Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2022 21:39 - НЕ МОЖАХ ДА СИ ЗАВЪРША СЕРИЯТА "МОЦАРТ" КАКТО Я БЯХ НАМИСЛИЛ...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Музика   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2022 21:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   Които четат блога ми знаят, че съм доста вътре в музиката. Писах за полифонията на Моцарт и реших да завърша триадата си за него с постинг, в който мислите ми да текат линеарно. Това е термин от полифонията. При едногласните разработки мислите на композиторите текат вертикално. Бях намислил нещо като фуга на две теми, но не музикални, а злободневни, които да проведа в стила Buffa, казано по нашенски - много голем джумбуш. Постарах се, голям смях щеше да падне, особено сред просветените в музиката но...някой ми изчезна постинга от блога. Написах го без чернова и така оригиналът пропадна. Имам просветление - някакъв знак на признак, че съм засегнал една от двете дами, на която в момента България много разчита, няма да осветлявам името й. И затова някой изчезна постинга ми. 
   Съжалявам за абортирването на този джумбуш от блога ми, щеше да падне голем смех. Ето двете теми, които исках да въведа:

                                   image

                                        Първата тема, правата

                                   image

                               Втората тема - огледално провеждане на първата

   И понеже става въпрос за музиката в този постинг, прилагам в линк едно тригласно полифонично произведение на две теми. Само че то не е никак смешно, а е много, много велико и сложно като фактура. Дано тези две дами успеят да го разберат. Успеят ли, ще прехванат и посланията ми към тях.









Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12309240
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930