Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 11:21 - НА МУЗИКАТА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 857 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 19.10.2016 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Настоящият постинг посвещавам на по-младите от мен, пишещи в Категория "музика като г/н Борн, като им предоставям възможност да погледнат към нея от друга гледна точка.Музиката помага на хората да изминат земния си път по законите на естественото Божие употребление. За нечистите хора няма място в нея!    

                                   НА  МУЗИКАТА

     Този постинг замислих във връзка с въпрос на една дама, която много уважавам. Тя ме попита туй, дето е писано за Моцарт в книгата на Георгий Чичерин, вярно ли е. Едно от „обвиненията” срещу него е това, че той е откраднал около 150 творби, които сега минават за негови, но има и други. Голям крадец бил Моцарт - от 626 творби, подредени от евангелиста му Кьохел, той бил откраднал почти ј от тях според офицера от НКВД, работещият във външното министерство на Сталин, товарищ Георгий Чичерин. Такъв приказ да очерни светлата личност на Моцарт от тогавашната всесилна  НКВД може да изпълни само примат, но ако става въпрос за самоинициатива, за нея има още нещо необходимо и достатъчно – самосезиралият се промит мозък да е на интелектуалното ниво на предбозайниците. На „обвиненията” му изтъквам само един факт:

     Без никой да е поръчал на Моцарт последните му три симфонии и без да има той заплащане за този труд, Моцарт се усамотява и за 45 дни написва тези гениални произведения, образец за работата на симфониците след него – класици, романтици, съвременни автори. Симфониите са отправени единствено към вечността. Щастлив е този, който разбира тези произведения - пред него никакви обяснения на истините с лъжи не могат да минат, та дори и измислени в най-висщето място за сътворяването им, лабораториите на НКВД с цел промиване на мозъците на навлизащите в музиката. Този офицер от НКВД, работещ по външните работи на СССР явно е получил и побочная задача, да запроституирва и на тема музика.

   Кой е Чичерин?

   Тази гад е номенклатура на Сталин в областта на външната политика. Чичерин е запознат обаче и с музиката и пише статии и други пролетарски простотии за нея, като най-значителната му „творба” е книгата му за Моцарт. Дълбоко се съмнявам, че Сталин или от НКВД са поръчали на немузикант да пише книга за Моцрат – по това време всичките добри музиковеди са били в НКВД по приказ,  като те е трябвало да избират - или на работа в НКВД или в Сибир, ако откажат на оперативния работник, изпратен им да ги разработи. При Шостакович също са изпращани оперативни работници, най-добрите тогава музиковеди на СССР от съответния отдел на НКВД, които са му поръчвали творби и са му казвали какви да бъдат те. Тези офицери от НКВД, по същество образовани музиканти, принудени да работят в НКВД, са му поръчвали произведението, тоналността му, да има ли хор и текста по кои произведения да бъде.  Давам пример с Втората му симфония, където има такива нямащи равни на себе си безсмислени стихове на пролетраския поет Безименски, които въобще не пасват към творчествато на този велик човек. Хорът пее, „комини, дим, заводи, щастливи хора, Ленин”. Още два примера на произведения, писани от Шостакович по приказ от НДВД  давам, Петата и Деветата му симфонии. В обширното ми писание за Шостакович съм се спрял на имената на идиотите, заказчици на творбите, которые он должен писать.  Алтернатива не е имало, особено при написването на Петата симфония. Имената на тези оперативни работници в областта на музиката висят в БМЭ като музиканти на СССР. Не всичките от тези хора обаче са за анатемосване, те не са имали избор. Самият Шостакович след смъртта на Сталин, Хрущо го турга в ЦК на КПСС като началник на отдел. Разработката на НКВД в случая е прозрачна – да се опетни името на Шостакович, който до тургането му е бил в очите на хората дисидент. След тургането му на ръководен пост в ЦК на КПСС се провежда злонамерена кампания какъв голям комунист е той. Известно е как се се справял Шостакович с работата си в ЦК, но ще посоча и още нещо: Все още има промити мозъци, които казват за Шостакович:

    -  Маани го тоя комунист!

    Мисля, че книгата на Чиичерин за Моцарт е „инвенция” , на маркспутинец с промит мозък, а не поръчкова. Предполагам, че е написана за да се докара пред останалите необразовини люде  от ЦК, от Политбюро и лично пред Другая сталиН. Това, което той е написал за Моцарт изобщо не е вярно. Духът на Моцарт би му отговориил така:

   - Приличаш на духа, когото ти разбираш, /б. м. агент от НКВД/ не на мен!

  

    Зает със сезонни работи по градината, някои от тях опасни, като напр. брулене на орех, отложих постинга си на тази тема, но попаднах на една възмутителна реклама, в която на читателите се препоръчва книгата на Георгий Хубов за Бах. В ХХІ век на хората, интересуващи се от музика да се предлага „трудът” на най-мръсното мекере на Сталин в областта на музиката, по същество през целия си смислен живот работил против музиката, увредил с опита си за комунизирането й много подрастващи е едновременно кощунство и безпросветност от страна на тези, които са я превели и на музикантите, които или не знаят за нея или бившите възпитаници в школите на Голямата страна нарочно искат да допуснат на пазара на книгите по музика. Тази зловеща личност, по професия музикилог, по същество офицер от НКВД, изгрява в музиката  по времето на Жданов и после подължава дейността си при Хрущо и при Брежнев, като заема важни постове в университетите, където се преподава музика, в радиоппредаванията, където е главен редактор, редактор е и на комунистическата книгопис за музиката, на учебниците по музика за студентите. За да бъде внедрен  още по-убедително в музиката този агент на НКВД и после на КГБ след преименуването му от Хрущо, той  учи пиано, теория на музиката, композиция. Така подготвя КГБ кадрите си, напомням за Догана, който за да има алиби като немекере на КГБ го държаха три години в затвор. Ако Чичерен се прицелва в Моцарт, този се прицелва в Бах. Бах сам чрез музиката си опровергавал фашистките музиковеди според него, той не е отправил творбите си към неговия Бог, Исус, а към работниците и селяните. Така Бах громял фашисткото музикознание, към което е причислен дори Алберт Швйцер, наричан Евангелистът на Бах. Вместо това Швайцер бива квалифициран като лекар-мисионер, в което има известна истина, но не това е главното за германофранцузина Алберт Швайцер. Този мръсник, Хубов, е един от работния екип на НКВД, който представя в неправилна светлина Хендел като го сравнява с Бах, а също  и Бетховен, като го сравнява с Моцарт. Това сравнение въвежда в заблуждение студентите по музика с истината за тези творци и ммястото им в истарията на музиката. Още има музиканти, обучавани в Голямата страна  с объркана ценностна система в резултат на този агент на НКВД и екипа му.

    Говорил съм с музиканти за тази отврат, книгата на Хубов за Бах, в която има и нещо вярно - каталогът с творбите на Майстора. Според проф. Абарашев, бивш мой приятел, вероятно Хубов с простотията си е целял нещо различно от това, което е написал – чрез обратните му присъждания той все пак е получил трибуна да упомене нещо за личността на Бах, най-великия музикант на света. Иначе благодарение на джелатите от НКВД  хората нямаше да знаят за него въобще. Този каталог професорът посочи като арумент. В него е измамата, твърдеше той, преметнал е КГБ-то. Как иначе руснаците щяха да знаят, че тези творби ги има на света, ако не бе се появила тази книга-менте за Бах?

   Нашите музиканти, които са преминали през учебните заведения по музика в Голямата страна също са програмирани погрешно. Те са били обучавани там не толкова да станат големи музиканти, колкото да застанат начело на музикалните общности в България, да прокарват в тях съветската линия на културата. Още има от тези хора на ръководни места у нас, но и годините им станаха много, вече не вървят. Тези объркани в Голямата страна музиканти не се много активни вече като преподаватели, защото е възможно като почнат да дават на студентите акъли как да мислят, студентите вместо да си водят записки може да ги прекъснат и да заспоменават тяхна майка. Веднаж бях поканен при един професор по случай рожден ден. Професоро е завършил в Голямата страна, най-великият човек на света за него е Путин, той заема важен пост в Атака. Имаше още доста като него,  все съветски възпитаници, одъртяли, но въпреки одъртяването им не се държат като бетонни глави, което бих приел за нормално, а като агресивни примати. Те се разпознават само по едно тяхно изречение. Не устоях и изпровокирах една баба професорка, абсолютна червена бабичка. Отворих дума за Шостакович и за Вайсенберг, който няма в репертоара си творба от него. Това е интересна тема за музикантите, нещо като пробен камък за осветляването на промити мозъци след тях. Разпалих им огино срещу двамата, хванаха се, но този път си намериха майстора – и по двете теми съм достатъчно компетентен. Няма да ме поканят още веднаж…

    Малко по малко, музикалният ни елит се отърсва от жестокото наследство на обучените в Голямата страна наши музиканти и макар и трудно, посоката се променя. Ние българите сме много музикални, както и румънците и имаме много музиканти по света. Нямяме като техния Енеску, наричан Втори Моцарт, но и ние сме дали много на света в тази област. Наши певци и певици имаме на свободна професия по целия свят, българин бе най-великият бас. В почти всички големи симфонични оркестри имаме музиканти,  а в доста от тях концертмайсторът е българин – Веско Пантелеев, Васко Василев, Албена Данаилова. Тези трима са концертмайстори на три отлични европейски оркестри, изявяват се и като олисти. Новото ни поколение музиканти, откъсващо се от наслояваните  години лъжи в музиката, разрабатотени в лабораториите на КГБ, поема по нов път. Преди да продължа, ще дам един пример – Бах и Хендел били комунисти, но не са го знаели. Накретенизирани идоти като Хубов обаче го усещат чрез накомунизираните им сетива. Продължавам по темата.

    Наши музиканти стават посланици на страната ни в областта на културата по целия свят. Ако японците, корейците и китайците са обикновено редови музиканти по оркесткрите и рядко имат изявени солисти, то нашите са и утвърдени  солисти, предани са на изкуството, за което те се считат призвани да работят. Съсем малко примери ще дам:

    Братът на една наша голяма музакнтка, Маргарита Илиева, завърши музикалното си образование в САЩ със специалност барокова цигулка. Приятелката му е също цигуларка, американка, той я води тук и изнасят рецитали. В тези рецитали участва и талантливата му сестра, която освен отличен пианист и доктор по музика има и прекрасен глас сопрано. Ако стане камерна певица тя ще направи страхотна кариера, освен тази на пианист и на доктор по музика.

   Друга наша музикантка от САЩ, Надежда Влаева, е отлична Лист-ова пианистка. Тя изнесе прецитал в Двореца с творби от руски композитори, двама от тях избягали по пътя на Рахманинов през Турция и България за Западна Европа. Страхотна!!!

   Да не пропусна и големия ни пианист Людмил Ангелов, който всяка година идва от Испания и провежда висши курсове по пиано.

   Някак, не се намира за тези хора постояннаработа в България…

   Голяма част от нашите музиканти вече казах, са на работа в изтъкнати оркестри, други, по-малка част са на свободна професия – те биват викани за участие като солисти, в оперни спектакли, като диригенти. Почтени хора, отдали се на изкуството. Такива са нашите музиканти, висши създания, достойни за уважение. Малко  хора знаят какъв труд стои зад тяхното иизкуство.

   Ще посоча един конкурс, който завърши с назначаване на най-достойната за този пост личност. На конкурса за ректор на Консерваторията най-много гласове получи един отличен музикант и много интелигентен човек, проф. д/р Димитър Цанев. Когато такива хора застанат на мястото си и изкъшкат промитите мозъци, /б. м. боклуците/, завършили музикалното си образование в Голямата страна преди 1989 г, нещата в музиката ни ще се оправят, ние имаме подадине към музиката. Тези некадърници начело на музикалното изкуство у нас виня за причините за неговата недостатъчно популярност, за непротивопоставянето на чалгата, музиката за мутрите. Отклонявам се за малко от теемата. Понятия от музиката се ползват извън музиката, напр. Лдмила Живкова се характеризираше като ХАРМОНИЧНА личност, простотията днес се сравнява с ЧАЛГАта, а опростачването на младите хора в резултат на образованието, медиите, рекламите и др. способи бива наричано ЧАЛГИЗИРАНЕ.

 

   Съвсем различно е положението на музикантите в Голямата страна, пробното животинче на Интернационала от 1917 г. Първият комисар по културата, назначен от Ленин е дворянинът Анатолий Луначарский. Луначарский, подобно на композитора Бородин е копеле /незаконно дете на дворянин, заплодил красива крестянка/. Той обаче е талантлив -    учи се, напредва, обучението си продължава в Западна Европа, баща му е бил богат. Политическите му възгледи са подобни на тези на Ленин, но той не приема напр. взривяването на църквите в Москва от болшевиките и другите им простотии. Запознат с интелекта на този интелектуалец и склонен към социализЪма руснак, Ленин го турга за комисар по културата. Това е най-точното попадение на Ленин в избора му на комисари, останалите му комисари са чисти убийци, на върха на които стои Джерджински.  Луначарский е дотолкова интелигентен, че Сталин го търпи до 1929 г, когато го обявава за заразен от либерализъм и го праща за посланик. Но се случва нещо на Луначарский, същото като на Димитров след срещата му със Сталин в Москва и като на Джерджински, комисара на ЧК, след като Сталин става най-пръв в СССР. Луначарский внезапно умира…Благодарение на Луначарский Сергей Прокофиев напуска СССР от към Япония, за да не го убият пролетариите по границите с Европа и така той развива таланта си, след което се завръща в СССР. За Прокофиев може да се каже това, което ние азваме за Борис Христов – ако Борис Христов не бе напуснал България, нямаше да бъде Борис Христов.

   Ленин не е имал време да се занимава с културата в СССР, режимът му е низ от граждански войни, ужасии, а и сифилисът го разяжда все по бързо. Сталин обаче набляга на културата, разчитайки на дейците й да пролетаризират мисленето на масите. Тогава в НКВД биват набутани на ръководни постове всички първи от различните жанрове на културата. Те са следели и докладвали в Центъра всичко в областта на културата като спецалисти и биринджите в НКВД съобразно постулатите на Сталин са решавали какво да правят по казуса. Аз имам много данни, от които недвусмислено се вижда, че тези дейци са намирали скрития смисъл на автора в съответната му творба и са докладвали за него в Центъра на Лубянка.

    Сталин ходел на опера, като по време на спектакъла си харесвал някоя певица, която от НКВД след спектакъла внезапно поканвали на сбирка в Кунцево или дори в Кремъл. Сталин награбвал певицата, която само успявала да каже: Ама другарю Сталин, след което той я въвеждал на приготвено за целта място и я изшибвал. След това от НКВД я отвождали от сбирката и с техните си коли я откарвали до дома й.

    Ще въведа таг, секретарят та Сталин. Това е един дългогодишен негов служител, много верен, казаното от Сталин за когото е било закон. Веднаж обаче този секретар не изпълнил заповедта на Сталин и спасил живота на една певица. Сталин лежи с инсулт, умира, но вика секретаря си и му разпорежда да убият една певица, която той е изшибвал няколко пъти, с мотиви, че е курва. Секретарят казал, добре, но виждайки, че Сталин умира не предал протокола на Берияда й види сметката. След като Хрущо идва на власт обаче, той се запознава с протокола и с обвинение, че певицата е неморална я изпраща на заточение в някакъв град с опера, където не се изнася никакво представление и без право да напуска града. Там певицата умира, забравих й името.

    За дейците на културата, респ. музиката, настават много страшни години по времето на Жданов. Жданов е роден изверг, убиец, на когото е поверен контингента с хората от областта на културата. Може би еинственият, бих казал толериран,  /б. м . не убит/ е бил Шостаакович, когато написва симфония си за смъртта на около 7000000 украинци, починали от глад поради разработката на НКВД  Голодомор.

   При Хрущо има малко потхлабване на примката на врата на музикантите, но при Брежнев тя се затяга отново.  Вече няма убийства,  има обаче изгонване от Голямата страна, напомням за Ростропович. С вързани ръце изритан от самолета от агенти на КГБ на летище в Швейцария.

   До 1989 г. пари за културата в СССР имаше от бюджета, след деиндустриализацията на страната обаче от Путин и подаряването на природните й богатства на новата класа, олигарсите, за културата стана страшно. Путин притиска олигарсите да дават пари за въоръжения, да плащат данъци, но те не са от най-дащните. За да съществуват културните институти в олигархична Русия трябват финансови инжекции от олигарсите, парите от тях Путин насочва за ракети. За да се получат средства за културните институции от олигарсите, те трябва да се химнословят, да се обгрижват всякак, дори сексуално. Давам пример с Московската опера, където заляха с киселина първия им балетист. Той бе обезобразен и остана почти сляп, голяма трагедия. Причината е положението в опрата, което е унизително, а той е проговорил по този въпрос. Давам пример с балерините на Московската опера, ползвани като елитни проститутки на повикване от олигарсите. Олигарсите ги привикват да танцуват, да ги изшибват, както решат, заявките постъпват при директора на операта. Възражения не вървят, защото от това зависи финансирането на операта. Балерините се водят в масива с данни на операта и при спецефицирана заявка от олигарсите съответните от тях, заминават. Неразположените ще танцуват, разположените – на свободна програма. Такова унижение през ХХІ век едва ли има другаде по света. Отказът на балерината да откаже да отиде да обгрижва някой олигарх означава уволнение от операта.

    Музикантите в Русия днес са от два типа. Едните са като ношите музиканти по чужбина, които напускат Голямата страна, защото в нея пари има единствено за въоръжения. Те се установяват някъде по Запада или Америка, където биват търсени за изяви. Такива са напр. пианистът Евгени Кисин, цигуларят Гидон Кремер и много други. Други руски музиканти чрез конкурс биват назначавани в различни музикални формации, където те работят по договор.

    Но има и едни по-специални музиканти, които са в Музикалната мафия на Путин. Цялата страна е мафиотизирана, не може и музикантите да не са, разбира се не всиките. Давам пример с един от най-ниските слоеве, известен като Челиста на Путин, Сергей Ралдугин. Кой би могъм.лр даа предположи, че зад неговото име Путин ще укрие 2,5 млрд. долара в офшорка. Продължавам с тартора на мафиотите му, диригента Валерий Гергиев. За сега нищо не се знае, но него не го проверяват, защо да не внесе в Англия, където той работи напр. литий или пък кобалт за добавка към чайовете на такива като Литвинов и др. противници на Путин, пребиваващи в Англия или пък да внесе чадър, който стреля с кухи сачми. От същия контингент на Путин са пианистът Мацуев, виолистът Баршай, пианистат Плетньов – един разкошен музикант! – певицата Нетребко, пианистката Авдеева, която руската мафия класира на Конкурса Шопен преди нашия Евгени Божанов, с когото тя не може да се сравнява въобще. Да се е изявявала тя някъде след конкурса?

    При тази политика на Путин в областта на културата всички талантливи руснаци ще напускат Русия и в нея остават само промитите мозъци. Слушаме, че ако ги нападнела Амерака заради Сирая, само за няколко часа Путин можел да мобилизира 40000000 солдати. Аз винаги съм твърдял, че съм по-умен от Путин и считам, че един контингент от хората на културата в СССР е по-силен от 40-те му милиона солдати, които той можел да противопостави на американските ракети.

   Спирам до тук, но на тези, които обичат музиката предлагам линк с музикално произведение с наименование заглавието на постинга ми.  

    






Гласувай:
4



1. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
19.10.2016 11:45
Цялата извратеност на самозабравилата се червена клика...
цитирай
2. survakar007 - Изключително интересен пост
20.10.2016 05:57
който обяснява причината за това Русия и сателитите които я следват да тънат в мизерия, а тя е че не позволява на можещите и знаещите да правят това с което природата ги е дарила. В ситорията и археологията намесата на НКВД/КГБ е нанеслва сериозни вреди на българския народ, като част от тях е проведения геноцид над българите в Македония, Беломорска Тракия, Румъния и Русия, волжките българи за които политиците ни избягват да говорят.

Не само в музика, а във всички сфери на изкуството и науката следата от мръсната ръка на нискочелите богатири си личи, преди успяваха да я скрият, но днес вече не могат и въпреки това има много хора които продължават да вярват на тези паталогични изроди като Путин и крадливата му олигархична клика, която прогресивно осакатява руския народ и не само него, а и съседите му включително България.

Сурвакар
цитирай
3. planinitenabulgaria - Дълтиге години комунизъм в СССР, сега метастазирал в олигархия
20.10.2016 09:42
survakar007 написа:
който обяснява причината за това Русия и сателитите които я следват да тънат в мизерия, а тя е че не позволява на можещите и знаещите да правят това с което природата ги е дарила. В ситорията и археологията намесата на НКВД/КГБ е нанеслва сериозни вреди на българския народ, като част от тях е проведения геноцид над българите в Македония, Беломорска Тракия, Румъния и Русия, волжките българи за които политиците ни избягват да говорят.

Не само в музика, а във всички сфери на изкуството и науката следата от мръсната ръка на нискочелите богатири си личи, преди успяваха да я скрият, но днес вече не могат и въпреки това има много хора които продължават да вярват на тези паталогични изроди като Путин и крадливата му олигархична клика, която прогресивно осакатява руския народ и не само него, а и съседите му включително България.

Сурвакар


в Русия начело с бащица е довел до промяна на мисленето на хората, те вече не притежават ценностна система. Там мозъците на основната част от хората са промити както напр. на нашите помаци, някои от които пренебрегват факта, че са българи и искат да сме към Турция, защото там държавата е ислямска. А те дори не знаят турски език, не знаят и превода на облигатните постулати, които им четат и повтарят в джамите. Този проблем с изличаването на паметта на руснаците, което наричаме промити мозъци е много страшен, той е опората на Путин. Същият процес на приматизация се е водил и се води у нас. Приматът, това е вид маймуна, която първа разбира, че с ръцете си може да ползва тояга, с която да сбие друг примат в спор с него. Характерното за примата е агресията му, подобно на промитите мозъци, които по интелект и действия са приматизирани от системата и това те предават по наследство. Точно такива са начело бяха и на културата, давам един таг, Андрей Жданов. Някои от това котило остават до днес, за жалост. Дано някой от тях прочете поста ми...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12184038
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031