Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2017 19:31 - СТРОИТЕЛСТВОТО НА ДЖАМИИ В БЪЛГАРИЯ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1642 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 07.07.2017 19:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

             СТРОИТЕЛСТВОТО  НА  ДЖАМИИ  В  БЪЛГАРИЯ 

                СЕ   ИЗВЪРШВА СЪС  СТРАТЕГИЧЕСКА  ЦЕЛ -     

   ИСЛЯМИЗИРАНЕТО  НА  НОВИ  РЕГИОНИ  НА  БАЛКАНИТЕ

 

   Като любител краевед и запознат с регионите в България, където има етническо мюсюлманско население и мюсюлманизирано българско население, добре разбирам приоритетите на държавите, които финансират това строителство – Саудитска Арабия на първо място и на второ Турция – за местата, които те избират за построяване на новите новите джамии. За съжаление, тези, от които зависи много по този казус явно го не разбират, ще се мотивирам.

    Едно пояснение:

    Джамии в населените с мюсюлмани места има почти навсякъде. Някъде много стари и вече изгубили значението си, други – ремонтирани. Населението у нас обаче, което изповяда исляма, както вече загатнах, се състои от две съставки. Първата от тях са етническите турци. Такива има в Разградско, в Източна Стара планина и по Източните Родопи. Твърде малко е турското население по Западните Родопи. За джамии по това перо не се дават много средства. Ползва се труда на турците по населените им места, които по джамиите работят по призвание и се гордеят със свършеното. Купуват се само нужните материали и турците от селото се „стягат” /работят усърдно/, джамията им блесва, белее се от километри. Ако влезеш в нея, такава е и от вътре. Всяка дъска е излъскана с вълнен парцал като предварително е била намазана с мазнина. Давам пример с джамията до с. Риш, наречена Синята. Тя е строена преди 300 години но изглежда като съвсем нова. Извън темата ще дам пример с българската църква в Риш, която вече се събори. Самите турци в разговор с мен са ме упреквали:

-         Така гледате вие на вашата вяра, каквато е тази църква. Ние сме

готови да ви я ремонтираме, но вие /общината/ пари за такива работи не давате.

    След като ме заведоха в джамията, турците ме заведоха да ми

покажат нашата църква, една трагедия, обвита в павой.

   За Разградско няма да коментирам, защото не съм компетентен, но за Източна Стара планина и за Родопите ще коментирам.

   По тези места живеят много турци. В Източна Стара планина турците живеят в съседство с българи. Не винаги обаче това съседство е в наша полза. По турските села всичките хора рабоят, момичета метат улиците, мият тротоарите, ако селото има общ кладенец, там има разпоредник, който определя кой да черпи вода, съблюдава да не се замърси водоизточника, а градините и къщите изглеждат отлично подържани. За нивото на българските села ще спомена само едно, село Козичино /старо име Еркеч/ - село, от което по-неподържано и мръсно рядко може да се види. Кочините със свините на хората са извън дворовете, на тротоарите пред къщите на хората. Пропускам да уточня какво се стича по същите тези тротоари и силата на смърдежа. Но не е само това, по тротоарите пълзят и свински глисти…

    В Родопите положението е по-сложно. Там етническите турци са малцинство в Западните Родопи, привеждам пример с долината на р. Въча. Само три турски села знам там, това са Гьоврен, Грохотно и Борино, където е роден и се е изучил на хубав български език този, който говори от трибуната в Парламента, най-уникалният като интелект и прозорлив ум български турчин, Мустафа Карадайъ. В Западните Родопи броят на българските села, изповядващи християнската вяра също е малък, от тях ще посоча само едно, Ковачевица. Не поемам отговорност да посочвам град с чисто българско /християнско/  население. В този регион преобладават селата с мюсюлманизирано българско население.

    В Източни Родопи има много турски села и такива с българи мюсюлмани. Имало е и малки градове с преобладаваащо българско неселение, какъвто и до днес е Ивайловград, а също и селата около него. Причината да останат тези места с българско население е добрата природна среда, разрешаваща поносим начин на живот – подородна земя, гори, ниви, ливади, вода. Доста българи е имало и в Джебел. Златоград също е българоетнически град, има и други.

   Тук ще оотворя една скоба. След гръцко-турската война /1919-1923 г./ много българи са изгонени от имотите си в Турция и Гърция. Бягайки от родните си места те се заселват в България близо до техните някогашни региони. Ще приведа един пример, днешното село Перперек. Нещастните тракийски българи успяват благодарение на трудовите си навици, както и на умението си да отглеждат различни култури и животни, да се повъзстановят с много труд. През 1958 г. сталинската колективизация по тези места отново им отне всичко - комунизмът нанесе на тези трудолюбииви наши сънародници смъртен икономически удар. В СССР има един термин, разкулачване, същото окупаторите ни по онова време сториха у нас в полето през 1956 г. и две години по-късно в планините. Описах едно такова турско село в Източните Родопи, което показва, че комунистическите метастази не пробират етносите. Заселнииците от Тракия изоставиха след колективиизацията каквото са успели да направят по новите си места и се преместиха по градовете за да търсят работа по заводите. Нещастието, сполетяло ги в придадените към Гърция и Турция региони по различен начин ги постинга отново тук, 35 години по-късно. Схемата обаче бе различна - не поради заплахи за убийство ако не напуснат местата, които обитават, а просто тези места им бяха отнети. Ако българите в Западните покрайнини бяха превърнати в заточеници в собствените си имоти, на тези отнеха имотите. Като някакво проклятие да виси над нас, активирано от великите сили, най-много Англия и Русия. След този сталински ураган, отнесъл нешастните тракийци от долиината на прекрасната за живот р. Перперек днес са останали само църквите на хората, едни рушащи се сгради, наподобяващи на черепи без очи. Още едно такова съседство посочвам на църква и джамия, много емоционално, в с. Русалско. Тук са живялии българи, защото църквата е много стара, изселили са се. Църквата вече пада, до нея джамията свети, погледната от околните тракийски светилища. Природаата не търпи обаче празно място, обезселените от българите региони бяха заселени от българските турци. На които „възродители” 31 години след колективизацията също разказаха играта…

    Аз не се наемам да кажа етническите турци превишават ли като брой българите мюсюлмани по тези места, но май е така. Равновесието се наруши, когато турците бяха изпратени на „екскурзия” за един месец до Турция през 1989 г. Така голяма част от тях се пресели в Турция. Българите мюсюлмани обаче останаха в България. Съотношението между тях е задача с много неизвестни, защото всеки в България може да се пише какъвто си етнос иска. Поради това никой не цитира броя на циганите в България, но аз го знам – между 1,6 и 1, 7 млн, от които само между 20 и 25% са пълнолетни. Тези данни са иистинни. Всички данни, които слушам са плод на политическо запроституиране с  ромлидерите, които се договарят за кого подопечните им да си подадат глъсчетаата на изборите и на каква цена. Там има една твърда съставка, 50 лв, но допълнителните екстри са много и различни, една от тях е правото им да се настаняват в гета край София и никой да им не пречи.

    Населението в Източни Родопи е разпределено много особено. Давам пример с три долини, чиито реки се вливат близо една до друга в р. Върбица. В северната долина живеят само турци, там е селото Каялоба, момиченцето от което възродителните джелати застрляха на гърба на майка му. По средната долина - Дранговската, и по южната – Кирковската, живеят българи мюсюлмани. В долината на р. Малка Арда пък са селаата Момчиловци, Петково и Славеино, чисто български села, отделни български села има и покрай тях. Като площ от планината, населена с турци, мисля, че тя надвишава тази на мюсюлманизираните българи. Имал съм случаи когато навлизам в някакво село, напр. по долината на някой приток на р. Крумовица и съм сигурен, че това село е турско, но чувам хубав български език. Това е единственият начин да разбереш, че хората тук не са турци. Въпрос обаче към някой човек дали той е турчн ли е или мюсюлманизиран българин никога не се задава, много е обидно.

    По джамиите в селата специалистът може да прецени в селото мюсюлманите турци ли са или българи мюсюлмани. Защото големите пари за строителство на нови джамии се отпускат за да бъдат построени по тези места, в които хората са мюсюлмани по вяра, но не и етничски такива. Това е най-голямата мръсотия на тези, които планират строителството на джамиите и най-голямата тъпост на ахмаците /всичките български управници, кото имат силата да пведотвратят това/,  но разрешават това строителство без хабер от понятие да имат какво трябва да се прави при тази обстановка, когато ислямът прилага стратегия за ислямизиране на културните държави в Европа и тази стратегия върви. Имам оплакване от приятели във Франкфурт, където немците замислят да се преселят в други регионии на Германия, защото там вече не се трае от араби. Не употребявам израз за управниците, фактори да решават този казус каго ги наричам балъци, будали или абдали, а ги наричам ахмаци. Които поназнайват малко турски разбират разликата. Това е степенуване като нашите прилагателни - хубаво, по-хубво, най-хубаво, а последната степен е еб… си майката. Точно на тази степен съотвестства думата ахмак, а също и съветската дума пропоец. Глупак и пиянище са нищо като квалификации в сравнение с тези думи…

 

    А сега за ислямизирането:

    Църквата винаги е била в подкрепа на държавата, достигайки до степен да няма нищо общо с вярата на хората в Бог, в стремежите им да са чисти и съвършени. Като най-ниската степен на такъв първосвещеник посочвам всероссийския патриарх Алексий, който проповядва през вярващите, че най-големият дар Божий на Русия днес е…Путин. Това със сигурност е точно ообратното, но трябва да има и още нещо – явно и всероссийският патриарх е от КГБ /пардон, ФСБ/ и Путин му е началник. Такива са били и първосвещениците на силната някога турска империя, доситигнала чак  до Виена и Кандия. Чрез ислямизирането турците са постигали някои промени, които с военна сила или или чрез убеждение на подтисканите от тях народи е намало как да  постигнат. Ислямизиране турците прилагат когато владеят Кавказ, давам за пример Крим. Населението на Крим се е състояло от етнически българи. След завладяването му турците са наложили там не само исляма, но и езика си, както испанците и португалците в Латинска Америка.

    На Балканите турците също са ислямизирали определени региони целево, така както сега целево в тези региони се строят джамии. Ислямизирани са напр. албанците, защото са били много непокорни. Ислямизирани са също така региони до съседни на Турция държави, каато Босна и Херцеговина, където хората трябва да са верни на полумесеца. Ислямизирани са части от Родопите, защото през тях минават важни пътища. По въпроса за пътищата през Родопите тези, които знаем колко много са те и калко са важни са за придвижването на редовните войски на Портата – низамите – сме малко. Верятно със същата цел са ислямизирани и малки региони по Ловешко, защото и там преминаават важни пътища, посочвам този от с. Острец до с. Тъжа с неговите десетина разклонения към Калофер, Карлово, Казанлък.

    Специално ще отбележа, че циганите в Османската империя за мюсюлманизирани с цел покрай службите в джамията турците да ги даржат изкъсо, да не смеят да лъжат и да крадат, а да работят както всички хора. На такъв ислямизран циганин налетях на Пършевица. Той гледаше стадо овце, помагаше му циганката му и още една тяхна роднина. Попитах другите овчари този работлив ли е, отговориха, че е добър в овчарлока и фермерът на Пършевица му има доверие, поверил му е цяло стадо.

       Ислямизирането има и странични явления. Изповядащите ислям, включително и тези с български етнос, са били длъжни да бъдат низами /редовни войници/ около 12 години -  време, достатъчно турците да уморят тези хора, не принадлежащи към техния етнос. От ислямиизираните региони турците са подбирали за ениичари, каквито са джелатите от днешните службите по държавна сигурност на Путин и на Башар Асад. Ислямизирани иракчани от пустинята са били изпращани да служат напр. в Тъмраш, където през зимата е голям студ и те умиралии. Едното от трите гробища на селото се нарича Манафското. В него са погребвани починалите от непривикналите с тези сурови условия иракски низами. Тукашните войници пък са били изпращини в Ирак в пустинята, където птичето както хвърчало падало и умирало от горещина. Нашите планиници не издържали там и също умирали. Това е правено съзнателно, плод на подлата азиатска политика на турците от онова време.

   Днес същите неща прави Путин. Той подписа тези дни в Русия декрет да се говори само руски, не признава езика на ислямоизповядващите етноси. Тези етноси са завладеени от Русия преди 300 години, когато започва разпадът на Османската империя. Сега Путин ще ги кара и да говорят само на руски, както турците българския етнос на Крим. Давам и най-жестокия пример от Империята на злото. При втория налет над Чечня, която иискаше независимост от Русия,  Путин я смаза с такава жестокост от въздуха, че да служи за пример на другите Кавказки държави ако рекнат да поискат същото. В резултат на тези жестокости от 6 милионното население на Чечня останаха само два, обречени са на геноцид. Другите избягаха или бяха избити. Геноцид през 21-и век, но…това могат държавите примати.

     Целевото ислямизииране тук и там в турската империя днес намира продължение в целевото строителство у нас на джамии по местата с  нетурско население, но изповядващо исляма. Поради тази причина джамии се строят в българските региони, където българите изповядват ислям. Давам пример с най-голямата джамия в България, тази в Мадан. Тя по същство е медресе, най-висшето аллахово училище по веригата мечити – мектеби – медресета. Много нови до старите джамии изникнаха в тези села, давам пример с двете джамии в с. Рибново. Явно стратезите на разпространението на исляма считат регионите с турското население у нас вече за техни и натискат върху региониите с бъларско население, изповядващо ислям. Аз и друг път сам казвал, че селото /градът/ с най-силно влияние на исляма върху него е Якоруда. Нови джамии бяха построени и в трите села, които пострадаха жестоко при възродиителния процес – Брезница, Корница и Лъжница.

    Същата работа е и в Сърбия. Там има сърби мюсюлмани в региона на Санджак, изключително агресиивни. От всички хора на света те най-мразят сърбите, макар и те да са етнически сърби. Няма да пиша какво ще се случи до няколко години там, но ще загатна за региона, който ще се намеси в тези събития – Сърбия, Черна гора и Босна и Херцеговина. Голяма част от вината за геноцида в Босна и Херцеговиина има наследството на турското иго тук - ислямизирането, което бе в комбинация с комунизма на Тито и шовинизма на сърбите, подобен на този на руснаците. Стана нещо ужасно на Балканите по време на юговойната, вмъквам тагове: Жепа и Сребреница.

    Има ли някаква възможност на един българин мюсюлманин да му кажеш, че той е по етнос християнин и е добре да се върне към християнството. Не става. Нещата са се променили генно, чипово, обратната промяна, възвръщане към нормалното не е възможна. Все едно на един руснак да му кажещ, че Ленин, Сталин или Путин са ментета и е добре Русия да тръгне по демократичен път на развитие. Ефектът ще е същият, както в предния ми пример – руснаците са убеждавани, че те са са най-щастливите хора на света, затова другите държави не ги обичат, но пък те имат най-мъдрите ръководители и най-страшните оръжия, чтобы обезпечить свою безопасность. Ако споменеш на такъв събеседник понятието Голямата лъжа, той ще те попита:

-         А що е това Голяма лъжа?

   Напомням за един местен римски началник, който попита Исус, който му каза, че е дошъл да свидетелства за истината:

    - А какво е истина?

 

   Стратезите на исляма в България, които искат той да разшири региона си и да подготви условията на нахлуят и да се засеелят тук  още мюсюлмани, този път араби, е повече от ясна, но в нея има и нов привкус - стратезите искат да се възползват от цигансикте гета в градовете, където постепенно мигрират циганите и се установяват в гета, явяващи се анклави в държавата. Наличието на безплатен градски транспорт, неплращане на данъци, вода и др, а също многото суровини по контейнерите, които те развозват с автобусите безплатно, привлича все повече цигани покрай градовете, където гетата след 1989 г. никнат като гъби.  Срещу това държавата не се противопоставя, защото тя може да се възползва от гласчетата им, които купува за определени партии. По Пазарджишко гласчетата са за ДПС, по Асетонвгадско – за ГЕРБ, всичко е разпределено. Както и пенсионирането на циганетата още от деца. Често дават такива регионални примери -  в едно село всички страдат от задух, в друго от епилепсия и така – цял живот пенсионери по болест, а докато са деца – тлъсти суми за лечението им и за придружител, който пътува с безплатна инвалидна карта. Тези гета станаха съставка в инструментариума за ислямизиране на хората в България и те се ползват от стратезите на ислямизацията у нас с вещина. Първо покрай гетото се строи джамия, после циганите се путка_нват да ходят там на служба. Срещу заплащане. Срещу допълнително заплащане те почват да носят бурки, бради, чалми. Един такъв показаха измежду побойниците в Асеновград, които компрометираната ни съдебна система започна да освобождава. Ако не му плащаха, дали щеше да бъде с такава брада и бръсната глава, характерни за радикализираните ислямци. Защо да работят циганите за страната, в която живеят, като за проповядване на исляма се заплаща. Тия от Божията църква или пък от Протестантската като са стегнали и не плащат, има други, които плащат и привличат „вярващи” . Във връзка с тази тема, строеж на джамии до цигански гета ще дам за пример две джамии, едната в Пазарджик, другата – в Асеновград, баш под цигансокто гето. Много ухажвани нашите цигани се оказват – престъпниците им дават да разпространяват безмитни стоки като цигари и др. наркобосовете ги правят наркодилъри, от ЕС им дават пари за интеграция, с които ромлидерите си строят ромбароци, и тук въвеждам таг, Костинброд. От партиите пък им предлагат пари за глъсчетата им, от халифатите им дават пари да се правят на ислямци. А гетата – това са си анклави вътре в Бългалия, където държавата не може да се намеси, в тях се планира организирана престъпност. Така тези хора се оказват важни, защото с тяхното съдействие биват избирани ръководителите ни, като за местните власти циганските глъсчета са най-важната съставка, стига местният феодал да може да плати на ромлидерите им. На тези продажни гласове сега залагат и мюсюлманите, които подготвят почвата в България за заселването й с мюсюлмани. Има вече улици в София, превзети от мюсюлмани, всички ги знаят и не само в София.  В Хасково има банки с тази цел. Има доста примери с региони, презвези от цигани за да си направят там гето, но да не ги закачат, защото от тях има и полза, а и Хелзинкският К ги пази много яко. Истина е, че държавата има много по-важни задачи в момента, трябва да се уточни кой разви болтовете на колата на съдията на мафията, установи се, че вторият по важност в ГЕРБ разбирал само от апартаменти, а хората разчитат на него да ги оправи. При такива проблеми как да се занимава държавата с навлизането на исляма в България, би бил той и радикален.

    Още едно понятие ще въведа, джуревци. Това са деца от смесени бракове, между циганин /ка/ и българка /ин/ . Давам и примери – Другарят живокоВ, Демоократът костоВ, предишната вицепрезидентка, Догана. Тези се виждат с невъоръжено око, но специалистите разпознават джуревците и в следващите комбинации – квартерон, октавон, та дори и до 1/16-а. Тези хора са героите на нашето време, те са необходими. Защото за да продължава толкова дълго „преходът” в България на управляващите са необходими прости, неуки хора, с промити мозъци. За да искат българите да не бъдем на страната на културните страни от Европа, а към Путин, има друга необходимост – хората да се приматизират до степен, при която сами да разбират, че не могат да имат нищо общо с културните държави и да настояват за друг тип съюз, съставен от държавите примати, привикнали на живеят в условията на Голямата лъжа, както някога въшките с ДДТ-то…

    Доста фактори посочих, защо приматщината е необходима - от нея се низползват политиците, стратезите. Ислямизиирането, което протича тук е също плод на опростачването на казуса. Но пък има и хора, които  разбират тези процеси, защото са по-интелигентни от управниците си. Точно на тези напомням една мисъл, която много ценя:

   Помогни си сам, тогава и Господ ще ти помогне. 

image











Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Коста,
07.07.2017 20:18
много си прав?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188793
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031