирай
63. magnoliya - Варна, Варна, лъчезарна . . .
20.07.2011 23:01
Хубав град е Варна! Който все още не го е посетил, само може да съжалява!
Въпреки, че аз често ходя там, приятно ми беше че ни разходи и ни показа част от забележителностите на Варна!
Благодаря, пожелавам ти следващото лято отново да ни водиш там!
цитирай
64. ckarlet - 63. Мagnoliya - Варна, Варна, лъчезарна . . .
20.07.2011 23:06
magnoliya написа:
Хубав град е Варна! Който все още не го е посетил, само може да съжалява!
Въпреки, че аз често ходя там, приятно ми беше че ни разходи и ни показа част от забележителностите на Варна!
Благодаря, пожелавам ти следващото лято отново да ни водиш там!


Благодаря ти, Мagnoliya! Да сме живи и здрави и дано следващото лято да споделя отново нашата семейна разходка до морето. А то е красиво и пленяващо от най-северната до най-южната му точка!
Пожелавам го и на теб, цветна приятелко! Прохладна юлска вечер!
цитирай
65. cornflower - Надявам се
21.07.2011 08:47
пак да дойдеш - само за хубави преживявания!
цитирай
66. ckarlet - 65. Сornflower - Надявам се
21.07.2011 10:27
cornflower написа:
пак да дойдеш - само за хубави преживявания!


Благодаря за поканата, Сornflower!
Със сигурност ще дойдем. Много обичаме морето, а лятото винаги правим планове да го посетим.
Прекрасен юлски ден, Сornflower!
цитирай
67. thefaceoftheshadow - Чудесен..
22.07.2011 12:12
..морски полъх усетих, докато разглеждах снимките. Благодаря ти.
цитирай
68. ckarlet - 67. Thefaceoftheshadow - Чудесен..
22.07.2011 13:11
thefaceoftheshadow написа:
..морски полъх усетих, докато разглеждах снимките. Благодаря ти.


Радвам се, че моят постинг ти е въздействал по този начин, Thefaceoftheshadow!
Прекрасен летен ден ти желая!
Прекрасен летен ден ти желая!
цитирай
69. alexs - И на мене лятото ми е любим сезон
22.07.2011 23:47
Само да не е много горещо.......
Прекрасна верер и хубав морски ден !
цитирай
70. ckarlet - 69. Аlexs - И на мене лятото ми е любим сезон
23.07.2011 07:06
alexs написа:
Само да не е много горещо.......
Прекрасна вечер и хубав морски ден !


Добро утро, Алекс!
Съгласна съм с теб за горещините:) За съжаление тази година по морето бяхме за много кратко време. Но вече сме с шоколодов тен и заредени с много положителна енергия.
И аз ти желая прекрасен юлски ден! Надявам се пак да ми гостуваш!
цитирай
71. barona40 - Лято да е, много лято
23.07.2011 17:52
Алена...
цитирай
72. ckarlet - 71. Вarona40 - Лято да е, много лято
23.07.2011 18:32
barona40 написа:
Алена...


Нeка да е лято, Вarona40! Докато ни омръзне и да пожелаем да дойде друг сезон:)
Прекрасна съботна вечер ти желая!
цитирай
73. iliada - Всичко е добре, щом свършва добре и ...
23.07.2011 23:02
Всичко е добре ,щом свършва добре и спомена за хубавите мигове изживени в приятна компания ще те топлят Скали .Поздрави!
цитирай
74. ckarlet - 73. Iliada - Всичко е добре, щом свършва добре и ...
24.07.2011 08:25
iliada написа:
Всичко е добре ,щом свършва добре и спомена за хубавите мигове изживени в приятна компания ще те топлят Скали .Поздрави!


Добро уро, мила Iliada!
Така е, когато всичко свършва добре, е радостно. Но човек трябва да бъде доста внимателен по големите плажове:))
Прекрасна неделя ти желая, Iliada!
цитирай
75. petrovruse - Здравей Скарлет!
24.07.2011 19:06
Както винаги успяваш да хванеш хубостите на местата които посещаваш! Усетих леко разочарование от Варна, аз също съм на твоето мнение ,че морската ни столица малко са я занемарили. Желая ти весело изкарване на лятото!
цитирай
76. ckarlet - 75. Рetrovruse - Здравей Скарлет!
24.07.2011 19:27
petrovruse написа:
Както винаги успяваш да хванеш хубостите на местата които посещаваш! Усетих леко разочарование от Варна, аз също съм на твоето мнение ,че морската ни столица малко са я занемарили. Желая ти весело изкарване на лятото!


Здравей, Рetrovruse! Усетих, че и ти си бил във Варна.
А с моите очи винаги могат да се видят хубавите неща:))
Но си прав. Имаше леко разочарование. По една от снимките се вижда, че липсват плочки точно в центъра на града, както и фонтаните не бяха пуснати за икономия. В детския кът имаше непокосена трева и други дребни нещица, които натъжават един родолюбец...
Но дори и с тези малки забележки Варна си остава красавицата на Черноморските ни курорти!
Нека все пак да е лято с мирис на море, звук на чайки и топли слънчеви лъчи...
Приятно ме изненада с гостуването си!
Прохладна и много хубава лятна вечер, Рetrovruse!
цитирай
77. petrovruse - Скарлет,
24.07.2011 19:40
знам, че през март идва в Русе- тогава центъра ни беше в ремонт , но до края на август ще приключи. Много ще се радвам ако посетиш отново Русе и го видиш в завършен вид
цитирай
78. ckarlet - 77. Рetrovruse - Скарлет,
24.07.2011 19:44
petrovruse написа:
знам, че през март идва в Русе- тогава центъра ни беше в ремонт , но до края на август ще приключи. Много ще се радвам ако посетиш отново Русе и го видиш в завършен вид


Знаш ли все едно прочете мислите ми, когато бяхме във Варна. Точно тогава си помислих за Русе и си казах колко са предприемчиви вашите управници, за което ги поздравявам. Навярно са постигнали високата оценка на гражданите си и на тези, които го посещават. Браво! Да, и аз ще се радвам да видя този аристократичен град обновен и още по-красив!
Прекрасно е, че коментира, Рetrovruse! Благодаря ти!
цитирай
79. petrovruse - http://www. ruselive. com/cam...
24.07.2011 20:29
http://www.ruselive.com/camera2.php
цитирай
80. ckarlet - 79. Рetrovruse - http://www. ruselive. com/cam...
24.07.2011 20:37
petrovruse написа:
http://www.ruselive.com/camera2.php


Ако това е клипче от вече обновения град Русе, трябва да призная, че центърът е станал много хубав, Рetrovruse!
Поздрави още веднъж! Радвайте му се! Русе е много красив град! И аз много го харесвам!
цитирай
81. petrovruse - Това е камера - центъра на живо
24.07.2011 20:45
Това е камера - центъра на живо
цитирай
82. ckarlet - 81. Рetrovruse - Това е камера - центъра на живо
24.07.2011 20:50
petrovruse написа:
Това е камера - центъра на живо


Да, разгледах го обстойно! Браво!
цитирай
83. inel379 - Лятото навсякъде е лято!:)
24.07.2011 22:53
Свобода за тялото и духа 24 часа в денонощието!:)
Обичам слънчевата усмивка на гальовното море
и прохладната прегръдка на планината!
Обичам и сладката приятелска раздумка,
и вълшебния домашен уют с книга в ръката:)
Нека да е лято!
Прекрасен постинг си сътворила, мила!
Хубава вечер за теб!
цитирай
84. ckarlet - 83. Inel379 - Лятото навсякъде е лято!:)
25.07.2011 09:00
inel379 написа:
Свобода за тялото и духа 24 часа в денонощието!:)
Обичам слънчевата усмивка на гальовното море
и прохладната прегръдка на планината!
Обичам и сладката приятелска раздумка,
и вълшебния домашен уют с книга в ръката:)
Нека да е лято!
Прекрасен постинг си сътворила, мила!
Хубава вечер за теб!


Добро утро, Inel379! С удоволствие откривам, че с теб имаме общи вкусове. Почти всичко, което си изредила, и аз бих го направила, за да прекарам по един незабравим начин лятото.
Радвам се на твоето посещение, скъпа приятелко!
Вълшебен ден и спорна нова седмица!
цитирай
85. aidasv - Някой хора са на море
25.07.2011 12:29
е това е добре.
Колко познати неща за мен в лятната горещина. Не зависимо, че на всеки три месеца всичко това го виждам, то отново ми е интересно - Благодаря за виртуалната разходка!
Весело лято ckarlet!
цитирай
86. ckarlet - 85. Aidasv - Някой хора са на море
25.07.2011 12:46
aidasv написа:
е това е добре.
Колко познати неща за мен в лятната горещина. Не зависимо, че на всеки три месеца всичко това го виждам, то отново ми е интересно - Благодаря за виртуалната разходка!
Весело лято ckarlet!


Хубаво е да посещаваш Варна на всеки три месеца. Браво! Ние можем да си го позволим веднъж годишно:)
Радвам се, че и ти разгледа и хареса постинга, Aidasv!
Прекрасен понеделник и успешна нова седмица!
цитирай
87. alexs - Нека да е лято
25.07.2011 20:42
Но рещих да отскоча за кратко реално и виртуално до Русе и околностите му. Морето ми дойде в повече.
Приятна вечер Скарлет!!! и успешна седмица!!!
цитирай
88. ckarlet - 87. Аlexs - Нека да е лято
25.07.2011 21:02
alexs написа:
Но рещих да отскоча за кратко реално и виртуално до Русе и околностите му. Морето ми дойде в повече.
Приятна вечер Скарлет!!! и успешна седмица!!!


Пожелавам ти да си изкараш хубаво, Алкс! Русе е красив и аристократичен град. Аз лично съм впечатлена от неговата архитектура! А сега е обновен и навярно още по-привлекателен! Ще чакам с нетърпение да публикуваш снимки от там!
Нека да е лято, за да има повече разходки и приятни преживявания!
Красива лятна вечер ти желая!
цитирай
89. petrovruse - Eто нещо актуално от Русе http...
25.07.2011 21:12
Eто нещо актуално от Русе
http://www.ruseonline.info/smf/infrastructure-projects/oa-ooa-ekotk/300/
цитирай
90. ckarlet - 89. Рetrovruse - Eто нещо актуално от Русе http...
25.07.2011 22:14
petrovruse написа:
Eто нещо актуално от Русе
http://www.ruseonline.info/smf/infrastructure-projects/oa-ooa-ekotk/300/


Ще го разгледам, Рetrovruse!
Благодаря!:)
цитирай
91. saury - Незабравимият град е това :)
26.07.2011 14:04
И един от най-красивите ни градове, обичам го до безкрай!
цитирай
92. ckarlet - 91. Saury - Незабравимият град е това :)
26.07.2011 14:20
saury написа:
И един от най-красивите ни градове, обичам го до безкрай!


Напълно споделям мнението ти, Saury!:)
Прекрасен юлски ден!
цитирай
93. monna - Закръглих 60 гласа....
26.07.2011 17:43
....за теб, за любимите ти хора, и Лятото, да ,нека да е незабравимо и вълнуващо.....
Прегръщам те!
цитирай
94. ckarlet - 93. Мonna - Закръглих 60 гласа....
26.07.2011 18:23
monna написа:
....за теб, за любимите ти хора, и Лятото, да ,нека да е незабравимо и вълнуващо.....
Прегръщам те!


Няма нищо случайно, Мони:)
Вълшебно и незабравимо лято и за теб и твоите близки, морска приятелко!
цитирай
95. shaffi - привет мила..
26.07.2011 21:28
поздрави от мен и мн усмивки
цитирай
96. ckarlet - 95. Shaffi - привет мила..
26.07.2011 22:20
shaffi написа:
поздрави от мен и мн усмивки


Привет, Shaffi!
Надявам се да ни разкажеш и ти как си прекарваш лятото!
Хубава вечер от мен!
цитирай
97. monna - Така е, Скарлет....
28.07.2011 10:42
ckarlet написа:
monna написа:
....за теб, за любимите ти хора, и Лятото, да ,нека да е незабравимо и вълнуващо.....
Прегръщам те!


Няма нищо случайно, Мони:)
Вълшебно и незабравимо лято и за теб и твоите близки, морска приятелко!



....няма нищо случайно! Всичко е закодирано на вселенско ниво и е трябвало да стане.
Но, надежда има, винаги има "надежда една"!!
Приятен ден!
цитирай
98. ckarlet - 97. Мonna - Така е, Скарлет....
28.07.2011 12:26
monna написа:
ckarlet написа:
monna написа:
....за теб, за любимите ти хора, и Лятото, да ,нека да е незабравимо и вълнуващо.....
Прегръщам те!


Няма нищо случайно, Мони:)
Вълшебно и незабравимо лято и за теб и твоите близки, морска приятелко!



....няма нищо случайно! Всичко е закодирано на вселенско ниво и е трябвало да стане.
Но, надежда има, винаги има "надежда една"!!
Приятен ден!


Здравей, Мони! Какво ли е човек постоянно да живее в морски град?:)
Всяка година минаваме през Бургас, за да стигнем до мястото, където мислим да почиваме. Тази година пропуснахме, но не съм спирала да си мисля за теб, когато бяхме по морето. Трябва някое лято да разгледаме и Бургас. Навярно и той е много красив град! Но няма да правим предварително планове, защото както казваш и ти, всичко е закодирано на вселенско ниво:))
Приказен летен ден, морска и много свидна приятелко!
цитирай
99. kostadinovd - Здравей и НЕКА ДА Е ЛЯТО!
29.07.2011 18:41
Прекрасни снимки от чудесен град , особено през лятото.Имам много хубави спомени от Варна.Поздрави за постинга - чудесен както винаги !
цитирай
100. ckarlet - 99. Kostadinovd - Здравей и НЕКА ДА Е ЛЯТО!
29.07.2011 19:01
kostadinovd написа:
Прекрасни снимки от чудесен град , особено през лятото.Имам много хубави спомени от Варна.Поздрави за постинга - чудесен както винаги !


Здравей, Kostadinovd!
Приятно ме изненада с посещението си! Радвам се, че хареса постинга за Варна!
А по морето спомените са незабравими!
Нека да е лято и много, много хубаво за теб!
цитирай
101. cinderellathespy - Обичам Варна....
10.08.2011 12:09
....и се надявам някой ден да отида да живея в този град....
Прекрасни снимки, Скарлет! Благодаря ти!:-)
цитирай
102. ckarlet - 101. Сinderellathespy - Обичам Варна....
10.08.2011 13:38
cinderellathespy написа:
....и се надявам някой ден да отида да живея в този град....
Прекрасни снимки, Скарлет! Благодаря ти!:-)


Здравей, Ели! Напълно споделям казаното от теб. Варна е един от най-красивите ни градове:)
Прекрасно лято, мила Ели!
цитирай
103. zvezdichka - Разгледах снимките ти
24.10.2011 14:48
от морската ни столица. Наистина отдавна не съм минавала оттам, а толкова спомени имам. А и близки приятелки също!
Поздрави Скарлет!
цитирай
104. ckarlet - 103. Zvezdichka - Разгледах снимките ти
24.10.2011 18:36
zvezdichka написа:
от морската ни столица. Наистина отдавна не съм минавала оттам, а толкова спомени имам. А и близки приятелки също!
Поздрави Скарлет!


Мила и ярка си ми, Звездичка!:)
Благодаря ти, че си разгледала и летния ми постинг за Варна! Ти си прекрасен човек и родолюбец и се радвам, че си сред моите виртуални читатели и приятели! А аз не пропускам твоите прекрасни постинги и с интерес ги очаквам!
Прекрасна вечер, Звездичка!
цитирай
105. vesever - Обичам Варна, откакто се помня )...
02.07.2020 13:17
Обичам Варна, откакто се помня )))
Прекрасни снимки, Скарлет!
Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031