Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2013 22:28 - Ивайло Зартов пред БЛИЦ TV: Отрязах си пръста без упойка!
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1383 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Исках да бъда в кондиция - през деня пих само вода и чай
Близките ми все още не са разбрали за това, че съм отрязал пръста си, децата не са се обадили още, продължава разказа си осъденият бизнесмен Ивайло Зартов, който отстрани с кухненски нож пръста си в знак на протест срещу съдебната система. Преди да го направя, не съм казвал нищо на никого, нямаше и защо. Не е необходимо. Каква ще е реакцията на близките ми като разберат? Ами, ще е ужасна. Като на повечето нормални хора. Ще се ужасят. Преди да направя протеста си, влязох в интернет и прочетох какво трябва да се направи. Слага се марля, след това си направих сам превръзката. Не болеше много. Не съм използвал нищо анестезиращо, за да бъда в кондиция. Пил съм само чай през деня и вода. Едва намерих кой да държи камерата. От 2011 г. търся кой да снима. Две години не мога да намеря човек, който да държи камерата. Това беше най-големият проблем. Защото мога да я позиционирам, но няма да е същото.

Аз съм бил част от системата. Истината е това. За да направиш кариера в България трябва да си оцапан. Трябва да си взимал подкупи ако си на държавна служба, ако си от другата страна – да си давал. Трябва да се овъргаляш с тях, за да се чувстват спокойни, че няма да ги предадеш. Цялата система е такава. Вижте, че ги оправдаха всички. След моя случай не твърдят за никого, че е престъпник. Има много хора, обвинени за ДДС за десетки, даже стотици милиони, кой е осъден? Единствено аз. Без никакви доказателства. Отгоре на всичкото в мотивите на съда, пише едва ли не, че съм виновен за икономическата криза и влошените отношения с Русия!

Добринка КОРЧЕВА, Дилян ВЪЛЕВ, БЛИЦ



Тагове:   протест,   Ивайло,   Зартов,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19795430
Постинги: 44977
Коментари: 6162
Гласове: 7180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930