Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2020 10:38 - С МОЛБА ЗА СЪДЕЙСТВИЕ ОТ БЛОГОВИТЕ МИ ПРИЯТЕЛИ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Регионални   
Прочетен: 1751 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 13.06.2020 18:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  С  МОЛБА ЗА СЪДЕЙСТВИЕ ОТ СТРАНА НА ВВ1951

 

                                          Уважаемий Гн/ Венци,

 

     Прияло ми се е супа от криле на прилеп, но така, че две не видим. Имате ли възможност да ми хванете прилеп и да ми го донесете в къщи жив – сам ще му отрежа крилата. Аз на няколко пъти се опитах да си хвана, но не успях. Големи хитреци са прилепите, може да ги хване само човек, умен колкото Радев и едновременно интелигентен колкото Манолова. Аз съм доста по-тъп...

 

   И още една молба имам:

   Моя приятелка има вилно място, но там не се издава разрешение за строеж, намира се на територията на Община „Витоша”. Имате ли връзки да доведете геодези, които да обявят парцела, който е равен като тепсия  за свлачище. После да ни намерите архитекти да ни проектират подпорна стена, а ния ще лепнем на нея триетажна виличка плюс гаражи под нея.

    Тоя бизнес сега върви, но с приятелката ми нямаме толкова мощни връзки. Вие сигурно имате, така искам да й помогна! 
     Понеже подпорната стена е стърчи, можем да лепнем от двете й страни вилички, в една от стаите на които ще си свем гнезденце...

 

                                     С молба за съдействие,

                                     Товарищ костЯ





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12317958
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930