Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2022 21:23 - ИВА МИТЕВА - ДОСТОЙНИЯТ КАНДИДАТ ЗА ЧЛЕН НА КС
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 793 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   Лицето на два Парламента, 45-и и 46-и, Ива Митева от ИТН, би бил най-успешният избор за следващ член на Конституционния съд според мен. Тя - от ИТН - е представител на новото поколение интелигенция, върхът на която сега е в Парламента.Тази интелигенция ОТ итн СЕГА заема ключови позиции ДОРИ в областта на културата, цитирам шефА на парламентарната група по култура. Аз съм за нея, защото е от ИТН, а какво мислят другите по този предстоящ казус, секи си прецЕня сам.

  Кандидатите за този пост са силни и са много, ето нЕкои от тях:

  1. Даниела Доковска,
  2.Валя Гигова,
  3. Михаил Екимджиев,
  4.Здравка Калайджиева,
  5.Борислв Белозелков,
  6. Хайнрих Вирзинг      и фаворитката ми
  7. Ива Митева.

   Аз съм за Ива Митева от ИТН, защото тя принадлежи към новото поколение, оформено интелектно от новия политик и композитор Светослав Трифонов. Аз също съм повлиян от музиката и от концертите му, които  той изнася по страната, допринасяйки с тях за въздигане културата на новото покоЛение,с което свързвам моята фаворитка - от ИТН - за член на Конституционния съд. 

      image

                Фоворитката ми за член на КС, лицето  на два парламента           
  




Гласувай:
3



1. vladtepes - За Митева
18.03.2022 12:58
Поне е грамотен юрист с нормално висше юридическо образование, а не милиционер от Симеоново като Гешев и Атанасов. В Симеоново много важни правни дисциплини са с недостатъчен хорариум и/или на текуща оценка и оттам няма как да излязат подготвени юристи.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Пропускате нещо, от ИТН.
18.03.2022 16:50
vladtepes написа:
Поне е грамотен юрист с нормално висше юридическо образование, а не милиционер от Симеоново като Гешев и Атанасов. В Симеоново много важни правни дисциплини са с недостатъчен хорариум и/или на текуща оценка и оттам няма как да излязат подготвени юристи.


Можете ли да кажете нещо за кмета на Своге ако не допълните, че е от ДПС. Същата работа е и с Ива. Добре е обаче да влезе в КС, да открехне и другите съдии там на великото изкуство на композитора Светослав Трифонов. И да поеме борбата изтритата му от Ю-туб песен, "Ще ти изям гъзъ" да бъде върната. За сега върнаха само "Ще ти скъсам гъзъ!"
Уточнявам, не може да се скъса целят гъз, прокъсва се само в най-слабата част, перинеума. Н\овият политик и изпечен композитор е имал предвид точно тава в песента си....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12305758
Постинги: 4574
Коментари: 10805
Гласове: 18382
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930