Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2021 07:07 - Циничен виц ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1336 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2021 08:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                         .....
                        Когато за теб, емпатия = симпатия
                      по-добре не разказвай подобни вицове;

          
„  -Още два дни сняг и дъжд-и България на три морета... „

             ЦИНИЧНО Е, ХОРАТА СИ ГУБЯТ ИМОТИТЕ МАКАР И,

              ЧЕ МОЖЕ ДА СА ПОСТРОЕНИ ПО ВАШЕТО ВРЕМЕ

  СА СИ ЛИЧНО ТЕХНИ А, ПЪК И ЗНАЕМ КАК ТОГАВА СЕ СТРОЕШЕ...

                                                         ...

      
ПО - ДОБРЕ СЕ ЗАНИМАВАЙ С РАЗНИ ЗАХАПАНИ ПУБИСИ И 

        ... КОТАРАЦИ ДРАЩЕЩИ ПО дАШАЦИ - то по ти се удава...


                                                      / .I. /





Гласувай:
1



1. krumbelosvet - .
18.01.2021 09:46
.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Хетмане, решил съм да не водя паразитни разговори повече
18.01.2021 12:17
Така, че несполучливите ми споделяния/пред дребнава аудитория/ няма да коментирам
Вицът не е циничен! Циници са в основата , та афоризмът да е " релевантен":)
Не разбирам от градинарство и когато се е налагало съм питал. Не разбирам от химия и
когато се е налагало съм питал. Ти, къде коректнво, къде не, си отговарял на въпросите ми.
В Строителството обаче-отначало пряко, след това косвено е минала по голямата част от трудовата ми биография. Видял съм какво ли не за тези десетилетия, но подобно безхаберие никога не е имало. Овлажнила се почвата и се срутила подпорната стена!?!?!? Катастрофично било в страната защото имало свръхвалежи!?!?!? Това са пълни глупости. Все едно да кажем че радиацията е виновна , а не безхаберието в Чернобил. Гетьо , преди десетилетия бяха качени стотици тонове материал за онази безсмислена и колкото магистрала струваща "чиния" на Бузлуджа. Ненужен и скъп обект, но уникален. Как влагата не му попречи, а и на пътя до него? Живял съм 5 години в град на канали , голяма река и море. Нивото на Нева и каналите се вдигаше пролетно време с много метри. Когато за първи път чук как се пукат ледовете/до 10 м дебелина стигат/ помислих че стрелят от корабите. Влажността знаеш ли каква е в Питер, а в Амстердам, Лондон??? София е" сух" град. Защо при дъжд половината град се завиряват улиците. Завиряват се и когато се излъжат да мият. Миналата година Перник без вода, днес "Студена " прелива и натискът върху стената критичен!? И за какво бе тази тръба до язовира, като бе ясно , че не сушата е виновна , а нерегламентираното източване. Колко струва тази тръба и кой я плаща да стои затворена? Аз ли съм циникът или тези които прибират всяка година пари за прочистване на коритата, а не правят нищо. Аз ли правя безразборна сеч? Аз ли изхвърлям къде трябва и къде не трябва боклук. Аз ли бях циникът , който разруши напоителната система на страната , продавайки я за жълти стотинки на гърци и сърби? Аз ли съм институцията , която с години не може да реши чия собственост е язовирът удавил с Бисер. Шиканират делото да изтече давността, а Харизанов вместо да е в раиран костюм ни дава прогнози и съвети как да живеем. Чудя се как , с каква съвест живее той?
Гетьо, винаги се е крало . Аз също съм го правил. За 5те години които прекарах в Агрострой от държавни обекти спастрихме две почивни станции и един ведомствен блок с над 100 апартамента. Проектантите се застраховаха, а и имаха сметка/хонорарът им бе върху стойността на проекта/. Ние недоплащахме на работници и подизпълнители, щипехме от Проектно сметната документация. Преправяли сме такава. Със сигурността и качеството на носещите конструкции обаче не сме правили компромиси никога. Ей Богу-не помня да ни се е сривал обект-било сграда, било път. А обемът ни беше над 100млн годишно. По днешни цени над милиард. Ето докато пиша , гледам циганка да замита листата в шахтата ...Какво да говорим ????
цитирай
3. getmans1 - Хетмане, решил съм да не водя пар...
18.01.2021 14:08
vencivaleri1951 написа:
Хетмане, решил съм да не водя паразитни разговори повече...
Така, че несполучливите ми споделяния/пред дребнава аудитория/ няма да коментирам...


... Та, хубаво си решил РОБИН ХУДе, дето си „крал„ от държавата и си строил апартаменти на хората, хубаво ама продължаваш с празните приказки... че и деситилетия си приписваш ...

АЗ МОГА ДА ГОВОРЯ ЗА СВЛАЧИЩА И РАЗНИ ТАКИВА ЯВЛЕНИЯ ЗАЩОТО СЪМ УЧИЛ ГЕОЛОГИЯ И РАЗНИ ДРУГИ НАУКИ ДЕТО ГИ НЯМА В ГИМНАЗИИТЕ ... СПОРЕД СРЕДНОТО СИ ОБРАЗОВАНИЕ СЪМ СОНДЬОР, тъй да се каже ... проста работа ама за да бучнеш сонда 50 плюс метрова в земятя трябва дори и нещо от ветрове да поназнайваш ... ТОЛКОВА ПО КОМПЕТЕНТНОСТИТЕ МИ.

През годините само преди 89-та три пъти съм ходил на Рилския манастир и в два от случаите на пътя имаше срутище ...
Спомням си кога за пръв път в тях години за първи път по телевизията показаха свлачищено аз знаех за него поне пет години по-рано ... ЗАЩОТО НЕЗНАЙНО ЗАЩО НО ТЕЗИ РАБОТИ ГИ ГИ КРИЕХТЕ ... ХА, ДАВАМ ТИ ОЩЕ ОЩЕ ЕДИН ПОВОД ДА МИ СЕ СЪРДИШ НО САМ КАЗВАШ, ЧЕ СИ УПРАВЛЯВЯЛ - ЗАЩО БЕ „БРАТЕ-ЛЪЖЛИВИ„ ГИ КРИЕХТЕ ТЕЗИ НЕЩА БРЕ .... И ЕДНО ДРУГО СВЛАЧИЩЕ КРИЕХТЕ - СЕВЕРНО ОТ ВАРНА.

ТИ, ме обвиняваш заедно с КОЛЕВМ че не проявяваме емпатия към руски военни, некрофили ни наричаш защото мнението ни за тях е различно, а аз, как да те наричам, че не си видял как циганките РАЗЧИСТВАТ шахтите преди валежите... как работници ръчно ги разчистваха от стари наноси ...

КАК да те нарека, че миналогодишният порой в София, който наводни няколко метростанции ТИ ГИ НАРЕЧЕ НЕЗНАЧИТЕЛЕНО ПРЕВАЛЯВАНЕ...

КАК де те наричам НЕУВАЖАЕМИ, че обвиняваш Хризанов без да уточниш в кои години и ОТ КОГО бяха разпродадени помпените станции на НАПОИТЕЛНИ С-МИ - ти виждал ли си такава помпа, а ... и знаеш ли колко са биле, а и цените им ...

ОСНОВНОТО В ТОЗИ ПОСТНГ Е МОРАЛЪТ, НЕУВАЖАЕМИ, МОРАЛЪТ ЗАЩОТО СВЛАЧИЩЕТО И ПРИРОДНОТО БЕДСТВИЕ ПО ЦЯЛ СВЯТ СИ Е БЕДСТВИЕ ... А ВИЕ ЕДНО ВРЕМЕ ГИ КРИЕХТЕ ЗА ДА СЕ ФУКАТЕ, ЧЕ ТУК СЕ СТРОИ КАЧЕСТВЕНО ... ТАКА ЕДНО ВРЕМЕ И ВРАЩА ТРАГЕДИЯТА ПРЕМЪЛЧАХТЕ ... ПЪК И АКО СЕ РАЗРОВИ ЧОВЕК КОЙ ЗНАЕ КОЛКО ОЩЕ МИРИЗМИ ЩЕ ОТКРИЕ ...
цитирай
4. blackpredator - тъй, тъй Гетьо сондьор-метеоролог
18.01.2021 15:57
и моят майстор-сондьор бай Белю плюнчеше пръста
тука и аз мое да наплюнча клавиатурата..
свлачищата са цяла наука
туй дето го криели каманягите "северно от Варна",
може да го прочетеш от "онова" време,
ф "творенията" на проф. д-р Петко Димитров
единственото вярно нещо дето пишеш, е терминът срутище
другото е срутище у самонадценяването ти..
пишеш за морал
къф морал бе Гетьо??!!
ти можеш ли въоПще да си аргументираш русофобията???
малоумен копипейст на клише подир клише
чужди
падаш си нещо като регистър на адрес на 170000 неемигрант глупака
да ме прощаващ, мноо са нулите..
глупаф цървул си бе, прост със мноо нули
Венци требе да го четеш като молитва
преди да посегне домочадието към лъжиците..
цитирай
5. getmans1 - . . . Верно бе, кога се сондира МЪШКО и ...
18.01.2021 17:06
... Верно бе, кога се сондира МЪШКО и плюнка си требе, а бай ти Белю може и ОДА НА РАДОСТТА да ти изпее ...а, може и КАТЮША

blackpredator написа:
и моят майстор-сондьор бай Белю плюнчеше пръста
тука и аз мое да наплюнча клавиатурата..
свлачищата са цяла наука
туй дето го криели каманягите "северно от Варна",
може да го прочетеш от "онова" време,
ф "творенията" на проф. д-р Петко Димитров
единственото вярно нещо дето пишеш, е терминът срутище
другото е срутище у самонадценяването ти..
пишеш за морал
къф морал бе Гетьо??!!
ти можеш ли въоПще да си аргументираш русофобията???
малоумен копипейст на клише подир клише
чужди
падаш си нещо като регистър на адрес на 170000 неемигрант глупака
да ме прощаващ, мноо са нулите..
глупаф цървул си бе, прост със мноо нули
Венци требе да го четеш като молитва
преди да посегне домочадието към лъжиците..

цитирай
6. fun1001 - ..Черньоо, аз имам над 100 поста за ПутиноТръмпизма..!!!
18.01.2021 17:50
и още къмто 20 30 Видеа, а винаги, мога още , и ощее..щот съм ГлавнатаСанитарка..)
не те чух, никъде, нито една думичка на място,да ми опонираш )
къде си тръгнал..бе ВИКаджия с тез гумени бАтуши...м?
...не ми се и занимава вече,с твоята Гръмогласна/нагла, анонимна..профанщина!
казах...
цитирай
7. blackpredator - дъртоооо
18.01.2021 17:59
ти само имитираш виртуална овулация
стерилна си, ко да си губя времето със теп..
цитирай
8. getmans1 - . . . Че то такъв случай блоговата ...
18.01.2021 19:51
... Че то такъв случай блоговата история не помни ... в неговата ВиК система сама само клюка и жълто-кафяво течение ...

fun1001 написа:
и още къмто 20 30 Видеа, а винаги, мога още , и ощее..щот съм ГлавнатаСанитарка..)
не те чух, никъде, нито една думичка на място,да ми опонираш )
къде си тръгнал..бе ВИКаджия с тез гумени бАтуши...м?
...не ми се и занимава вече,с твоята Гръмогласна/нагла, анонимна..профанщина!
казах...

цитирай
9. getmans1 - ти само имитираш виртуална овул...
18.01.2021 19:54
blackpredator написа:
ти само имитираш виртуална овулация
стерилна си, ко да си губя времето със теп..


... Да бе, да, то миризмата обаче от твоите пачи яйца дето мътиш идва
цитирай
10. vencivaleri1951 - Добре че ме светна УВАЖАЕМИЙ , че имало и професия, специалност сондьор...
18.01.2021 20:41
Между впрочем аз записах ПГС, но в Съюзът се прехвърлих в икономика на строителството , което е инженерна специалност там. Агрострой имаше над 50 поделения-СЕП във всеки окръг, търговска и две проектантски структури. Арматурни дворове, механизация, Бетонови и варови възли...Само Софийския СЕП имаше над 20 бригади сондьори-включително и няколко ръчни. Уреждал съм студентчета от махалата в тях , да изкарат някоя паричка за море. Добра паричка.
Не знам в сондьорското училище дали сте учили, че София е над вода. Както се казва , бутка за вестници не може да поставиш без да си бурил. Сондирали сме по мое време за Младост, за НДК, за метрото ...В зависимост от резултатите са се променяли идейните проекти, укрепвало се е , а и са пропадали проекти. Тоест имам известна представа от сондиране-все пак и плановик и ТРЗ, а последните две години заради Славчо Трънски и Тито ме направиха и икономически директор.
С Нефт и Газ Плевен съм работил /заедно с Цецка Цачева/ върху доста сондажи-представлявал съм руската страна. От такъв сондаж е и газът за вечния огън на Панорамата. Сондирали сме и в Русе за газостанцията-има специални изисквания за метановите резервоари. Нямам специалност сондьор, но сондажи съм виждал и плащал достатъчно-нямаш идея за какви пари иде реч. В Рила не съм сондирал, но важни сондажи съм правил-там съм се женил. Съпругата ми е от Говедарци. Мога много и за там да говоря, но не колкото теб естествено. По презумция групата на ерудитите сте енциклопедисти.
За Харизанов-4 пъти е съден-грабеж, рекет, побой/над жена/ и за липси. Има условна присъда. Не това имах обаче предвид. Когато потъна с Бисер той бе директор на "Водно стопанство"-не знам как сега е името. Тази длъжност винаги преди е била с ранг на зам министър, народен представител, член или поне кандидат член на ЦК. Аз съм работил с инж Кордовски когато оглавяваше Водите, а бе и д-р на тех науки. Схващаш ли разликата-доктор на науките и човек без диплома.
Най известния директор на водите бе Горуня. Той с бай Тошо не играеше тенис, друга игра искаше, но не му се получи. Впрочем има от него и много публикации за водите. От Харизанов имаме потопено село и гробове. За това рае говорех. 10 години ще станат, как си прехвърля топката с министерството на войната , чий е бил язовирът и догодина ще имаме давност.
Толкова Гетьо-искаш тишина в блога си, ще я имаш
цитирай
11. krumbelosvet - .
08.02.2021 06:46
На Гетю само слагам точка (.).
Щото знам, че око му не мига да ЛЪЖЕ умишлено и даже квалифицирано. И ако го фанеш, псува.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072235
Постинги: 2741
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031