Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2022 10:39 - По повод на изчезнат от блога ми постинг:
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2146 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   
    Поместих постниг във връзка с преструктурирането на политическото пространство у нас, което започна с оттеглянето от четворната коалиция /по-скоро Клуб по интереси/ на депутатите на Слави. По-интелигентните хора могат без да им напомням да направят сравнение между неговите дела и тези на товарищ Черненко в СССР. Слави е българският Черненко.В постинга си предвосхищавах чрез фотографии последователността на промените, които започва пРезидента, който иска да махне Кирчо и Кокорчо и да турне на тяхното място Янев и Копейкин. За съжаления постингът ми е изтири, но ако някой го е видял преди да го изтрият пиша и Коментар към него. Мислех да се изкоментирам сам, но коментарът ми висва в блога ми по този нестандартен начин. Добре е изтрилият постинга ми да го възстанови, за да стане връзката между този коментар и ппичиината за него ясна.

  "Нинова разгроми БСП, ще разгроми и правителството!."
   Това написах когато я избраха на вицепремиер и министър на икономиката. Не може министър, а не министър-председателят да разпорежда кой да бъде избран за министър на войната, а също да не се изпращат оръжия на Украина, да громи Кинтекс и ВМЗ Сопот. И всичко това от позицията, че всичко което върши Нинова е за благото на народа. Но министър да държи и дори да върти министър-председателя не става за дълго...
  Ако някой е видял постинга ми ппеди да бъде изтрит, убеден съм - ще прецени, че този Коментар е подходящ към него.
   "Секи си прецЕня сам".



Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12306795
Постинги: 4575
Коментари: 10805
Гласове: 18384
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930