Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2023 17:45 - Халооо 11.04.2023
Автор: ufanaut Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1869 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бях до сега на разходка в парка.Птички, тревички,слънце и мирис на прясно окосена трева.Чудно ,докато не реших да откъсна едно много голямо глухарче.От някъде се спусна една бапка нинджа и ми направи забележка,че не било хубаво да късам цветята.Погледнах тоз плевел и се опитах да обясня ,че това не е най-важното цвете в света ,но тя като почна да ми обяснява,че като го откъсна пчеличките няма от какво да се хранят,после животинките и накрая нас няма да ни има и ме заби... олеле унищожих ЕКО системната ни и реших да и го подаря.Тя се захили и директно ми пита :  Ти сигурно си от България нали? Ко,тъз пък бапка от къде позна ??? Тя ми разказа,че като била млада всяко лято била на Слънчев бряг и пиела Български коняк,а мъжете винаги и подарявали откъснати цветя от градинките и полянките.Смя се много и очевидно и стана хубаво да си спомня и си тръгна с глухарчето.Но разходката ми разбира се не приключи просто така, защото реших да седна да изпуша една цигара и познай от 100 те празни пейки до мен седна един дятко с куче и той почна да ме поучава,че не било добре да пуша,че той бил пушач почти 40години и дъра бъра 100 чадъра,предложих му цигара и той се захили,каза ми,че няма да я изпуши,но я взема защото бил добър жест и си тръгна с цигарата. И аз тръгнах  към нас с бърза крачка,че зная ли кой още ще реши,че си нямам друга работа.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Хм
26.06.2023 19:24
Тези бабка и дядко сигурно си търсят социални контакти. И тъй като си бил единствения в парка са се насочили към теб :))
цитирай
2. morskipesni - 'Ма т'ва у Франкфурто ли, гаднио?
26.06.2023 19:42
Само имато му да чуя и ми се драйфа. Там няма НИТО ЕДНА градинка с НОРМАЛНА, архитектурно правилна форма. всичкото им изродско. Добре, че са чувАли за България, лошото е че са били навряни в Сънито, черноморския уродлив Франкфурт.. та, Льовенцаан, викаш?
цитирай
3. ufanaut - Каква е тая дума гаднио?
26.06.2023 20:48
Никъде не е споменат града.Добре, разбрах,че не харесваш Франкфурт, но личните ми преживявания нямат общо с това какво не харесваш ти
цитирай
4. morskipesni - Шопска или граовска
26.06.2023 20:51
Дефинира даден обект като непоносимо гаден- в случая, Франкфурт. И моите също.
цитирай
5. ufanaut - Добре
26.06.2023 21:00
Имаш право да не хатесваш града,имаш право на твое мнение и ако това те успокоява моя личен живот не е свързан с Франкфурт
цитирай
6. morskipesni - Би трябвало теб да успокоява
26.06.2023 21:24
Безценен е опит, за който не си платил- ако не го пропуснеш.
Аз съм предишно поколение ганювец, обиколил много свят.
цитирай
7. ufanaut - Добре
26.06.2023 22:45
Аз не коментирам къде е по - добре или по - зле.Имало е периоди в които не съм се чувствала емоционално добре и затова не ми е харесвало града в който се намирам , но това не означава,че там не живеят стойностни или добри или лоши и всякакви хора .Споделям тук в лични дневници и ако на някого му е забавно добре,ако не няма значение защото живота си продължава
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ufanaut
Категория: Лични дневници
Прочетен: 166849
Постинги: 140
Коментари: 248
Гласове: 2705
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930