Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 08:32 - Защо грешката ми не е два века ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1440 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 28.11.2020 08:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                     .....

5. getmans1 - след като въпросната фраза е про...

27.11 11:01

rustam написа:
след като въпросната фраза е произнесена 4 в.пр.Хр., няма начин да е "валидна 22 века", след като от произнасянето й са минали...26. И понеже ще кажеш, че в случая това не е най-важното, можеше да напишеш примерно 2 века.

... Единственото вярно нещо което си написал е ... 4 в.пр.Хр.... което аз съвсем съзнателно игнорирах ... така че „грешката„ ми отива в графа техническа ... 23+

/
това е моята датировка ... умишлено е такава - добавено тази сутрин /

Иначе на теб може да ти се иска и точната година да напиша, а час ще искаш ли, а ... или пък и свидетели да ти цитирам ...

                                                                                                                                         цитирай


                                                                     ... 



Гласувай:
3



1. getmans1 - Заради такива особи, дето се зая...
28.11.2020 08:44
Заради такива особи, дето се заяждат за всяка дреболия съм направил така датировката ... умишлено не съм взел предвид 4-ти век пр. н.е. и настоящият 21-ви.

Щом това това е най важното в постинга ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ И ТОВА ОБЯСНЕНИЕ ВИ Е В ПОВЕЧЕ ...

„Който търси под вола теле - все намира нещо ... но после дълго време го помни и боли„
цитирай
2. анонимен - вчера тролът с нетрадиционна се...
28.11.2020 09:16
вчера тролът с нетрадиционна сексуална ориентация е взел пореден блогър за пулюгор.
потисканата хомосексуалност води до такива трагични резултати
и мен е взел за него
и пък тоже
рустам заяви ясно, че gummy не е пулюгор, но това педи взема за пулю всеки трети потребител тук
гети, защо мислиш, че тоя непрекъснато рови в твоите гащи и тия на пулюгор?
защото е гей, ама не евро, а путиногей
цитирай
3. peperutka - :-)))))))))) мога ли да се посмея..безплатно..в тв. примерен блог..
28.11.2020 10:32
...радо, мн си ми смешен, като земеш, че станеш, и сериозен...
забавен.. нонсенс@
аз съм Юлия, ако си забравил..
цитирай
4. vencivaleri1951 - Да оставим философите на мира
28.11.2020 10:57
Мен друго ме заинтригува. Вече няколко пъти пращаш да търсим под вола теле и плашиш , че имало нещо от което боли. Аз лично мисля , че няма нищо което да боли.
точно във вола.
цитирай
5. vmir - Има типове толкова противни с натрапчивостта си,
28.11.2020 13:00
че който си губи времето с глупостите им печели божия благословия за благотворителна работа с ощетени от съдбата нефелници. Тоя не може да се оправи в професионалната си област, тръгнал да се дърли за интервали от време!? Отрепка с непреодолим дефект.
цитирай
6. getmans1 - . . . ЛЪЖЕЦ, определено ти го казвам ...
28.11.2020 22:02
... ЛЪЖЕЦ, определено ти го казвам НО ... ПОКАЖИ как те пращам под вола ... все пак Платон ти е учителя ... Май се изразих доста сложно за теб ... та, ти философия си изучавал и ПЛАТОН ТИ Е ЛЮБИМЕЦА, което ме кара да вярвам, че ще успееш смислено да ми обясниш човешки ... как точно те пращам под вола

vencivaleri1951 написа:
Мен друго ме заинтригува. Вече няколко пъти пращаш да търсим под вола теле и плашиш , че имало нещо от което боли. Аз лично мисля , че няма нищо което да боли.
точно във вола.

цитирай
7. getmans1 - . . . Честно казано очаквах, някаква ...
28.11.2020 22:10
... Честно казано очаквах, някаква провокаци и грешката ми е правописна - това е най точнота датировка за мен - 23+
О незнание или по други причини не мога да дам повече яснота и затова така ... За чий таквоз да броя 21 век за такъв заради 20-те изминали години, същото след като не знаем точната година защо да броим цял век ... ИНАЧЕ СЕ ПРАВЯТ НА ПЕРФЕКЦИОНИСТИ ... но като се срещнат с нея се измятат ...

анонимен написа:
че който си губи времето с глупостите им печели божия благословия за благотворителна работа с ощетени от съдбата нефелници. Тоя не може да се оправи в професионалната си област, тръгнал да се дърли за интервали от време!? Отрепка с непреодолим дефект.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071570
Постинги: 2741
Коментари: 26491
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031