Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2017 17:31 - БРАВИСИМО, ТРЪНЧАНИ!!!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Регионални   
Прочетен: 1731 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 12.06.2017 17:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

                                        Символът на Трънско, връх Драговицки камък.

                          БРАВИСИМО, ТРЪНЧАНИ!!!

    Наблизо до Трън се намира известният град Радимир заради картофите си, които имат вкус на портокали. Така твърдят радомирци. Радомирци са големи дяволи и винаги са оцелявали, но се провалиха в едно направление, бих казал решаващо за тях, от което те страдат и ще страдат все повече - превземането на Радомир от ромове. Те са ужасен бич за града и за хората с кражбите си, които извършват в региона на продукцията на хората, по довете им, много села са тотално съсипани. Този прооблем го има и в Трън. Който е ходил там не може да не е видял гроздовете от ромове в централната градинка на града, които ядат банички, пият бира и разфъргват около тях боклуци, други играят някакови ромови игри със залагане. Броят им нараства, когато е ден за зареждане на помощите им в банкомата срещу градинката.

  Напомням за едно понятие на радомирци, което съм споменавал и друг път – куркапан. Това е вид капан, в който не те хващат целия, а само една част от организЪма ти. Става така, че макар и не хванат целия в капана, ефектът е същият. Точно такъв куркапан приготвиха руските мафиоти на трънчани, регистрирали фирмата си в Канада. Трябваше да се отговори на безсмислица в бюлетините на референдума, нещо супер-просташко, подвеждащо и не прпавещо смисъл - ако може да се добива злато в Трънско съгласни ли сте да не се добива?

   Трънчани обаче отговориха убедително на мафиотите и на апетитите им да отровят региона. Не само аз знам, че там има находище на радон, който ако се наруши подземното равновесие ще изтрови всичко. А красотата на този регион ще понесе ужасни удари. Проституиращи по казуса адвокатки, бракувани курви и други разработени да проституират по казуси продажници сега опитват да прехвърят проблема към правителството, защото страната щяла да загуби над сто милиона, вероято руски рубли. Не се споменава валутата.

    Брависимо трънчани, аз съм Ваш приятел. От Трънско по-убаво нема, така е, това е нашата Швейцария. Аз познавам Трънско по-добре от трънчани, защото упознах и двете му ощипани по Ньойския договор части в горното течение на р. Ерма, където са прекрасните планини Въртоп, Кървав камик и Милевска, но и тези в долното течени на р. Ерма, а също и Трънско по планините Руй, Гребен, и Влашка планина, където регионът се нарича Трънски одровци. В Трънско иизвън България се намира една от най-големите ни красоти, красавицата Руй планина.

   




Гласувай:
4



1. rosiela - Болна тема
12.06.2017 17:51
си захванал, Коста.
цитирай
2. sande - Брависимо трънчани, аз съм Ваш п...
12.06.2017 18:12
Брависимо трънчани, аз съм Ваш приятел. От Трънско по-убаво нема, така е, това е нашата Швейцария. Аз познавам Трънско по-добре от трънчани, защото упознах и двете му ощипани по Ньойския договор части в горното течение на р. Ерма, където са прекрасните планини Въртоп, Кървав камик и Милевска, но и тези в долното течени на р. Ерма, а също и Трънско по планините Руй, Гребен, и Влашка планина, където регионът се нарича Трънски одровци. В Трънско иизвън България се намира една от най-големите ни красоти, красавицата Руй планина.

***

Брависимо , Коста Живял съм там три години. Те са истински българи!
! !
цитирай
3. planinitenabulgaria - Наистина е болна!
13.06.2017 10:29
rosiela написа:
си захванал, Коста.


Вчера имаше изявления на проституиращи по казуса, че резултатите от референдума не са реални, че са резултат на насилие и заплахи върху гласувалите, та се е стигнало до това 93:7 и че резултатите от референдума не трябва да се признават. Те водели до недобро отношение на чуждестранните инвеститори към страната, лош инвестиционен климат и катастрофални последици за цялата страна, всичко зависело от тази концесия. Призововат компетентните органи /прокуратурата и съда?/ да си свършели работата
Аз съм чувал, че фирмата концесионер е руска, регистрирана в Канада. Чувал съм, че и ТИМ е руска фирма, тя е още по-известна. Не съм виждал обаче документи кому те принадлежат, поради което не твърдя, че са на руската мафия. Някакъв руски политик ни заплаши миналата година, че ако искала, Русия щяла да купи цяла България.
В един факт обаче съм убеден - в Знеполието има уранова руда и ако подземното равновесие се наруши, ще станат страшни беди за цялото Трънско от пренасочването на подземните реки. Така ще се радиоактивиизира не само Трънско, защото р. Ерма ще разнесе радиоактивността надолу към р. Нишава.
Срещу тази теза приматите и платените руски агенти у нас издигат друга, която чуваме и в покрепа на застрояването по Пирин:
- Какво ни пука за природата, важното е да има пари...
Да на природата, тя е по-важна от парите, казаха трънчани. Трънско е място за курорти, екопродукция. Малцина познават красотата на Трънско, аз пък я познавам в границите на Трънско от преди Ньойския договор. Днес в България е оставена само 1/3 от този дивен край. Споменаме за ждрелото на р. Ерма до гр. Трън, а колко бъгари знаят, че това е само началото му и че то свършва цак при с. Власи, до кето реката е прорязал в планината грандиозен пролом. От едната му страна стърчи Гребен планина, от другата - Влашката планина.
Упозналите и обикналии този край няма да подкрепят екоразрухата му.
цитирай
4. planinitenabulgaria - В кое населено място?
13.06.2017 12:27
sande написа:
Брависимо трънчани, аз съм Ваш приятел. От Трънско по-убаво нема, така е, това е нашата Швейцария. Аз познавам Трънско по-добре от трънчани, защото упознах и двете му ощипани по Ньойския договор части в горното течение на р. Ерма, където са прекрасните планини Въртоп, Кървав камик и Милевска, но и тези в долното течени на р. Ерма, а също и Трънско по планините Руй, Гребен, и Влашка планина, където регионът се нарича Трънски одровци. В Трънско иизвън България се намира една от най-големите ни красоти, красавицата Руй планина.

***

Брависимо , Коста Живял съм там три години. Те са истински българи!
! !


Днес Трън изглежда доста различно в сравнение с някога. Два са характерните му белези:
Разруха, касаеща сградния фонд, цитирам строителния техникум, една огромно сгада и завода за вериги и
Тоталната циганиизация на града, чиито корени съм описвал в постингите си. От нея пропищяха и българите отвъд границата, по Искровско, Петачинско, Звонско и др.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12185824
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031