Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2022 03:27 - ДА ПОДКРЕПИМ МНОГО ПЪРВИТЕ БЛОГЪРИ...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 218 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.12.2022 03:31


 

ДА ПОДКРЕПИМ МНОГО ПЪРВИТЕ БЛОГЪРИ -  МАКСИЛИАН И РАДОСТИНАЛАССА !

 

   Винаги се уча от блогърите, имащи много информация и същевременно честни хора с прогресивни схващания. В момената съм в Америка, но ми се струва, че тук ме плацикат с неистини. Аз обаче не се ловвам на такиви, търся истините и ги откривам в постинги на съблогърите ми Максилиан и Радостиналасса. Ето какво открих:

   1. Едва ли не в България героизъм в работата на журналиста Христо Грозев вмениха, но истината за него разкри съблогъра ми Максилиан. Оказва се, че Христо никакъв герой не е, а е правил същите недопустими спрямо Русия деяния, каквито преди години извърши Джулиан Асандж срещу Америка, стремящ се към злепоставянето й пред света.  Затова Америка с основание иска Джулиан за да го изправи пред съда и да го осъди за престъпленията му. Реципрочност трябва в случая с журналиста Христо, ако че не е хакер като Джулиан, а притежаващ журналистическа карта. Същите ги е напопарвал и той.

  Присъединявайки се към становището на г/н Максилиан, аз настоявам да се помогне на Русия. Вместо МИД да обявява Грозев за международно издирване, да отиде някой блогър, владеещ руски език в руското посолство и да уведоми посланик Мутрохванова, че он е тук, в България, няма защо да го тражат по света. Знам няколко отлично владеещи руски език блогъри, резултат от боравенето им на рускини, осветлявам само двама, Венци и Борн. Между тях и Мутрохванова езикова бариера няма да има. Така тя ще узнае, че Грозев е в България и ще предаде в Центъра. Там са достатъчно оправни...

   2. Втора истина узнах от Радостиналасса - украинските войски избиват руснаци!

    С насилията не само тя, и аз не съм съгласен. Трябва да подкрепим Радостина, защо не само тя против насилията на украинци над руснаци и убиването им, а и всички честни хора по света с прогресивни схващания. Всеки блогър, притежаващ тези две качества трябва да я подкрепи. Давам за пример себе си, който много пъти се изявявах в блога си като подкперник на пРезидента ни в различни негови кампании. Той бе против Ковида, против Свиинския грип, против шапа по свинете, против птичиия грип, а сега е против изпращането на въоръжения в Украина, за да свърши войната по-бързо, защото иска мир. Аз винаги съм го подкрепнувал в борбата му срещу злото, сега подкрепнувам Радостина срещу насилията на украинските войски спрямо руснаците. През ума ми преминава постинг на един друг блогър, Венци, който помести снимки на приготвени за руснаците бесилки в „освободените” от украинските войски територии, като на  две от тях вече имаше повешени. Така, както съм против ковида и шапа по свИните, против съм и спрямо тези бесилски за повешиванье на руснаци. Стоп на геноцида на украинците спрямо руснаците, да подкрепим Максилиан и Радостина!

   Аз обаче не съм вчерАшен, знам до какво може да доведе убийството на руснаци от украинските войници и взех важно решение – щом прочетох постинга на Радостина, веднага отидох в банката на еврейката Ева Вихсенщок на бул. Уилшър и си обърнах доларите си в рубли.

    Призовавам всички блотъри:

   Обърнете си спестяванията в рубли, за да не Ви изгорат парите,

   подкрепете съблогъра ни Максилиан по казуса „Христо” и

   заклеймете избиването на руснаци в Украина, на което Радостиналасса яростно се противи!

 

image

Тъакиви неща е видял Венци в Украина. Ние твърдо оставаме на страната на репресираните от украинците руснаци! Доле "зелените" бесилки, горе Z !







Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12292608
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930