Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2022 22:10 - ПРЕВОДЪТ Е ГОТОВ !!!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 2411 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 02.04.2022 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                        С посвещение на Венцивалери51/Радостиналасса и Шварцер Фурц:

        Никога най-бързите компютри в света не са били така затруднени да извършат буквален или симулативен превод, както в случая след отговор на Кирчо секса на журналистически въпроси. Ако преводачът не успее да се справи, той подава текста на компютър с програма за превод. Обикновено преводът на доста голям текст компютрите обработват за 0, 01 - 0, 3 секунди. А за този превод на свръхмощния ни руски суперхиперкомпътър на Центъра модел "Донос 1 М"/одирнизированный/, му бяха необходими 4 дни да мисли. 
   Кирчо Сексът е обсъдил в Брюксел с Байдън казуса с одобряването от страна на България на членството на Македония в ЕС. Най-интересното нещо от записа, който анализирахме в Центъра е, че този разговор е проддължил точно 7 секунди, а във върховия момент на разговора Кирчо е потупал Байдън по гърба.
   След срещата Кирчо Сексът е имал брифинг, на който е трябвало да отговаря на въпроси на журналисти какво са обсъждали с Байдън. Нито един преводач обаче не е успял да преведе на езика на страната му отговорът на Кирчо. За целта са били ползвани компютърни програми за превод, но и те не са успели да се справят.  Ето какво е превела преводачката, която ползваме ние:

    "На един председател на ТКЗС му закарали една каруца дърва. Пловината били нацепени, а половината не били нацепени."



image

Тк е поместен оригиналът - отговорът на Кирчо на въпрос на журналиста от Зюддойчецайтунг, Хайнц Харн. Роденият и израстнал в България журналист на Виенерцайтунг, херр Гюнтер Регел, също не е вденал нищо от този отговор.

     Читайте, завидуйте! И переводите!

     А от мен - един музикален поздрав към опитващите се да вденат какво точно казва Кирчо. Песента е била хит в Западна Европа, в България прониква чрез блога ми за първи път.










Гласувай:
6



1. germantiger - товасериозно ли ? този човек ...
02.04.2022 22:16
товасериозно ли ?

този човек наистина ли е казал това което е написано вдясно от него ?????? !!!!!!
цитирай
2. dobrodan - Бай Коста, да направя опит да преведа все пак?
02.04.2022 22:17
На мен ми звучи така:

"Вижте сега, аз съм толкова тъп, че не разбирам какво ме питате. Нямам представа къде ходих и с кого се видях. Не помня нито какво ме питаха, нито какво съм отговорил. Не ми пука за вашите съседи и за добросъседството помежду ви. Изобщо за нищо не ми дреме. Крада колкото си мога и това ми е по-важно от цялата ви родина. Ще продължа да работя по този въпрос с педерастка помощ и майната ви.
Благодаря за вниманието".
цитирай
3. planinitenabulgaria - Казал го е, това са негови мисли, няма друг, който да може такава премъдрост.
02.04.2022 22:24
germantiger написа:
товасериозно ли ?

този човек наистина ли е казал това което е написано вдясно от него ?????? !!!!!!


В тази премъдрост е заровено кучето - никой не е на висотата на просветрения му разум за да го разбере, освен харвардница Лена, шеф на политическия му каблинет и заказчика му - какво да мисли и да казва Кирчо - пРезидентът Радев.
Опитайте и Вие превод на мислите на Кирчо.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Вие, по-умен от суперкомпютъра на Центъра?
02.04.2022 22:26
dobrodan написа:
На мен ми звучи така:

"Вижте сега, аз съм толкова тъп, че не разбирам какво ме питате. Нямам представа къде ходих и с кого се видях. Не помня нито какво ме питаха, нито какво съм отговорил. Не ми пука за вашите съседи и за добросъседството помежду ви. Изобщо за нищо не ми дреме. Крада колкото си мога и това ми е по-важно от цялата ви родина. Ще продължа да работя по този въпрос с педерастка помощ и майната ви.
Благодаря за вниманието".


За минути наппавихте превода, но той е много различен от този на нашия компътър. Я опитайте пак!
цитирай
5. raders - https://money/author/money-bg
03.04.2022 00:08
https://money/author/money-bg
цитирай
6. ka4ak - КОСТА,ТУК БЕШЕ ОЩЕ МИНИСТЪР????БЕЗ ПРЕВОД...:(((((((((
03.04.2022 10:50
Vladimir Kachakliev
2 септември 2021 г. · Споделено с: Публично

резнах 850 фирми,да получат,по над 50 мил.лв.???? ебаси банката,бе Кирчо,това не ти е Конституцията,а цели 42,5 милиарда ЛЕВА

ЕМОТИКОНИТЕ СА МОЗЪК И СВЕТА ВОДА,НЕНАПИТА
А БАНКАТА Е ББР
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12283971
Постинги: 4566
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930