Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2020 19:18 - Цветан Томчев: Слагат на СБЖ табела хотел "Москва"
Автор: pintev Категория: Новини   
Прочетен: 274 Коментари: 0 Гласове:
0



Малка часто отднешното ми интервю с колегата  Цветан Томчев за скелетите в гардероба на Съюза на българските журналисти (СБЖ)

image

Останалото :
Цветан Томчев: Твърд партиен юмрук е стиснал СБЖ, а това отблъсква - Фактор (faktor.bg)



- Снежана Тодорова я преизбират, ударно, а в ръководните органи около нея избират други привърженици на Путин, не казвам русофили. Това случайно ли е? Не е ли въпрос и на национална сигурност? Това е Съюз на българските журналисти, а е окупиран от фенове на един откровен и агресивен  диктатор.  


- На първото събрание, което беше на 19 септември, влязох в личен контакт със Снежана Тодорова. Аз обичам да гледам хората в очите, когато кръстосваме мнения. Казвам така: „Г-жо Тодорова, аз изпитвам неудобство от вашата външна дейност, когато вие посещавате някакви далечни, сибирски и източни райони на Русия, азиатските части,  демонстрирате абсолютно проруски, прокитайски уклон, а сте председател на най-старата наша журналистическа организация, която е европейска“. Казах и директно още: „Г-жо Тодорова, виждам как след известно време с един чук слагате табела на мястото на СБЖ - хотел „Москва“.  Тя е изключително обран и овладян човек, респектиран съм от нейното  спокойствие. Много овладяно каза: „Томчев, няма такова нещо, недей така“. Канила ме е да говорим в кабинета й, но какво да говорим повече…Аз съм недоволен от дейността на председателя на Съюза, който се явява често в руските, и в нашите медии,  винаги е на всички събития, които са организирани от Русия. Не съм я виждал на партита на американското, френското, британското посолство. Като председател на Съюза,  като важен фактор, тя трябва да уважава и нашите съюзници . Ние сме европейска и натовска държава, нали?



Тагове:   скандали,   СБЖ,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930