Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2022 19:51 - Защо хората от марксистките катедри и секции, както и тези от идеологическите редакции обърнаха палачеинката?
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2679 Коментари: 32 Гласове:
6

Последна промяна: 20.01.2022 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Гласувай:
6



1. petgrig - Е ся
20.01.2022 19:58
тва какво е? Постинг-заглавие?
цитирай
2. starforlife - ~ 1. petgrig
20.01.2022 20:02
Е ти пък ся...
Я хОди за, цитирам, "палачеинки".
Ето за тази посредственост иде реч.
Поне заглавието да се опиташ да ти е изрядно, ако в съдържанието в едно с лъжите ще е пълно с какви ли не стилистични, правописни, граматически и прочее грешки.
цитирай
3. starforlife - Което не пречи всъщност за езикова палитра да се претендира.
20.01.2022 20:02
цитирай
4. radostinalassa - Какво ли значи...
20.01.2022 20:05
"са ти е изрядно" едва ли някой знае освен мене.
цитирай
5. starforlife - ~ 4. radostinalassa
20.01.2022 20:15
Означава (не "значи", ГЛУПАЧКЕ), че "с" е непосредствено до "д" и когато клавиатурата ти няма дори кирилица... Защото компютърът е АМЕРИКАНСКО, а не нечие друго производство, че основното надписване да е на китайски, руски и прочее...
И пиша реално без да имам български означения, а пиша на кирилица, не фонетика...
Не, че ти знаеш какво е фонетика де...
А пиша и без да гледам в клавиатурата всъщност...
Та понякога... Реално пишейки пък и с 8 пръста (без кутретата)... Чуквам без да искам съседна буква.

Понимаеш, дурачачкая?
цитирай
6. notfun - ..а бе хора, чекайте..малко..
20.01.2022 20:20
скачате и трима, няма още 5 минутки..
ама, човекът, все пак е...на 70..

тук, сме като от Кръжока- бързи,смели..луди..
цитирай
7. notfun - ...жороо, чак и отговор на това..
20.01.2022 20:25

тоо, троли х 25 ч...
мале леле..луда работа,
Радке, къде го изгуби и твоят мъж,ами децата!!!
зоомби..ти си по 20часа на..чекръка..

5. starforlife - ~ 4. radostinalassa
цитирай
8. starforlife - ~ 7. notfun
20.01.2022 20:33
Че защо не?
Нали и тя все пак е човешко същество?
А и това "чукна" да не мислиш, че не е като всяко нещо при мен премерено?
Та нали поне така трябва да си спомни какво е означаваЛО "чукане" и малко от малко емоция да изпита.

Все пак аз съм милостив човек и гледам на всеки да създам някакъв вид психически комфорт.
Уви, нЕкои сами си го превръщат в дискомфорт.


ПС: А и нали ПОСТОЯННО ТРЯБВА НЯКАКВА "ФУКНЯ" - ха ха ха - ДА ИМ ПОДНАСЯМ.
По нишката на комфорта-дискомфорта.
Ха ха ха ха

ПС в ПС-а: И не, че заглеждам, но то при празен постинг се набива на очи.
Някой вече гласувал.
Баааси.
На какво?
На грешката в заглавието?
Ама то така са свикнали: Лайно да е, щом е партийно - ха ха ха - "КаПеЕсЕс - БеКаПе! КаПеЕсЕс - БеКаПе!"
"УРААААААААААААААААААААААААААА!"
цитирай
9. radostinalassa - Че кой пише с кутретата? Някой маймун?
20.01.2022 20:50
starforlife написа:
Означава (не "значи", ГЛУПАЧКЕ), че "с" е непосредствено до "д" и когато клавиатурата ти няма дори кирилица... Защото компютърът е АМЕРИКАНСКО, а не нечие друго производство, че основното надписване да е на китайски, руски и прочее...
И пиша реално без да имам български означения, а пиша на кирилица, не фонетика...
Не, че ти знаеш какво е фонетика де...
А пиша и без да гледам в клавиатурата всъщност...
Та понякога реално пишейки пък и с 8 пръста (без кутретата)... Чуквам без да искам съседна буква.

Понимаеш, дурачачкая?




И да знаеш, че компа и изобретен от българин. Янките нямат толкова субстрат.
цитирай
10. radostinalassa - Много си проста ма , Фуно. Гледай си миграцията и дебелей. Свинска породо.
20.01.2022 20:52
notfun написа:

тоо, троли х 25 ч...
мале леле..луда работа,
Радке, къде го изгуби и твоят мъж,ами децата!!!
зоомби..ти си по 20часа на..чекръка..

5. starforlife - ~ 4. radostinalassa

цитирай
11. vencivaleri1951 - Обикновен въпрос и нищо повече
20.01.2022 20:54
petgrig написа:
тва какво е? Постинг-заглавие?

цитирай
12. radostinalassa - Отиваш към 70 - те , а се притесняваш за мене
20.01.2022 20:57
Много си чувствителна. Сигурно е от захарта. Стига си плюскала сладко, че в отвъдното пари не се внасят. Ферштеест, швайне?
цитирай
13. vencivaleri1951 - Не е ли по редно поне в траур да се спреш малко
20.01.2022 20:58
Гледам, че в чест на покойната/ Бог да я прости/ турнир устройваш!?
Голям боклук си, да знаеш!


starforlife написа:
Е ти пък ся...
Я хОди за, цитирам, "палачеинки".
Ето за тази посредственост иде реч.
Поне заглавието да се опиташ да ти е изрядно, ако в съдържанието в едно с лъжите ще е пълно с какви ли не стилистични, правописни, граматически и прочее грешки.

цитирай
14. vencivaleri1951 - За жените добре...
20.01.2022 21:01
Ама и дебел "маторец" ме е полазил:)

planinitenabulgaria написа:
В кадровото Ви досие е писано, че си падате по жени с три години по-зрели от Вас. Една от изкоментиралите се три пъти под постинга Ви отговаря на това изискване. На Ваше място бих се "посмял" с нея.
Аз съм на друг принцип -отказвам на жени над 15 години, оте вече са станали мошенички...

цитирай
15. starforlife - ~
20.01.2022 21:03
Мога да ти отговарям (винаги) по два начина.
Кой ли по ще те кефи и само него и ще оставиш в съзнанието си?
Както и ще започнеш да го размяташ наляво и надясно всъщност.
Та:

vencivaleri1951 написа:
Не е ли по редно поне в траур да се спреш малко
- Начин 1-ви: Че защо да е редно?
К'во ми пука за мъртвите ми роднини?
Тук е животът!
- Начин 2-ри: Болката и начините за преодоляването й са индивидуални при всеки.
Може да попиташ съпругата ти.
В такива моменти едни се затварят и спукват от плач, а други дори комедии гледат. Основно, за да се предпазят психически.
Аз лично съм твърдо копеле и не получавам повече от дискомфорт в такива случаи.
Е... Ти ще кажеш, че съм осакатен психически, но това си е твое ресто.

vencivaleri1951 написа:
Гледам, че в чест на покойната/ Бог да я прости/ турнир устройваш!?
- Начин 1-ви: Естествено! Че какво по-готино от това?
- Начин 2-ри: Ами не.
Поради този неприятен, но чисто житейски момент, ще се прибираме до България.
И понеже нЕкои ги сърби на тема самбо, джудо и прочее - защо СЛЕД деня на погребението да не ги начеша?
Първо: Ти осъзнаваш ли въобще, че съм наясно, че никой не ще се яви, защото сте голЕмата работа все, но само на думи?
Второ: Естествено, ако каже, че ще се яви - там ще съм, в това съмнение не може да има.
И, ако пък го и направи... Защото то и Пръцко заяви, ама после се насра... Срещата ще е кратка.
По правилата... А то нали сме цивилизовани хора и не се виждаме, за да осакатя някого... Срещата я печеля на 10-тата, нека е 20-тата секунда.
За ипон повече не е нужно.
И пак да продължа да си "гледам" скръпбта.
Но по твоето мнение, означава ли, че връщайки се до България за погребение на близък, не трябва да се видя с Приятели, с които не сме се виждали от години?
И те не трябва ли да ме "получат" поне привидно весел, а да скърбят дори с мен?
Дееба това лицемерие, дееба. Само като си помисля за сметка на катастрофата на майка ти какви дивиденти тук се опита да преведеш по сметката на една престъпна система и строй... И ми се нЕкак си повдига от лицемерието ти.

vencivaleri1951 написа:
Голям боклук си, да знаеш!
- Начин 1-ви: Аз!
- Начин 2-ри: Естествено. Щом ти го казваш. Нали така си свикнал: На базата на партийната ти семка, да си бил на геврека дупката и твоето мнение да вАжи.
Е... Отдавна не вАжи.
цитирай
16. planinitenabulgaria - Вие и една буква да напишете, жените усещат във Вас машкарчето и пощуреват.
20.01.2022 21:04
В Кадровото Ви досие е отбелязано, че си падате по рускини с три години по-зрели от Вас. Една от изкоментиралите се под постинга Ви три пъти влиза в този клас, защо не се "посмеете" с нея. Тя не е рускиня, но е имала мокър сън с Путин в най-атомната му подводница.
Аз съм на друг принцип - на жени на 15 години отказвам, оти вече са станали мошенички.
цитирай
17. petgrig - Ами да дам мойте
20.01.2022 21:08
5 стинки по темата - защото може би не са били толкова глупави и повечето са разбрали липсата на перспектива на марксизма ленинизма. Само че по това време не са имали друга, освен да се кълнат в него.
цитирай
18. vencivaleri1951 - Колкото и да са, мои са си годините
20.01.2022 21:10
Пък и ревнувам да задяваш Жорето на моя територия. "Тук се слуша мойта воля, аз съм капитан"
А Жорето си има РАФ -бързи-бавни и му е специално за дами Нареди се на опашка и чакай, но недей повече да говориш, че няма кола и чужди езици не знае-няма да те качи на Рафа

notfun написа:
скачате и трима, няма още 5 минутки..
ама, човекът, все пак е...на 70..

тук, сме като от Кръжока- бързи,смели..луди..

цитирай
19. radostinalassa - Мангала си е мангал
20.01.2022 21:13
редно е да се гордее с етноса си, но да не ни навира простотията си. И даже не се обижда. Както вече съм писала, дано внучката да не се научи да чете, за да не види перверзиите му. Пошлост.




цитирай
20. starforlife - Ех тоя "RAW" бееее, колко само те комплексира.
20.01.2022 21:22
А той, милиНкият ми, не само да го няма вече...
Или не си спомняш, че съм писал, че го продадох?
Реално на бащата на "снахата" го оставих като тръгнахме, той да го продава и след месец вече го беше продал, а парите на малкия ми син предал.
Те на мен не ми трябват.

Да не говорим пък, че какво ти боде "RAW"-ът, като твоя "Москвич" го прави смешен не ти по проходимост, не ти по скорост.
Хааааааа ха ха ха



ПС:
Абе, Венци...
Нещо анонсът на Радо и филмът на Коста са наранили много психиката ти, та е този постинг-заглавие бе?
Да не 'земе сега да...
цитирай
21. get - Ще ти дам отговора - на долния Въпрос-Заглавие, Когато?
20.01.2022 21:22
vencivaleri1951 написа:
Защо хората от марксистките катедри и секции, както и тези от идеологическите редакции обърнаха палачеинката?


Кога сам за себе си уясниш: Какво е общото между Бухгалтера и Бюстгалтера ?!

Инак ще требе да ставам като "Дядото", "славянина" от село Загоричане - първият проповедник на марксизма за руснаци :))) или техни възпитаници?!
цитирай
22. starforlife - ~ 17. petgrig
20.01.2022 21:27
Точно така: Всеки може да сгреши.
Особено, ако е идеалист и бъде заблуден от такива мръсници като домакина.
Социализмът и комунизмът като идеи са примамливо нещо. Но практически са неосъществими, да не говорим, че са неефективни.
Дарвинизмът дори ги отрича като основа и ефективност. В Природата няма такава система, а всичко е освен симбиоза и оцеляване на приспособимия. На развиващия се, а не на лъжещия, че се развива.

Въпросът е рано или късно да се усетиш, че си в грешните редици и да се дистанцираш.
Ама не да се пребоядисаш, а да се дистанцираш със съзнанието и изпитването на вина дори, че не си бил на правилната страна.
И с действията си нататък да започнеш начисто и да се опиташ повече грешки да не допускаш.
Затова и за мен има комунисти и комуняги.
Първите уважавам и ценя и не един и двама познавам, че и приятели имам.
Но вторите...
Това са плужеци!
Които не се свенят да нарекат насрещния боклук, само защото не е в траур по техния лицемерен начин.
Пфу!
ХИЛЯДИ СЕМЕЙСТВА ПОЧЕРНИХА С РЕЖИМА ИМ...
ЗА ТРАУР ЩЕ ЛИЦЕМЕРЯТ!
цитирай
23. vencivaleri1951 - Бих се съгласил, ако бях наивен и не познавах повечето от изброените
20.01.2022 21:27
Болшинството от тях са знаещи и ерудирани хора. Марксизъм само в Семенарията не се четеше, а за древните философи само в два , три университета. Тоест по малко, часове, по малко доходи, по малко публикации, по трудно хабилитиране.
Все пак имаше не един и двама учени, които избраха трудния път- д-р Желев, проф Николай Василев, проф Иван Николов, доц Вацев/не е съвпадение на имена/, ак Евгени Матеев...Последният например отказа да е редактор на трудовете на Живков и остана без работа, катедра, студенти и т н
Проходимците както преди промените джафкаха срещу тях, така и след промените.
И то е така, защото почтеността е смърт за проходимеца

petgrig написа:
5 стинки по темата - защото може би не са били толкова глупави и повечето са разбрали липсата на перспектива на марксизма ленинизма. Само че по това време не са имали друга, освен да се кълнат в него.

цитирай
24. vencivaleri1951 - За успешния бугалтер винаги ще се намери щедър бюстгалтер
20.01.2022 21:32
Не бих казал, че същото важи за милиционера на село

get написа:
vencivaleri1951 написа:
Защо хората от марксистките катедри и секции, както и тези от идеологическите редакции обърнаха палачеинката?


Кога сам за себе си уясниш: Какво е общото между Бухгалтера и Бюстгалтера ?!

Инак ще требе да ставам като "Дядото", "славянина" от село Загоричане - първият проповедник на марксизма за руснаци :))) или техни възпитаници?!

цитирай
25. petgrig - Болшинството от тях са знаещи и е...
20.01.2022 21:33
vencivaleri1951 написа:
Болшинството от тях са знаещи и ерудирани хора. Марксизъм само в Семенарията не се четеше, а за древните философи само в два , три университета. Тоест по малко, часове, по малко доходи, по малко публикации, по трудно хабилитиране.
Все пак имаше не един и двама учени, които избраха трудния път- д-р Желев, проф Николай Василев, проф Иван Николов, доц Вацев/не е съвпадение на имена/, ак Евгени Матеев...Последният например отказа да е редактор на трудовете на Живков и остана без работа, катедра, студенти и т н
Проходимците както преди промените джафкаха срещу тях, така и след промените.
И то е така, защото почтеността е смърт за проходимеца

petgrig написа:
5 стинки по темата - защото може би не са били толкова глупави и повечето са разбрали липсата на перспектива на марксизма ленинизма. Само че по това време не са имали друга, освен да се кълнат в него.


Освен Желев, другите имена не ми говорят нищо. Но да си ерудиран и да се кълнеш в марксизма ленинизма е нонсенс. С думи прости, или си умен, или вярваш в глупости, тоест, не си.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Жоро, мен твоите коли не могат да ме комплексират
20.01.2022 21:39
Не помня дома си без кола, а се помня от много малък
Комплексира ме непливат от жени в Рафа
Ти колко рафа си имал? Щото един нали останал беше при съпругата, та можеше да го снимаш само отвън?

Не знам кой , кого е наранил, но Радо ме трие . Може би защото го посъветвах да скрие мицеларната вода на жена си , ако ще се виждате
starforlife написа:
А той, милиНкият ми, не само да го няма вече...
Или не си спомняш, че съм писал, че го продадох?
Реално на бащата на "снахата" го оставих като тръгнахме, той да го продава и след месец вече го беше продал, а парите на малкия ми син предал.
Те на мен не ми трябват.

Да не говорим пък, че какво ти боде "RAW"-ът, като твоя "Москвич" го прави смешен не ти по проходимост, не ти по скорост.
Хааааааа ха ха ха



ПС:
Абе, Венци...
Нещо анонсът на Радо и филмът на Коста са наранили много психиката ти, та е този постинг-заглавие бе?
Да не 'земе сега да...

цитирай
27. starforlife - ~ 26. vencivaleri1951
20.01.2022 21:46
'Айде пак ЛЪЖИ.
Ама то защо "пак"? - Ти не си преставал никога!
КОГА И КЪДЕ Е ГОВОРЕНО ДА СЪМ ОСТАВЯЛ "РАВ"-а (с "В" се пише, а не с "Ф" и товя не за друго, а защото и по "РАВ"-овете беше професор и какви ли не идиотии наплоди тогава) НА БИВШАТА СИ?
КОГА И КЪДЕ?
Това първо.

Второ: Не само "RAW"-а, а и "Audi"-то (като само две от показваните ми коли, всъщност и "Ситроен"а съм показвал един единствен път) са снимани отвътре.
Особено пък именно "RAW"-ът, на който 90% ос снимките са такива.
И ТОВА МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ, ЗАЩОТО ВСИЧКИ ПОСТИНГИ СТОЯТ!
Не са като 90% деактивираните на икокото (ти).

ТРЕТО: БЯХ ТИ ГО НАПИСАЛ И СЕГА ТИ ГО ПОВТАРЯМ, ЗАЩОТО МОЖЕ И ДА НЕ СИ ПРОЧЕЛ:

ТИ НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ СИ МЕ ОБВИНЯВАЛ И ТО ЗАД ГЪРБА МИ, ЧЕ СЪМ ТЕ БИЛ ТРИЛ.
ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА ПОСТИНГИ!
КОЕТО НЕ, ЧЕ НЕ МОГА, НО НЕ СЪМ ПРАВИЛ.
СПРЯМО ТЕБ, ИНАЧЕ Е ИМАЛО И ТАКИВА ВОИНИ, НО НЕ И ПОСЛЕДНИТЕ ПОНЕ 5-6 ГОДИНИ И НЕ И ОТ ВАШАТА СМЕШНА АГИТКА!

ЕТО И СЕГА, БЕЗ ДА СИ НАЯСНО, ОБВИНЯВАШ РАДО!
А МОЖЕ ТИ ДА СЕ ИЗТРИЕШ И ТО БЕЗ ДА РАЗБЕРЕШ!!!
НО ВИЕ СТЕ ТОЛКОВА ТЪПИ, ЧЕ ДОРИ ТОВА НЕ ЗНАЕТЕ ПРИ КАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА Е НАПЪЛНО ВЪЗМОЖНО ДА СТАНЕ!

ТА:
...Т...О...З...И... ...Т...И... ...П...О...Р...Е...Д...Е...Н... ...И...Н...Т...Р...И..Г...А...Н...Т...С...К...И... ...К...О...М...Е...Н...Т...А...Р... ...Г...О... ...И...З...Т...Р...И...Х... ...А...З...

Или по-скоро ЗАМЕНИХ ТВОЯ КОМЕНТАР СЪС СЪОБЩЕНИЕ, ЧЕ АЗ ТЕ ИЗТРИВАМ, ЗА ДА ТЕ СИГНАЛИЗИРАМ, ЧЕ ТАМ, КЪДЕТО ВИЕ ОТИВАТЕ И НИКОГА НЯМА ДА СТИГНЕТЕ, АЗ ОТ ТАМ СЕ ВРЪЩАМ!

Get може да ти потвърди, че не се покрих като путьо, а ти го съобщих, за да е всичко както "трябва" да бъде!
Мнооооооооооооооооооооооооооооооооого-много рядко правя такива "демонстрации", за да се усетите, че сте гости на тази "земя".
Уви, толкова сте тъпи, че не дори да го оцените, а да се усетите нямате гънка една поне.
Насирате се и не се усещате.
Манталитет. (Да се насирате иде реч.)
Ти му викаш "ниво и квартал".


ХАЙДЕ ОСТАВЯМ ТЕ ВЕЧЕ.
ИЗПАДАМ В ТРАУР ЗА ИНТРИГАНТСКИЯ ТИ КОМЕНТАР.
БОГ ДА ГО ПРОСТИ!
Ха ха ха ха
И не сирдис - ха ха ха ха - немъ дъ съ пофтори скору.
цитирай
28. vencivaleri1951 - Ами какво да говорим тогава
20.01.2022 22:01
Ти си умен, аз съм прост и неук-чудя се само защото няма престижен университет без катедра , или факултет занимавща се с Маркс и трудовете му , и не оспорва ли лидерството на САЩ комунистическа страна? Пък и щеше ли Байдън да е президент днес без малксистите на Сандърс-ти и за тях вероятно не си чувал Бъди здрав!

petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Болшинството от тях са знаещи и ерудирани хора. Марксизъм само в Семенарията не се четеше, а за древните философи само в два , три университета. Тоест по малко, часове, по малко доходи, по малко публикации, по трудно хабилитиране.
Все пак имаше не един и двама учени, които избраха трудния път- д-р Желев, проф Николай Василев, проф Иван Николов, доц Вацев/не е съвпадение на имена/, ак Евгени Матеев...Последният например отказа да е редактор на трудовете на Живков и остана без работа, катедра, студенти и т н
Проходимците както преди промените джафкаха срещу тях, така и след промените.
И то е така, защото почтеността е смърт за проходимеца

petgrig написа:
5 стинки по темата - защото може би не са били толкова глупави и повечето са разбрали липсата на перспектива на марксизма ленинизма. Само че по това време не са имали друга, освен да се кълнат в него.


Освен Желев, другите имена не ми говорят нищо. Но да си ерудиран и да се кълнеш в марксизма ленинизма е нонсенс. С думи прости, или си умен, или вярваш в глупости, тоест, не си.

цитирай
29. vencivaleri1951 - Жоро бе стига с твоите коли и цитруси:)))
20.01.2022 22:08
Бъзикам се с тебе шишко. Въобще не харесвам джипките-най вече заради предавката, а и са ми "дървени" и всичко при тях е по две като пари.
Когато ми е трябвал джип съм взимал от приятел , или роднина. Ако ме питаш бих ги забранил в градовете , а ти си може би от малкото холандци с джипка:)
Казах ти, за жените ти завиждам-зърнат ли те в жипа, твои са


starforlife написа:
'Айде пак ЛЪЖИ.
Ама то защо "пак"? - Ти не си преставал никога!
КОГА И КЪДЕ Е ГОВОРЕНО ДА СЪМ ОСТАВЯЛ "РАВ"-а (с "В" се пише, а не с "Ф" и товя не за друго, а защото и по "РАВ"-овете беше професор и какви ли не идиотии наплоди тогава) НА БИВШАТА СИ?
КОГА И КЪДЕ?
Това първо.

Второ: Не само "RAW"-а, а и "Audi"-то (като само две от показваните ми коли, всъщност и "Ситроен"а съм показвал един единствен път) са снимани отвътре.
Особено пък именно "RAW"-ът, на който 90% ос снимките са такива.
И ТОВА МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ, ЗАЩОТО ВСИЧКИ ПОСТИНГИ СТОЯТ!
Не са като 90% деактивираните на икокото (ти).

ТРЕТО: БЯХ ТИ ГО НАПИСАЛ И СЕГА ТИ ГО ПОВТАРЯМ, ЗАЩОТО МОЖЕ И ДА НЕ СИ ПРОЧЕЛ:

ТИ НЕ ЕДИН И ДВА ПЪТИ СИ МЕ ОБВИНЯВАЛ И ТО ЗАД ГЪРБА МИ, ЧЕ СЪМ ТЕ БИЛ ТРИЛ.
ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЗА ПОСТИНГИ!
КОЕТО НЕ, ЧЕ НЕ МОГА, НО НЕ СЪМ ПРАВИЛ.
СПРЯМО ТЕБ, ИНАЧЕ Е ИМАЛО И ТАКИВА ВОИНИ, НО НЕ И ПОСЛЕДНИТЕ ПОНЕ 5-6 ГОДИНИ И НЕ И ОТ ВАШАТА СМЕШНА АГИТКА!

ЕТО И СЕГА, БЕЗ ДА СИ НАЯСНО, ОБВИНЯВАШ РАДО!
А МОЖЕ ТИ ДА СЕ ИЗТРИЕШ И ТО БЕЗ ДА РАЗБЕРЕШ!!!
НО ВИЕ СТЕ ТОЛКОВА ТЪПИ, ЧЕ ДОРИ ТОВА НЕ ЗНАЕТЕ ПРИ КАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА Е НАПЪЛНО ВЪЗМОЖНО ДА СТАНЕ!

ТА:
...Т...О...З...И... ...Т...И... ...П...О...Р...Е...Д...Е...Н... ...И...Н...Т...Р...И..Г...А...Н...Т...С...К...И... ...К...О...М...Е...Н...Т...А...Р... ...Г...О... ...И...З...Т...Р...И...Х... ...А...З...

Или по-скоро ЗАМЕНИХ ТВОЯ КОМЕНТАР СЪС СЪОБЩЕНИЕ, ЧЕ АЗ ТЕ ИЗТРИВАМ, ЗА ДА ТЕ СИГНАЛИЗИРАМ, ЧЕ ТАМ, КЪДЕТО ВИЕ ОТИВАТЕ И НИКОГА НЯМА ДА СТИГНЕТЕ, АЗ ОТ ТАМ СЕ ВРЪЩАМ!

Get може да ти потвърди, че не се покрих като путьо, а ти го съобщих, за да е всичко както "трябва" да бъде!
Мнооооооооооооооооооооооооооооооооого-много рядко правя такива "демонстрации", за да се усетите, че сте гости на тази "земя".
Уви, толкова сте тъпи, че не дори да го оцените, а да се усетите нямате гънка една поне.
Насирате се и не се усещате.
Манталитет. (Да се насирате иде реч.)
Ти му викаш "ниво и квартал".
цитирай
30. starforlife - Аха. Е... Щом стигна и до "шишко", значи вече си щастлиф.
20.01.2022 22:11
И, НЕ НЕ Е НИ НАЙ-МАЛКО ВЯРНО, ЧЕ НЯКОЙ ПО СВЕТА УЧИ МАРКС!
НЕ ЛЪЖИ, МИЗЕРНИКО, И СПРИ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ОКОЛНИТЕ!
НИКЪДЕ, ОСВЕН МОЖЕ БИ В ИДИОТСКАТА ТИ РУСИЯ, НЕ СЕ УЧИ!
НИКЪДЕ!

Като запознаване, да, но не и като изучаване, а още по-малко пък идеите му да зачита някой, защото са и ялови и сакати.



ПС:
Не мисли, че не усещам кога се бъзикаш и кога не.
Въпросът обаче е, че ето така се бъзикахте със съдбата на цял един Народ, НАШИЯ.
Защото то вие друго и не можете, освен да сте парашутисти, които не могат да застана сериозно и да носят отговорност.
цитирай
31. get - До 24. vencivaleri1951 - Слаб "2"! Колкото си подготвен като марксист - толкоз и като бухгалтер :))) !
20.01.2022 22:17
get написа:
vencivaleri1951 написа:
Защо хората от марксистките катедри и секции, както и тези от идеологическите редакции обърнаха палачеинката?


Кога сам за себе си уясниш: Какво е общото между Бухгалтера и Бюстгалтера ?!

Инак ще требе да ставам като "Дядото", "славянина" от село Загоричане - първият проповедник на марксизма за руснаци :))) или техни възпитаници?!


- Защото ОБЩОТО при Бухгалтера и Бюстгалтера е?

Само при тях може да се пистигнат РЕЗУЛТАТИТЕ ПРОПОВЯДВАНИ ПРИ МАРКСИЗМА!

- Мога да се обоснова но? Не смятам да провеждам курсове: по марксизъм и счетоводство ... за да разбереш, защо СЧЕТОВОДИТЕЛИТЕ за разлика от останалите хора - НЕ СА ПРОИЗЛЕЗЛИ ОТ МАЙМУНАТА:))) !
- Както го е казал знаковият герой на Илф и Петров ??? И според който, ЗНАЕШ ЛИ ОТ КОЕ ЖИВОТНО СА ПРОИЗЛЕЗЛИ БУХГАЛТЕРИТЕ :))) ?
цитирай
32. vacsine - Венци, не си спомням да е казвал, че в ...
21.01.2022 10:01
Венци,
не си спомням да е казвал, че в Холандия е с джипка
"... а ти си може би от малкото холандци с джипка:)"

Но може и аз да не помня.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5084637
Постинги: 1365
Коментари: 19646
Гласове: 5489
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930