Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2022 17:40 - МУЗИКАТА МИ ПОМОГНА ДА РАЗБЕРА ПОЗИЦИЯТА НА ПрЕЗИДЕНТА РАДЕВ ПО МАКЕДОНСКИЯ ВЪПРОС !
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 1790 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 29.05.2022 10:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

МУЗИКАТА МИ ПОМОГНА ДА РАЗБЕРА ПОЗИЦИЯТА НА ПрЕЗИДЕНТА РАДЕВ ПО МАКЕДОНСКИЯ ВЪПРОС !

 

    Позицията на пРезидента ни спрямо влизането ни в еврозоната, за бъдещето ни спрямо НАТО и ЕС - тя е ясна. Ясна бе и позицията му по други казуси – той бе против шапа по свинете, против птичия грип, против ковида, сега се противопоставя и на войната в Украина, настоявайки да не се помага на украинците. От няколко дни аз съм на неговото мнение, защото той е държавна, а не някяква друга глава.

    По Македонския въпрос обаче сигналите му считах за разнопосочни, не правещи смисъл. Сега разбирам, че съм грешал в тази своя оценка. Причината за тази моя грешка е непоносимостта ми към този човек, който пренебрегна върховенството на закона в страната, заменяйки го с върховенството на простащината, благодарение на което тя избуя навсякъде. Ако му бях съветник, бих го посъветвал да се бори не за върховенство на простащината, а за върховенство на разума, а когато го явяват тук и там да казва нещо, което прави смисъл вместо да прави звуци.

   Поради тези звуци, които той прави, аз така и не разбрах позицията му по Македонския въпрос, докато не я открих в текста на арията на Росини  /1792-1868/, „Двете котки”. Текстът на Арията носи същите послания, каквито позицията на пРезидента ни по Македонския въпрос, те са 100% идентични. Сега разбирам и още нещо – позицията на пРезидента ни по Македонския въпрос е последователна, конструктивна, кристално чиста, както спрайт.

    Ще поместя два линка, в които арията се изпълнява на италиански и на руSSки език. Малко хора знаят италиански език, но  пък  руският е във възход, както и рублата, която има златно покритие. Съветски език говорят не само Путин и сподвижникът му Рамзан Кадиров, но и други, нищо, че не са руски граждани. Цитирам Мъдуро, Орбан, Радев, Копейкин, Кури. Може да има и още някой, но в момента не се сещам.

     Аз предпочитам изпълнението на двете негърки, докато второто възпрпиемам като звуци, които издават два педераса когато се изтряскват. Помествам тяхното изпълнение, защото те пеят на разбирам за суверена език, а не този, който ползват ядящите жаби и котки италианци-еврогейци.

   И още нещо предлагам – линковете предоставят опции да се вади текста на ариите. Извадете ги и разберете от тях каква е позицята на Радев по Македонския въпрос.

    Музиката помага много! Поне на мен - слушайки тази Ария, все едно пРезидента ни я изпълнява. Нищо, че се пее от двама души, той ще се справи






Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12283041
Постинги: 4566
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930