
Прочетен: 1184 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 06.01.2018 05:20


АМБИЦИИ НА ГЛУПАВИ СИНДИКАЛНИ РЪКОВОДИТЕЛИ,
ЗАРАЗЕНИ С ПОПУЛИЗЪМ,
ПОНИЖИХА РЕЙТИНГА НА “ЛУФТХАНЗА”
От 13 години ползваме услугите на летателната компания „ЛУФТХАНЗА”. Нейните самолети са много сигурни по отношение на техническото им обслужване, много чисти, повечето – нови. Тя предлагаше и други опции – за прелетяни с нея стотина хиляди км. пътниците имаха право на безплатен полет без ограничение на дължината му, но не и да обиколиш земята. Съществуваше точкова система, днес тя важи само са ползващите луксозни места. Организацията на всичките летища в Германия е безупречна. Навсякъде културни хора обслужват пътниците, такъв е дори персоналът на електроколите, които обслужват трудно подвижните пътници. Трудно е обаче придвижването и намирането на желания гейт на най-старото и най-голямо летище в Гермния, това във Франкфурт. Мястото му е било предложено още от Хитлер като изключително удобно за тази цел. Ролята на това летище се е разразствала от построяването му до сега, достигайки граници, от които то не може повече да се разраства. Възможно е обаче в рамките на сегашната си площ то изцяло да се модернизира. Как правят германците модернизирането на такива обекти – по същия начин както американците. Бутат ги с контролиран взрив, изчистват за дни терена и за месеци новият обект се открива. Вероятно така ще стане и тук, но съпротива срещу разрастването на летището е много силна.
Няма как построено още преди ВСВ летище за витлови самолети така да се модернизира, че в него да се приложат днешните концепции и технологии за функционалност, да кацат по пистите му пътнически самолети с тегло 500 тона, какъвто е гигантът А380/800. Напомням, че той е двуетажен, може да вози към 500 човека с багаж или 800 китаеца само с по една чанта от 8 кг. и може да прелети до 20000 км. По-тих и по-удобен за дълъг полет самолет просто няма.
Пистите на легището са много и са разделени на три категории Площта му е огромна поради което за придвижване на хората до самолетите се прилагат различни видове транспорт, между които един трамвай, асансьори, движещи се пътеки, автобуси, коридори тип маркучи и др. Част от пистите се ползват за междуконтинентални полети. Те са много дълги, защото проблем при тях е кацането на старите огромни самолети с по две турбини. Такъв самолет изисква много дълга писта. Други писти се ползват за полети в контитента, има и писти за вътрешни полети. Макар и сравнително малка по площ страна, вътрешните полети в Германия са опция за транспорта на хората, конкурирана сериозно от влаковете, част от които пътуват със скросот 300 км/ч. В Америка превозите с влак са най-последното място.
Летището обслужва годишно 70000000 пътници, а самолетите, които приема или изпраща са към 500000. Всяка минута от летището излита или каца самолет. Възможности да приема повече самолети или пътници летището вече няма. Има протести обаче от Общината във Франкфурт и от хората заради това летище, което произвежда много шум и замърсява въздуха в региона. Разширение е изключено, на масата за преговори има втора опция – то да се модернизира, което ще доведе до проблем във въздухоплаването за около година-две, докато се построи новото. Модернизацията на летището също не се харесва на хората във Франкфурт, защото след нея броят на самолитите, прелитащи над града ще нарастне поне с 50%. Вероятността да се одобри този мастодонт от властите на Германия е минимален. Само че в Германия хората са сериозни, контрапункт на този проблем е нашият с Банско, където строителните мутри не могат да си продадат построените апартаменти и хотели и мотивиираха /предполагам не с рубли или северокорейски вони/ властимащите да вземат страната на мафията, което ще доведе до още по-голяма екоразруха в Пирин. Предложението е да се поеме част от товара на летището във Франкфурт от други летища в Германия.
Заради централното място на Германия на континента, заради безупречните й въздушни линии, пътниците предпочитаха да ползват услугите на немската компания ЛУФТХАНЗА, а този бизнес е от особено значение за страната. Той включва произвидство на самолети, предимно от европейската компания Еърбъс, техническо и битово обслужване на тези самолети, много персонал като летци, стюардеси, помощен персонал – това са милиони работни места. Белята обаче се появи от съвсем неочаквано място…
Като рушител на тази огромна компания по същество се изявиха синдикалните дейци на пиилотите. Те не направииха това нарочно, най-точно казано е, сториха това от простотия. С действията си те подлъгаха пилотите непрестанно да искат все по-високи и по-високи заплати, като в подкрепа на действията си те преминават и към стачни действия. Изискванията им са недопустими спрямо въздушната компания, която се грижи за всичко, като се започне от купуването на самолети и гориво, от отношението към пътниците. Няма повече пари компанията, не може да изпълни изцяло исканията на пилотите. Билетите за полет се купуват много преди полета, а заради стачките на пилотите е възможно да се окаже, че полетът няма да се състои. Това пречи на бизнеса, на почивката на хората, на печалбите на компанията. Този процес не е от вчера - опастността да бъда отложен определен полет или много полети поради стачка накара голяма част от хората, които ползват услугите на ЛУФТФАНЗА да се ориентират към услугите на други компании. С това броят на пътниците, ползващи немските линии намаля, от което се възполваха конкурентни швейцарски фирми, английски фирми, френски фирми и дори турски фирми. Стачки на немските пилоти, подучвани от неразумните им синдикални ръководители доведоха до огромни загуби на фирмата им – съкратени полети, заплащане на други фирми за осъществяване на планирани полети, свиване обема на работата, по-малка нужда от пилоти, загуба на работни места и в други отрасли, фирмата вече не е същата. Трудно се гради престиж на определена фирма, много лесно е тя да се компрометира сама. Преди 2-3 години по американските летища с полети към Европа бе пълно с немски смолети, днес тук и там се забелязва по някой огромен Еърбъс със символа на ЛУФТХАНЗА. В резултат на този натиск тази ведуща немска компания е принудена да направи и друг непопулярен за нея ход - да свали цените в момент, когато фирмата е в трудно финансово положение, за да привлече пътници.
Това сториха синдикалистите на фирмата, заразени с популизма, който вилнее по целия свят. Бързи решения предлагат популистите, но те нямат акъл да ги сторят, а това което обещават няма как да стане. За жалост те подвеждат опростачените да ги подкрепят, а по същеество това са действията на опростачените срещу самите тях, тъй като опростачването води до функционална, четивна и други видове неграмотност. Синдикалистите и подкрепящите ги, няма да повтарям какви, станаха причина за ориентирането на голям брой пътници към други летателни компании и навредиха ужасно на компанията.
Отклонявам се за малко извън темата:
Същото ще стане и с цяла една страна, Англия, където незасегнатите от процесите на опростачването в резултат на съзнателно провежданата от страна-примат срещу тях хибридна война са не повече от 1-2%, това е предполагаемит брой на непияните англичани. Техните „синдиикалисти” – Тереза Мей, Борис Джонсън, лорд Камарън, министърът на културата лорд Пуси Опън и още няколко недоправени ги докараха до състояние, подобно на немската летателна фирма. Подведените от хибридната атака англичани се осъзнаха, но обратен път няма - повече място за Англия в ЕС просто няма да има. Да си се капсулират на тяхната част от острова. Край на отклонението.
Ние пътувахме този път до Америка с турски самолети, чиято компания се опитва да запълни вакума, причинен от недоверието в немската летателна фирма и да привлече пътници за междуконтиненталните полети. Разликата между самолетите на ЛУФТХАНЗА и турските е много голяма – немскте самолети са най-последните модели, явно старите те ги продват както американците колите си извън гаранцията, а турските самолети са стари Боинги от типа 777. Огромните стари Боинги не могат да кацат на всички писти по света, те се нуждаят от много дълги писти, защото нямат реверсивни турбини. Следващите Боинги от типа 747 могат да кацат на три пъти по-къси писти, а най-големият самолет в света, А 380/800 миналата година кацна на Летище София. За нови самолети вероятно турците нямат пари. Разликите в летищата е също много голяма – това, което е построил германеца не може да го построи турчина. Като си купиш обаче билет за самолет от турска компания е сигурно, че полетът ще се състои, освен това той е и по-евтин в сравнение с билет на немската компания. Още една екстра предлагат турските авиолинии, за да привличат пътници - много мило обслужване по време на полета.
Мисля си, човек трябва да се съобразява с някакви граници, когато той иска нещо - реално ли е това, което иска. В случая имам предвид немските пилоти. Те преминаха границите за исканията на това, което могат да получат от фирмата си, нямаше как да го получат и нанесоха големи щети на работодотелите си, които рефлектираха върху тях. По този начин навредиха и на фирмата, на която снижиха имиджа /на турски език суратя/, което пък ще се отрази в някакав стеепен и на икономииката на Германия.
Ето една разновиидност на популизма, в случая ролята на синдикалните дейци на пилотите. Популистите обещават невъзможни за осъществяване решения, вярват им само хора, подали се на опростачването, с което лъжците атакуват от нета неразумните и юродите, за да има и други ненормални държави освен страните-примати. Същият този популизъм нанесе големи вреди на Каталунья и цяла Испания, на Англия най-много, в голяма степен на Австрия и Италия. Само Франция се пребори с тази простащиина. Макар най-първата френска популистка преди изборите да бе на инструктаж при Бащицата, и това не й помогна - избирателите така я отцепиха във всичките й телесни отверстия, че тя няма да е в състояние да се оправи никога от нанесените й психически травми.
За германската компания обаче ми е мъчно…
Накрая за любимия ми самолет, Боинг 747/8:
Този самолет е най-икономичният в света, в нега са приложени най-новите технологии, той е и най-лек от всичките от този клас. В търсенето на самолети обаче има мода и сега американските самолети не вървят, страните търсят Еърбъси. Преди няколко години бе обратно. Този самолет вози към 350 пътници, има модерна климатична инсталация, която овлажнява въздуха според нормите за надморска височина около 1000 м. Той лети със скорост до 1100 км./ч. и на височина до 11000 м. В зависимост от коридора, от вятъра, който на тези височини достига 200 км. в час и нй-вече от посоката му, а също и от температурата, достигаща до -70 градуса, тези параметри се променят по време на полета. Самолетът е с 4 турбини, две от които реверсивни. Инсталираната му мощност спрямо теглото му е много голяма, поради което му е необходима къса писта за излитане. Този тип самолети наближавайки към пистата за кацане се устремяват към нея като да падат, защото по същество те имат спирачки, двете реверсиви турбини. Като силует обаче - самолетът прилича на гърбат кит - с малкия втори етаж с луксозните места, той няма равен на себе си като красота.
Като шум обаче и лукс той отстъпва на Еърбъсите.
Да пътуваш с този огромен самолет и той да размахва крилата си над океана при навлизане във въздушни ями е велико преживяване.
Години преди да падне Берлинската стена,...
Четиво за промитите мозъци на русофилист...
15. Панелните гарсониери ме кефът.16. Дупките по пътищата са супер.
17. Обичам съседът ми да си цепи дървата в хола си.18. Обичам като изляза на терасата и да виждам как тъпите ми съседи си изхвърлят манджата и боклука през джама си.19. Обичам депутатите, дето съм ги избирал, да гласуват тъпи закони.20. Луд съм от щастие когато после същите депутати ми обясняват, че законът който са приели е виновен за еди-какво си.21. Държа да се осигурявам здравно и след това, като се разболея, никой да не ми обръща внимание.22. Искам с парите ми за здравни осигуровки да се купувт нови Мерцедеси23. Искам депутатите дето аз сам ги избрал всяка година да си купуват нови коли.24. Кефят ме данъци от по над четиридесет процента.25. Обичм да плащам такса смет колкото две пенсии на баба ми и после пак да ходя из боклука.26. Луд съм от щастие когато се забавя с 0,14 минути да си платя тока и ме резнат веднага.27. После след като си го платя да чакам три дена да ми го пуснат.28. А наи-готиното е, че тъпите цигани не си го плащат по дест години.
42. Весело ми е, когато БМВ-та газят хора и се отървават с глоба за превишена скорост.43. Обичам попфолк.44. Искам да си купувам дрехи втора употреба – на килограм.45. Искам да имам хладилник втора употреба.46. Искам и пералня втора употреба.47. Искам и климатик втира употреба. 48. Падам си да ми обират апартамента по два пъти в годината ...49. ...кефя се и когато се върнат да ми изядат и сланината в хладилника.50. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на шест годишни деца изнасилени от гнусни педофили.51. Хубаво ми е когато на следващата сутрин разбера, че гнусните педофили са ги освободили срещу гаранция от 500 лева.52. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на петнадесетгодишни деца, умрели от дрога.53. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на шестнадесетгодишни деца, застреляни от полицаи.54. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на двадесет годишни младежи които са се самоубили в “родната казарма” защото някои се е гаврил с тях.
63. Обичам да ме лъжат навсякъде.64. Харесва ми че в България думата “Педераст” звучи гордо.65. Приятно ми е, че от чешмата в кухнята текат лайна след като не съм имал вода от четири дена защото живея на 13 етаж.66. Обичам да гледам тъпа телевизия.67. Много си падам по предавания с дълбоко социално значение като “Разбиване” и “Първична сила”68. Обичам да гледам тъпи сериали по четири пъти на ден.69. Обичам да слушам тъпо радио.70. Обичам страшно тъпите театрални постановки.71. Обичам тъпите вестници. 72. Много обичам да ми спират кабелната телевизия в момента, когато има хубав филм.73. Падам си да пия метилов алкохол в бутилка от уиски.74. Весело ми е да гледам как баба ми живее с петдесет лева пенсия.75. Става ми гот като видя, че баба ми си продава покъщнината да може да си плати водата.76. Доставя ми удоволствие да гледам как контрольорите в градския транспорт бият хора.77. Доставя ми удоволствие и мен да ме бият.78. Радват ме бездомните деца по улицата ...79. ...и те са щастливи когато намерят малко пари да си купят лепило.80. Харесвам по цял ден да седя пред телевизора и да няма едно сфястно заведение където да ида да пия едно кафе. 81. Обичм кафето да ми е втора цетка с бъркалка втора употреба.
82. Още повече ме радват бездомните деца, когато са гладни.83. Обичам да виждам пудели с прически за по сто лева.
95. Радвам се, когато разни тъпаци с костюми за по хиляда лева, наскоро купили по един мезонет на трите си любовници, с извъннормено тегло от прекомерно ядене на езици от пъдпъдъци, прекарващи уикендите на островите Тонга, возещи се в служебни коли, струващи колкото половин поликлиника, децата на които ходят с по шест бодигардове, жените на които се занимават с това да си купуват гащи от Париж всеки втори петък на месеца, да се опитват да ме убедят, че нещата някога ще се оправят.
96. Харесва ми самозвани професори, въртящи по 10 фирми, да пишат двойки, защото по време на лекциите сме ходили на работа.97. Защото умирам комплексари да ме третират като роб.98. Защото няма по-голяма наслада да уча в бунище.99. Защото много обичам екстремния спорт - "разходка по планините" и т.н. Копирано от сайт с Путинска пропаганда на ГРУ. Признавам си. Не одобрявам. Не правя реклама. Извинявам се за флуда и спама.
